Gå til innhold

Én snus ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det skje noen skade/irritasjon for baby hvis jeg tar én snus? Har ikke snusa siden positiv test og er nå 5 mnd på vei. Skal selvfølgelig ikke ta en til og en til.. Bare én. Hva tror dere?

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta en snus... du har greid deg 5 mnd!! Det som går inn i ditt system går inn i baby sitt.

Anonymkode: 7615d...c8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger skal du spørre om dette her på kg?

Anonymkode: e5af1...a81

Dette er første gang jeg spør, takk. :-) 

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta en snus... du har greid deg 5 mnd!! Det som går inn i ditt system går inn i baby sitt.

Anonymkode: 7615d...c8d

 

Takk for svar. Da er vel saken grei.. Jeg visste jo egentlig det. Et svakt øyeblikk 

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal du bare ta en snus når du har klart deg så lenge uten? 

Anonymkode: 579db...602

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skal du bare ta en snus når du har klart deg så lenge uten? 

Anonymkode: 579db...602

Fordi jeg har så lyst. Enkelt og greit. Men innser jo at det blir feil. 

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har så lyst. Enkelt og greit. Men innser jo at det blir feil. 

Anonymkode: 482e7...c34

Jeg Jar også lyst på en Ferrari, men jeg skjønner at jeg ikke bør ta opp forbrukslån for å kjøpe en. Det er mye man har lyst til, men lov å bruke huet og.

Anonymkode: e5af1...a81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg Jar også lyst på en Ferrari, men jeg skjønner at jeg ikke bør ta opp forbrukslån for å kjøpe en. Det er mye man har lyst til, men lov å bruke huet og.

Anonymkode: e5af1...a81

Ehh ja. Er jo det jeg gjør. Jeg var bare usikker på om det var farlig med én. 

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta en. Da får du sikkert lyst på en til også er du i samme situasjon som nå uansett :) 

Anonymkode: 19377...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta en. Da får du sikkert lyst på en til også er du i samme situasjon som nå uansett :) 

Anonymkode: 19377...0c0

Takk for svar. :-) Men det er jo ikke det jeg lurer på. Jeg vet at jeg klarer å ta kun én. Men jeg vil vite om det påvirker baby med én.  

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, baby blir høyst trolig ikke skadet av en snus. Men det at du bare skal ta én er en typisk unnskyldning alle bruker. Jeg snuser selv, dog ikke gravid - men har sluttet før allikevel - og det holder aldri med bare én. Så tenker du at hvis én er skadelig, er ikke én neste dag skadelig heller, eller én en tredje dag, og plutselig er du i gang igjen fast. Og det er skadelig for barnet. 

Hold deg unna - du har klart det i 5 mnd. Og ikke lur deg selv med at du bare skal ta én resten av svangerskapet... Da blir det en til, og en til, og en til, og plutselig...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh ja. Er jo det jeg gjør. Jeg var bare usikker på om det var farlig med én. 

Anonymkode: 482e7...c34

Ja, du kan slav kreft.

Anonymkode: e5af1...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, du kan slav kreft.

Anonymkode: e5af1...a81

kan dø av

Anonymkode: e5af1...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :-) Men det er jo ikke det jeg lurer på. Jeg vet at jeg klarer å ta kun én. Men jeg vil vite om det påvirker baby med én.  

Anonymkode: 482e7...c34

All bruk av tobakk kan være potensielt skadelig for fosteret :) 

Anonymkode: 19377...0c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis du hadde hatt problemer med å slutte så hadde en vært bedre enn mange. Men når du først har sluttet så synes jeg det er idioti å i det hele tatt vurdere det.

Anonymkode: 3d81d...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du hørt om onico? Det er tobakk og nikotinfri snus, mange gravide bruker dette. Selges på alle dagligvare butikker. 

Men å ta en med nikotin er nok ikke farlig, men det er skummelt fordi du garantert får løst på mer ved neste svake øyeblikk. :/ lykke til! Håper du ikke tar deg en. Du kan Evt. Prøve med en extra tyggegummi, og putte der du pleier å ha snusen :) det hjelper også. 

Anonymkode: d7c2c...0e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den ene virkelig nødvendig?

Det er med den ene man starter igjen...

Anonymkode: de609...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også bare ta én, men det ble fort til en om dagen for så å bli 2-3 for dagen. Klarte heldigvis å slutte igjen etter en ukes tid. La være hvis du klarer, jeg VET hvor tøft det er. 

Anonymkode: 50f6e...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om onico? Det er tobakk og nikotinfri snus, mange gravide bruker dette. Selges på alle dagligvare butikker. 

Men å ta en med nikotin er nok ikke farlig, men det er skummelt fordi du garantert får løst på mer ved neste svake øyeblikk. :/ lykke til! Håper du ikke tar deg en. Du kan Evt. Prøve med en extra tyggegummi, og putte der du pleier å ha snusen :) det hjelper også. 

Anonymkode: d7c2c...0e8

Takk for svar, har prøvd onico ja. 

Anonymkode: 482e7...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...