Gå til innhold

Tidlig abort eller rar mens?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg og kjæresten hadde ubeskyttet sex hele uken før eggløsning, og dagen etterpå. Ventet 12 dager etter eggløsningen og tok en test. Den var negativ. Jeg hadde flere symptomer, derfor tok jeg en test. Såre bryster, måtte hyppig på do, hadde en liten blødning etter 7/8 dager. Ikke friskt blod.  
Var fruktbar 6-12 sep. Hadde sex alle dagene bortsett fra den 11 ( eggløsning den dagen) 

Siden testen var negativ, så tenkte vi at det var for tidlig, og skulle vente en stund før ny. Men på søndag så hadde jeg murringer med litt stikkende smerter, og endel friskt blod. Trodde det var mensen så tenkte ikke noe over det. Mensen har vært litt på bærtur i det siste. Men jeg blødde bare ca 1 døgn, og mandag kveld så var alle gravid symptomene borte...

Det er lurer på, kan det ha vært en veldig tidlig abort? Eller bare rar mens?

Har ikke kommet noe mer blod, har ingen symptomer.. 

får jo ikke gjort noe med det nå uansett, men hadde vært greit å få noen meninger fra andre :) 
beklager for et rotete innlegg 😐

Anonymkode: 504eb...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!
Jeg og kjæresten hadde ubeskyttet sex hele uken før eggløsning, og dagen etterpå. Ventet 12 dager etter eggløsningen og tok en test. Den var negativ. Jeg hadde flere symptomer, derfor tok jeg en test. Såre bryster, måtte hyppig på do, hadde en liten blødning etter 7/8 dager. Ikke friskt blod.  
Var fruktbar 6-12 sep. Hadde sex alle dagene bortsett fra den 11 ( eggløsning den dagen) 

Siden testen var negativ, så tenkte vi at det var for tidlig, og skulle vente en stund før ny. Men på søndag så hadde jeg murringer med litt stikkende smerter, og endel friskt blod. Trodde det var mensen så tenkte ikke noe over det. Mensen har vært litt på bærtur i det siste. Men jeg blødde bare ca 1 døgn, og mandag kveld så var alle gravid symptomene borte...

Det er lurer på, kan det ha vært en veldig tidlig abort? Eller bare rar mens?

Har ikke kommet noe mer blod, har ingen symptomer.. 

får jo ikke gjort noe med det nå uansett, men hadde vært greit å få noen meninger fra andre :) 
beklager for et rotete innlegg 😐

Anonymkode: 504eb...2ea

Litt enklere; fruktbar 6-12 september. Hadde sex alle dagene bortsett fra 11 september, som var eggløsning. Testet 22 september, negativ. Store blødninger den 25 september, med smerter. Sluttet mandag 26. 

Så nå at jeg blør ganske kraftig.. ingenting siden mandag. Ingen særlige smerter nå. Litt murring. Friskt blod :( 

 

TS

Anonymkode: 504eb...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det kan være du kan finne det ut med graviditetstest. Den er gjerne positiv litt i etterkant av at en mister. 

Anonymkode: 3bdf3...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, men det kan være du kan finne det ut med graviditetstest. Den er gjerne positiv litt i etterkant av at en mister. 

Anonymkode: 3bdf3...9e1

Takk for svar :) Er ikke det litt sent nå? Er jo 5 dager siden :/ Var jo negativ 3 dager før jeg evt mistet også. 

Anonymkode: 504eb...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Er ikke det litt sent nå? Er jo 5 dager siden :/ Var jo negativ 3 dager før jeg evt mistet også. 

Anonymkode: 504eb...2ea

Hvis du vet du hadde eggløsning 11, må du ha blitt gravid etter det. Som er 12 om det var siste dag du hadde sex. Da kan 10DPO ha vært akkurat litt tidlig å teste. Men som du sier selv kan det være for sent alt. Jeg bare tenkte at siden du stadig blør kan det være at du har hcg fortsatt om dette er tidlig abort og ikke mens. (men hvis jeg var deg vet jeg ikke om jeg hadde villet vite det da..)

Anonymkode: 3bdf3...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...