Gå til innhold

BDSM skildret på en god måte!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, Nøste~ skrev:

Jeg kunne godt prøvd det ut, så lenge det ikke involverer sex.

Dvs at du liker tanken på å bli bestemt over,  men ikke i en seksuell setting?

Anonymkode: 3d69f...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dvs at du liker tanken på å bli bestemt over,  men ikke i en seksuell setting?

Anonymkode: 3d69f...f28

Nei helvete heller, jeg er den som skal bestemme i så tilfelle. Aldri om jeg hadde blitt med på noe sånt dritt om andre skulle bestemt over meg. Jeg står over den seksuelle delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nøste~ skrev:

Nei helvete heller, jeg er den som skal bestemme i så tilfelle. Aldri om jeg hadde blitt med på noe sånt dritt om andre skulle bestemt over meg. Jeg står over den seksuelle delen.

Bli butikksjef.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som var klart for en bdsm partner og fikk en som bare kjefter og aldri puler istedet. Barske slemme gutter er med andre ord ikke nødvendigvis de barske i senga :(

Anonymkode: fa112...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gutt, men liker den submissive rollen. Liker å underkaste meg. Selv om dette ofte medfører orgasmenekt i timer og dager. Selv må jeg være tilgjengelig på alle nivåer for min partner. Jeg er hennes orgasme maskin..

Anonymkode: 8c43d...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes BDMS høres spennende ut, men bare når det kommer til sex. Ikke pokker om mannen skulle bestemt over meg på den måten i hverdagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med BDSM er at man velger helt selv hva man vil gjøre, og når :)

Mange mener man er faster roller, noe som ikke stemmer! :) Er man sub er man også masohist (feil).
Er man Dominant er man også sadist (også feil)

Selv definerer jeg meg som både submissive, masochist og sadist. Men finnes ikke Dominant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg som var klart for en bdsm partner og fikk en som bare kjefter og aldri puler istedet. Barske slemme gutter er med andre ord ikke nødvendigvis de barske i senga :(

Anonymkode: fa112...390

Jeg tror du kan være inne på noe der. Jeg er såklart litt i glasshus her, siden jeg er en dominant mann selv. Jeg tror at en dominant mann ofte trenger selvkontroll, empati, evnen til å kommunisere og være tydelig. Om man starter å kjefte&smelle så inngir det hverken tillit eller respekt. En flink dominant får den submissive til å være lydig kun ved å først statuere et godt eksempel, og så på en rolig måte tiltale den underdanige om hun ikke oppfører seg godt nok,og minne litt på hva som skjedde forrige gang hun fikk tyn.

(Jeg beklager, jeg skriver fra mitt synspunkt der den underdanige er kvinne. Alle kjønn kan såklart være underdanig. :) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann som kunne tenke meg og henge en dame i helikopterstilling under samleie.

Anonymkode: 2de40...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...