Gå til innhold

To-tre jenter på treningssenteret forfølger meg. Si i fra?


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren

Jeg aner ikke hvor gamle de er. De er unge. Av og til er de to og av og til tre. Jeg trener mye styrke og de trener ikke så veldig mye, ser mer ut som de later som. De løper litt på tredemølla, ellers ser det ut som de later som de trener. De stirrer og følger med på meg hele tiden. Går jeg et stygge unna så kommer de nærmere. Later som de skal trene på noe i nærheten. De fniser og prater i ett sett, og følger med på meg. De har også plystrer på meg og blunket til meg. Jeg blunket nå tilbake. Jeg synes det var moro i starten, bare bra at de likte det de så, men nå er det blitt mer plagsomt. Jeg føler jeg blir forstyrret under treningen. De ser også litt for unge ut for meg så jeg vil ikke flørte med de igjen. Bør jeg si i fra til de face2face? Eller til sjefen av treningssenteret? De blir vel så fornærmet, men jeg føler meg forfulgt når jeg skal trene i ro og fred. Det er jo meningen at man er på treningssenter for å trene, og ikke kikke på folk som trener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si fra til de om at du finner dette ubehagelig på en saklig måte. De tar det kanskje bedre enn du tror. Om dette ikke hjelper, så sier du fra til de ansatte. Du kan også gå rett til de ansatte om du synes det er ubehagelig å si fra direkte til jentene.

Anonymkode: e7528...b26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Får håpe de går lei, men kommer til å si ifra hvis de ikke gir seg. For jeg blir forstyrret, men har ikke lyst å si det direkte til de. Hvis de blir fornærmet. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Får håpe de går lei, men kommer til å si ifra hvis de ikke gir seg. For jeg blir forstyrret, men har ikke lyst å si det direkte til de. Hvis de blir fornærmet. Takk for svar.

Lykke til :) Bare å ta det opp med de ansatte. Ingen grunn til at du skal bli forstyrret.

Anonymkode: e7528...b26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, dream on!

Anonymkode: c62ae...80b

konstruktivt svar. not

Anonymkode: d99c5...d08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, dream on!

Anonymkode: c62ae...80b

Er det noe du drømmer om? Jeg drømmer ikke akkurat om å bli fotstyrret under trening. Ikke av fnisende jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right. Beklager, men jeg klarer ikke å tro på denne historien...

Anonymkode: 8eade...280

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sjørøveren skrev:

Er det noe du drømmer om? Jeg drømmer ikke akkurat om å bli fotstyrret under trening. Ikke av fnisende jenter.

Du får skifte treningsstudio da

Anonymkode: 8eade...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerbit
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får skifte treningsstudio da

Anonymkode: 8eade...280

Hvorfor skal han det? Der er jentene som er problemet her. 

TS: jeg ville sagt til de først at du prøver å trene og synes det er forstyrrende at de holder på sånn, og si til de at hvis de ikke slutter må du ta det opp med eierne av treningssenteret. Gir det seg ikke da tar du det opp med treningssenteret som kan gi de en advarsel eller evt kaste de ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en pause i fra treningen (trene hjemme), og vend så tilbake til treningssenteret. Da kan det hende at de har gått lei av ventingen og gitt opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får skifte treningsstudio da

Anonymkode: 8eade...280

Hvorfor er det han som skal gå når han benytter seg av stedet på riktig måte, og ikke plager noen i motsetning til jentene.

Anonymkode: d99c5...d08

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kan du spørre om det var noe spesielt de ville, hvis de da sier nei og fniser, kan du si på en hyggelig måte at du prøver å trene og at det er litt forstyrrende når de stirrer sånn. Da vil de nok bli flau og slutte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yeah right. Beklager, men jeg klarer ikke å tro på denne historien...

Anonymkode: 8eade...280

Mulig du har problemer med tillit. Det finnes håp. Dette går an å jobbe med. 

Anonymkode: d99c5...d08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjørøveren

Takk for svar alle. Jeg har ikke lyst å skifte treningsstudio siden det er dette som er nærmest meg. Synes heller foll må få seg folkeskikk og ikke stirre og forstyrre andre. De skal liksom være der for å trene og ikke forstyrre andre. Når det går for langt så er det ikke morsomt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre de om de får trent stirremuskler og knisemuskler godt, siden bisepsen deres tydeligvis ikke blir trent. 

Jeg tror på historien. Det var en slik jentegjeng på mitt forrige senter. De spraya seg ned med parfyme (latterlige mengder) og tok på sminke før "trening" og de "trente" kun i bh og en liten shorts. Jeg så de aldri trene men de var over hele senteret. Og de drev å kjente på hverandres rumpemuskler :P motivene deres var jo rimelig obvious. 

Anonymkode: 4e41e...f0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre de om de får trent stirremuskler og knisemuskler godt, siden bisepsen deres tydeligvis ikke blir trent. 

Jeg tror på historien. Det var en slik jentegjeng på mitt forrige senter. De spraya seg ned med parfyme (latterlige mengder) og tok på sminke før "trening" og de "trente" kun i bh og en liten shorts. Jeg så de aldri trene men de var over hele senteret. Og de drev å kjente på hverandres rumpemuskler :P motivene deres var jo rimelig obvious. 

Anonymkode: 4e41e...f0b

Ja fristende å spørre om :P 

Finnes nok av sånne dessverre som bare skal vise seg eller se på andre folk i stedet for å trene. Skjønner ikke poenget. Heldigvis vokser de fleste det i fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve med motstirring? Bare sette deg ned å stirre på dem, se om de da kommer nærmere, eller fordufter? Verdt et forsøk, men regn med at andre kanskje vil se litt rart på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...