Gå til innhold

Avslørt! Egon og Peppes serverer fabrikkmat


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har da vært kjent i lang tid? Er jo bare å spise der en gang så merker en jo det.

Likevel så elsker folk konseptet til Egon, og de tjener penger som gress!

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig, at grønnsaker blir kuttet med maskin! :O Det må jo gå hardt ut over smaken, for ikke å snakke om næringsinnholdet. I det minste slipper man å finne avkuttede negler og fingertupper i maten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan det være så mye halvfabrikat det bare vil så lenge den smaker godt - noe jeg synes den gjør. Det kritikkverdige her er i beste fall at de hevder maten deres er noe annet enn den er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Chiubi skrev:

Så forferdelig, at grønnsaker blir kuttet med maskin! :O Det må jo gå hardt ut over smaken, for ikke å snakke om næringsinnholdet. I det minste slipper man å finne avkuttede negler og fingertupper i maten. 

Tror du har mistfostått litt..

 

Anonymkode: 3d5f4...1bd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta: Slik testet vi

** Matkontrollen spurte Norges største kjederestauranter, som lover mest i markedsføring, om å få komme inn på kjøkkenet for å se på råvarer og tilberedning.

** Egon og Peppes nektet Matkontrollen adgang til kjøkkenet, og et ekspertpanel smakte derfor på maten fra de to restaurantene. Smakspanelet besto av matforsker og mikrobiolog Trygve Eklund, restaurantanmelder André Blomberg-Nygård og kokk Charlotte Mohn Gaustad.

** Panelet smakte på tre retter fra Egon, og tre retter fra Peppes. De visste ikke hvilke restauranter maten var fra, men de ble orientert om at det var kjederestauranter. Maten ble bestilt som «take-away» tirsdag 13. september.

Anonymkode: 3d5f4...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge resturantene nektet inngang til mat kontrollen på kjøkkenet det sier litt...

Anonymkode: 3d5f4...1bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist gang eg spiste på Egon var i sommar. Fekk en liten sjokk. Da vi bestilte biff snadder, fekk vi baktpoteter som var feil, skulle ha pommes frites. Da kom de med pommerfrites på UNDER 2 MINUTTER!!!! og den beainesaus var SANNSYNLIGVIS varmet opp i mirco !!!!

Fekk sjokk hvordan de lagte det så raskt og enkel og dyrt pris. Tro ikke jeg gidder å spise der mer.....

Noen som vet?? Om de bruke mirco te å varme opp saus osv ????

Anonymkode: 9f493...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg som var overbevist om at hver eneste pizzabunn var bakt med dyp, inderlig og moderlig kjærlighet! :grine: 

Anonymkode: 4484e...b7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist gang eg spiste på Egon var i sommar. Fekk en liten sjokk. Da vi bestilte biff snadder, fekk vi baktpoteter som var feil, skulle ha pommes frites. Da kom de med pommerfrites på UNDER 2 MINUTTER!!!! og den beainesaus var SANNSYNLIGVIS varmet opp i mirco !!!!

Fekk sjokk hvordan de lagte det så raskt og enkel og dyrt pris. Tro ikke jeg gidder å spise der mer.....

Noen som vet?? Om de bruke mirco te å varme opp saus osv ????

Anonymkode: 9f493...2ca

Skulle ikke forundre meg. Maten på Egon smaker stort sett bæsj. Hater konseptet! 

Anonymkode: 4484e...b7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de som tilbereder maten på resturanter og matboder gjør noe med maten før de serverer den til oss, type at de spytter i den eller gjør noe annet ekkelt for å være ærlig. Tenker alltid på dette når jeg bestiller mat ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger alle pizza kjeder over en peppes.

Er ikke overrasket, pizzaene deres smaker som papp.

Anonymkode: 3d5f4...1bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 1b5e2...fc5

  Æsj. :ler:

Anonymkode: e9e6d...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...