Gå til innhold

Noen andre som har sosial angst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sosial angts , og føler at dem er alene om å ha det.

Anonymkode: 8cdcc...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har sosial angts , og føler at dem er alene om å ha det.

Anonymkode: 8cdcc...2bd

Sosial angst er relativt vanlig, jeg har et snev av det( trent meg opp bevisst til å møte det jeg frykter ) så det går bedre. Aldri følt meg alene om det, det er relativt utbredt. :)

Anonymkode: da3ab...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri følt meg alene, da jeg vet det er veldig vanlig. Eller, kanskje i tenårene, før jeg visste hvor vanlig det var følte jeg meg nok alene.

Nå idag synes jeg fortsatt det er tøft til tider, men det er en trøst å vite at jeg ikke er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PaperFlower skrev:

Jeg har heller aldri følt meg alene, da jeg vet det er veldig vanlig. Eller, kanskje i tenårene, før jeg visste hvor vanlig det var følte jeg meg nok alene.

Nå idag synes jeg fortsatt det er tøft til tider, men det er en trøst å vite at jeg ikke er alene.

Jeg har bare slike tanker selv , om at jeg er alene om å ha det selvom det er ganske vanlig. 

Anonymkode: 8cdcc...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sosial angst er relativt vanlig, jeg har et snev av det( trent meg opp bevisst til å møte det jeg frykter ) så det går bedre. Aldri følt meg alene om det, det er relativt utbredt. :)

Anonymkode: da3ab...cbe

Jeg vet at det er ganske vanlig men jeg føler fortsatt at jeg er alene om å det. 

Anonymkode: 8cdcc...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...