Gå til innhold

Gutter/menn som sier dette til jenter/damer


Penny1

Anbefalte innlegg

Når en fyr sier at han ikke vil ha dame akkurat nå; er det det at han ikke vil være med den personen han sier det til, og kunne fått seg dame rett etterpå? Eller kan det være at han faktisk liker personen han sier det til, men han bare ikke er der akkurat nå eller enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Penny1 skrev:

Eller kan det være at han faktisk liker personen han sier det til, men han bare ikke er der akkurat nå eller enda? 

LOLOLOL

Anonymkode: 4ae96...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at han bare ønsker seg sex av deg men at han fint kan finne ei annen kvinne som han stifter et forhold med.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Penny1 skrev:

Når en fyr sier at han ikke vil ha dame akkurat nå; er det det at han ikke vil være med den personen han sier det til, og kunne fått seg dame rett etterpå? Eller kan det være at han faktisk liker personen han sier det til, men han bare ikke er der akkurat nå eller enda? 

Ja. Det kan være begge deler. Noe sier meg at det som oftestber alternativ én, dog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både alternativ en og to kan være rett, men resultatet er jo uansett det samme: Dette er ingen som du kan forvente å bli sammen med i nærmeste fremtid og det er bedre å lete etter noen andre. 

Om en som virkelig mener alternativ to, og samtidig var veldig forelsket, så ville han nok både forklart situasjonen nærmere og gitt en tidsramme på når det vil bli aktuelt. Han vil vise at han ikke har lyst til å miste deg mens du må vente på han. Om dette dog etterhvert fører til utsettelser og nye bortforklaringer så var dette egentlig en av alternativ en mennene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Nøste~ skrev:

Det går ofte ikke an å forstå seg på menn dessverre.

Med mindre man er meg. Det renner bare sunn fornuft, logikk og rasjonalitet ut av kjeften min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Med mindre man er meg. Det renner bare sunn fornuft, logikk og rasjonalitet ut av kjeften min.

Ja særlig. Det eneste du gjør her er å være ustabil og prøve å få meg rundt lillefingeren slik som du har enkelte her inne fra før av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nøste~ skrev:

Ja særlig. Det eneste du gjør her er å være ustabil og prøve å få meg rundt lillefingeren slik som du har enkelte her inne fra før av. 

Jeg er stabiliteten selv. Kalkulert galskap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke er interessert nok i deg til å innlede et forhold om dette han sier en stund ut i relasjonen med deg. Er det noe han sier f.eks. dag 1 så kan det være begge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Det er forskjell på å si "jeg er ikke klar for å gå inn i et forhold med deg NÅ, vi må bli bedre kjent først" vs "jeg vil ikke gå inn i et forhold med deg, eller noen nå..".

Du må ikke blande disse to, ts. Sier noen at de ikke vil ha et forhold nå, betyr det at de ikke vil det. Om de der i mot sier at de ikke vil det på dette tidspunktet fordi det er for tidlig, er det noe annet

Anonymkode: 99f41...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han bruker setningen at han ikke vil det akkurat nå i dette øyeblikk, men han vil fortsette å være med personen videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Penny1 skrev:

Hvis det blir sagt etter en uke da?

Etter en uke (med dating) er det nok deg han ikke har overveldende interesse i. 

Anonymkode: 106b9...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spiller ingen rolle hva han mener med det. Det eneste du trenger vite er at når en fyr sier sånt er det på tide å vise ryggrad. Kutt han tvert. Å gå videre. En som mot alle odds brydde seg. Går etter, så du taper aldri noe på å være hard tilbake.

Anonymkode: ddf07...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt det som at han ikke ønsker forhold med meg, men fortsatt ønsker at jeg skal holde meg tilgjengelig hvis han skulle finne på å ombestemme seg i fremtiden.

Anonymkode: 24114...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. Det er forskjell på å si "jeg er ikke klar for å gå inn i et forhold med deg NÅ, vi må bli bedre kjent først" vs "jeg vil ikke gå inn i et forhold med deg, eller noen nå..".

Du må ikke blande disse to, ts. Sier noen at de ikke vil ha et forhold nå, betyr det at de ikke vil det. Om de der i mot sier at de ikke vil det på dette tidspunktet fordi det er for tidlig, er det noe annet

Anonymkode: 99f41...1f4

Det går som regel ut på det samme. Timing brukes som en unnskyldning når man ikke er interessert.

Anonymkode: 65e7f...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går som regel ut på det samme. Timing brukes som en unnskyldning når man ikke er interessert.

Anonymkode: 65e7f...7cb

Jeg har brukt timing, men bruker ikke det som unnskyldning når jeg ikke er interessert. Har blitt et forhold etterhvert, men der og da var det for tidilig. Men sier jeg at jeg ikke vil ha et forhold NÅ, da er det som regel fordi jeg ikke vil ha det

Anonymkode: 99f41...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...