Gå til innhold

Hvor mye skal en pupp veie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har størrelse 80G som er over snittet, så nå har jeg veid de på kjøkken vekta og fikk 2.05 kg på venstre bryst og 1.9 på det andre. Jeg er verken overvektig eller har rygg plager. Etter det jeg leser skal jeg med en snitt vekt på ca 2 kg egenlig ha K cup og ikke G. Er det noe jeg ikke helt har fått med meg?

 

Anonymkode: 1e31a...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvilsomt at du får et nøyaktig resultat av å måle de på kjøkkenvekta mens de fortsatt sitter fast på deg.

Anonymkode: 33f08...f7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt at du får et nøyaktig resultat av å måle de på kjøkkenvekta mens de fortsatt sitter fast på deg.

Anonymkode: 33f08...f7a

Jeg har brukt denne metoden :

http://www.wikihow.com/Weigh-Your-Breasts

Målte to ganger og fikk likt resulatet om jeg legger de rett på vekta får jeg sirka 1.8 og 1.9. Til sist vekta er nøyaktig, har testet dette ved å veie vann og den går til 3kg.og er digital.

Anonymkode: 1e31a...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det går jo ikke an å veie puppene sine når de sitter fast på kroppen. 

Hva tenker du uansett selv om emnetittelen? Du spør hva en pupp skal veie. Alle kvinner har forskjellig størrelse på brystene, og vekt er ikke måten man finner ut hvor store bryster man har da de aller fleste ikke har så store pupper eller så veldig til heng at de bare kan legge de oppå en vekt. 

Anonymkode: 0c9f0...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg fra deg kjøkkenvekta og gå til en undertøysforretning for hjelp med str ;) 

Anonymkode: a3976...8a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt denne metoden :

http://www.wikihow.com/Weigh-Your-Breasts

Målte to ganger og fikk likt resulatet om jeg legger de rett på vekta får jeg sirka 1.8 og 1.9. Til sist vekta er nøyaktig, har testet dette ved å veie vann og den går til 3kg.og er digital.

Anonymkode: 1e31a...77a

Utdrag fra artikkelen:

They aren't strictly accurate

Anonymkode: 33f08...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du uansett selv om emnetittelen? 

Anonymkode: 0c9f0...55d

Jeg prøvde å være litt morsom.

Anonymkode: 1e31a...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan regne ut vekten :)

Fyll feks 5 liter vann i en bolle/ bøtte med vann, senk brystet nedi, marker med sprittusj på bollen/ bøtta hva vannstanden er nå.

Deretter kan du enkelt finne brystets volum. Da må du først regne ut hva volumet av innholdet i bøtta er (bruk den markerte sprittusjstreken når du skal regne). Deretter trekker du fra 5 liter og finner ut hvor mange liter ditt bryst er.

Såh, må du (for å kunne regne ut brystets vekt) vite hva massen av brystet veier pr liter...Hmmmmm det vet ikke jeg.

 

Anonymkode: 563e1...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt ta gipsavstøpning av de, fyll avstøpningene med noe etterpå (som du måler opp slik at du vet hvor mange dl/ liter du har fylt på), deretter: regn ut vekten :)

Anonymkode: 563e1...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du kan regne ut vekten :)

Fyll feks 5 liter vann i en bolle/ bøtte med vann, senk brystet nedi, marker med sprittusj på bollen/ bøtta hva vannstanden er nå.

Deretter kan du enkelt finne brystets volum. Da må du først regne ut hva volumet av innholdet i bøtta er (bruk den markerte sprittusjstreken når du skal regne). Deretter trekker du fra 5 liter og finner ut hvor mange liter ditt bryst er.

Såh, må du (for å kunne regne ut brystets vekt) vite hva massen av brystet veier pr liter...Hmmmmm det vet ikke jeg.

 

Anonymkode: 563e1...ddc

Omtrent det jeg gjorde, jeg fylte vann i en bolle med puppen oppi :laugh: til det ble fullt, så gjorde jeg det samme og målte differansen. Etter det så prøvde jeg en annen metode. Jeg la puppen oppe i en full bolle og lot vannet renne ut og så målte hvor mye som hadde rent ut. Jeg fikk likt resultat hvergang. En liter kvinne brystveier ca 0.9kg.

 

Anonymkode: 1e31a...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent det jeg gjorde, jeg fylte vann i en bolle med puppen oppi :laugh: til det ble fullt, så gjorde jeg det samme og målte differansen. Etter det så prøvde jeg en annen metode. Jeg la puppen oppe i en full bolle og lot vannet renne ut og så målte hvor mye som hadde rent ut. Jeg fikk likt resultat hvergang. En liter kvinne brystveier ca 0.9kg.

 

Anonymkode: 1e31a...77a

Takk for info :blomst:

Hvordan fant du ut det uthevede?

Anonymkode: 563e1...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for info :blomst:

Hvordan fant du ut det uthevede?

Anonymkode: 563e1...ddc

Fant det bla her :

http://blog.shescience.com.au/how-much-does-a-breast-weigh/

As breast tissue weighs approx. 0.9kg/L in order to convert this to the weight of breast tissue multiple the water weight by 0.9.

Anonymkode: 1e31a...77a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fant det bla her :

http://blog.shescience.com.au/how-much-does-a-breast-weigh/

As breast tissue weighs approx. 0.9kg/L in order to convert this to the weight of breast tissue multiple the water weight by 0.9.

Anonymkode: 1e31a...77a

Tusen takk! :blomst:

Anonymkode: 563e1...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest logiske er jo at du må opp i BH størrelse :)

Anonymkode: 06e7b...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...