Gå til innhold

Får altfor lite sex av mannen!t


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at barna er blitt større og jeg er blitt eldre (30 årene) så er jeg kåt stort sett hele tiden, kunne tenkt meg å bli knullet 2-3 ganger om dagen, men mannen vil kanskje en gang i uka. Han nærmer seg 40 så sexlysten har kanskje begynt å synke. Opplever dette som et problem, onanerer  2-3 ganger men det blir ikke det samme som en omgang med ekte vare. Kanskje jeg burde foreslå for mannen at jeg skaffer meg en yngre ff? Noen tips ?

Anonymkode: 21745...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En yngre ff som kommer innom tre ganger om dagen, dytter ungene unna, gir mannen en high five og tar deg oppetter veggen på kjøkkenet? Høres realistisk ut.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ha tips til hvordan du kan være utro mot din mann? Og det kommer fra en kvinne, jøss.

Anonymkode: 5051c...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam deg!  Eier du ikke selvkontroll ?Betyr de seksuelle lystene dine mer enn kjærligheten til din mann og barn? Vil du pga seksuelle ego lyster drepe tilliten og kærligheten mellom dere og sette hele ekteskapet på styr? Manglende sex lyst trenger slett ikke ha  med alderen til din mann å gjøre. Alle har ikke like stor sex lyst uansett alder. Men å tenke på utroskap for å tilfredstille egne ego behov og lyster, såre sine barn og såre sin ektemake som en har lovet troskap til i onde og gode dager,  er ikke det toppen av egoisme og moralsk forfall..? Det virker som om det er lystene dine som styrer over deg og ikke du selv fordi du mangler selvkontroll !

Anonymkode: cdecc...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi dere er monogame, betyr ikke det at alle andre er det! 

Jeg syns du skal sette deg ned å snakke med mannen din om å åpne forholdet :)
Da får dere begge muligheten til å utforske utenfor ekteskapet, og så får dere bestemme dere mellom hvor åpne dere vil være om det, for hverandre. 
Det er mulig å elske mannen sin, men likevel ønske noe mer :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, kattepusen skrev:

Bare fordi dere er monogame, betyr ikke det at alle andre er det! 

Jeg syns du skal sette deg ned å snakke med mannen din om å åpne forholdet :)
Da får dere begge muligheten til å utforske utenfor ekteskapet, og så får dere bestemme dere mellom hvor åpne dere vil være om det, for hverandre. 
Det er mulig å elske mannen sin, men likevel ønske noe mer :)

Man burde aldri foreslå å åpne forholdet fordi man er misfornøyd. Da blir det veldig tydelig at vedkommende ikke mener partner nok og søker derfor andre. Et slag i ansiktet. Åpne forhold burde mer komme fra motivasjoner ala at begge parter føler de får noe positivt ut av en slik relasjon, at de føler det er en riktig eller positivt tilnærming på forhold. Man trenger ikke andre mennesker enn partner, men man velger å ha det.  Å foreslå det som en løsning på et problem vil raskt være utrolig sårende for partner

Anonymkode: b7100...0f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter at barna er blitt større og jeg er blitt eldre (30 årene) så er jeg kåt stort sett hele tiden, kunne tenkt meg å bli knullet 2-3 ganger om dagen, men mannen vil kanskje en gang i uka. Han nærmer seg 40 så sexlysten har kanskje begynt å synke. Opplever dette som et problem, onanerer  2-3 ganger men det blir ikke det samme som en omgang med ekte vare. Kanskje jeg burde foreslå for mannen at jeg skaffer meg en yngre ff? Noen tips ?

Anonymkode: 21745...9ed

Jeg kunne gjerne bli din FF..... Mannen din trenger ikke å vite om d.. Hilsen gift mann på 30 som føler det samme som deg...

Anonymkode: fd8b7...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må vi ha en dømmefrisone synes jeg. Og samtidig kunne si hva vi mener. Så bra du har seksuelle lyster, og så er det leit å ikke bli møtt på disse. Der er vi nok mange, både de som opplever et press om å ha sex og de som ønsker mer. Det er vel sjeldent to mennesker har samme behov. Dette er viktig at dere prater om - på en ordentlig måte. Dette er jo et minefelt kommunikasjonsmessig, og spesielt når forholdene er motsatt av hva samfunnet forteller oss hva de skal være. Du har en mann som ikke er mann og han har en dame som ikke er dame, slik myter om kvinner og menn skal ha det til. Jeg har alltid ment at det er viktig å være ærlig i et forhold og da spesielt før det blir seriøst. Jeg har dette behovet, er det noe du tror du kan leve med? Mer utfordrende blir det når dette utvikler seg i nye retninger etter noen år. Hva viste vel både du og ham da dere ble sammen at du skulle få et behov som oversteg hans? Med ditt imponerende og deilige behov ville jo utroskap aldri løst problemet. Ikke ny partner heller. De fleste menn ønsker 4 samleier per uke (basert på forskning). De fleste har 1-2 i snitt, noe de fleste damer er fornøyd med, og hvor de fleste menn kunne tenkt seg en dobling. Din situasjon har neppe en bestemt løsning. Finn ut om det er kjærlighet der. Vil dere begge hverandre vel? Da vil han gjøre det som er mulig for ham for å møte deg mye nærmere det som er behovet ditt, men kanskje aldri helt. Sånn har min kone det. Vi er åpne om det. Jeg vil ikke presse for mye, og hun deltar mer (enn hun ville gjort om hun var gift med din mann) på følgende plan 1) for å være grei 2) for å få intimitet 3) for hun får lyst etterhvert 4) er genuint kåt  - og da må fordelingene mellom være rimelig grei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 2016-09-29 den 13.32, kattepusen skrev:

Det er mulig å elske mannen sin, men likevel ønske noe mer :)

Nei, det er ikke kjærlighet. Kjærlighet er å bare tenke på en person. Å bare se for seg å dele livet med en person. Å ha sex med noen annen enn den ene personen er et svik, utroskap, mot den personen.

Ble du mishandlet som liten?

Anonymkode: a2522...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke kjærlighet. Kjærlighet er å bare tenke på en person. Å bare se for seg å dele livet med en person. Å ha sex med noen annen enn den ene personen er et svik, utroskap, mot den personen.

Ble du mishandlet som liten?

Anonymkode: a2522...8a1

For deg kanskje :) Ikke alle er som deg, ikke alle er monogame! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Etter at barna er blitt større og jeg er blitt eldre (30 årene) så er jeg kåt stort sett hele tiden, kunne tenkt meg å bli knullet 2-3 ganger om dagen, men mannen vil kanskje en gang i uka. Han nærmer seg 40 så sexlysten har kanskje begynt å synke. Opplever dette som et problem, onanerer  2-3 ganger men det blir ikke det samme som en omgang med ekte vare. Kanskje jeg burde foreslå for mannen at jeg skaffer meg en yngre ff? Noen tips ?

Anonymkode: 21745...9ed

Nei det synes jeg var ett dårlig forslag. Sunne folk skal holde lysten lengre en til 40 vil jeg tro. 2-3 ganger dagen, er for mye og jeg hadde nok sikkert sneket meg unna selv.

 

Be han skifte kosthold og trene\ eventuelt jobbe mindre. Forandrer ofte på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New Girl

Å åpne forholdet for å fikse et problem høres ut som oppskriften på katastrofe. Problemet må løses av deg og din mann først. Har du i det hele tatt snakket med mannen din om at du syns dere har for lite sex? Hva sier han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2016 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Man burde aldri foreslå å åpne forholdet fordi man er misfornøyd. Da blir det veldig tydelig at vedkommende ikke mener partner nok og søker derfor andre. Et slag i ansiktet. Åpne forhold burde mer komme fra motivasjoner ala at begge parter føler de får noe positivt ut av en slik relasjon, at de føler det er en riktig eller positivt tilnærming på forhold. Man trenger ikke andre mennesker enn partner, men man velger å ha det.  Å foreslå det som en løsning på et problem vil raskt være utrolig sårende for partner

Anonymkode: b7100...0f4

Sant det, men en må være den første til å foreslå det. Det kan jo hende mannen ser fordelen i det, kanskje han også er lei av å knulle den samme gamle kjerringa, og vil blomstre litt med en elskerinne han også? Foreslå det som et krydder, ikke som "siden du er ubrukelig" så er dette legitimt. 

Anonymkode: d72cc...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn mister ikke sexlysten i slutten av tredveåra! Det er ungt! Herlighet! :fnise:

Anonymkode: c2057...ed4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
På 29.9.2016 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Etter at barna er blitt større og jeg er blitt eldre (30 årene) så er jeg kåt stort sett hele tiden, kunne tenkt meg å bli knullet 2-3 ganger om dagen, men mannen vil kanskje en gang i uka. Han nærmer seg 40 så sexlysten har kanskje begynt å synke. Opplever dette som et problem, onanerer  2-3 ganger men det blir ikke det samme som en omgang med ekte vare. Kanskje jeg burde foreslå for mannen at jeg skaffer meg en yngre ff? Noen tips ?

Anonymkode: 21745...9ed

Kjøp deg en dildo. Ferdig snakka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.9.2016 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Etter at barna er blitt større og jeg er blitt eldre (30 årene) så er jeg kåt stort sett hele tiden, kunne tenkt meg å bli knullet 2-3 ganger om dagen, men mannen vil kanskje en gang i uka. Han nærmer seg 40 så sexlysten har kanskje begynt å synke. Opplever dette som et problem, onanerer  2-3 ganger men det blir ikke det samme som en omgang med ekte vare. Kanskje jeg burde foreslå for mannen at jeg skaffer meg en yngre ff? Noen tips ?

Anonymkode: 21745...9ed

Hvorfor tenker du at fast forhold og sex er en rettighet?

Kanskje du skulle foreslå at dere skilles og han får omsorgen, så kan du få deg kuk fra klokka 16:30 til du må på jobb hver dag/natt. Gjerne forskjellige, så slipper du å slite ut en unghingst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Etter at barna er blitt større og jeg er blitt eldre (30 årene) så er jeg kåt stort sett hele tiden, kunne tenkt meg å bli knullet 2-3 ganger om dagen, men mannen vil kanskje en gang i uka. Han nærmer seg 40 så sexlysten har kanskje begynt å synke. Opplever dette som et problem, onanerer  2-3 ganger men det blir ikke det samme som en omgang med ekte vare. Kanskje jeg burde foreslå for mannen at jeg skaffer meg en yngre ff? Noen tips ?

Anonymkode: 21745...9ed

Finn på spennende sexleker, vi hannkjønn er ikke så vanskelig å få lokket med på slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange teite svar her. Er kjipt å ha så forskjellige behov. Sexlivet spiller en stor rolle i et forhold, spesielt når det er dårlig.. 

Støtter tipsene om at han må begynne å trene. Bare ikke mas for mye på han. Det kan virke mot sin hensikt. Sex skal ikke være mas.

Jeg har vært i samme situasjon og min mann er yngre enn din. Livet går opp og ned, samme med sexlysten. Er han stresset, overvektig? Deprimert?

Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2016-09-29 den 13.32, kattepusen skrev:

Bare fordi dere er monogame, betyr ikke det at alle andre er det! 

Jeg syns du skal sette deg ned å snakke med mannen din om å åpne forholdet :)
Da får dere begge muligheten til å utforske utenfor ekteskapet, og så får dere bestemme dere mellom hvor åpne dere vil være om det, for hverandre. 
Det er mulig å elske mannen sin, men likevel ønske noe mer :)

hehe jeg tror du tråkket litt i vepsebolet med å forslå noe som ikke er A4. Men enig med deg. :)

Noen ganger må en hente energi utenfra for å fungere normalt.

Anonymkode: 7c371...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...