Gå til innhold

Har nesten ikke hørt noe fra han


Elineja

Anbefalte innlegg

Vi har det fint når vi er sammen, vi ler, koser, snakker mye om alt og har det veldig hyggelig.Vi har vært på tur sammen og vi møtes nesten hver dag. Nå har han vært på ferie litt over en uke og jeg har hørt veldig lite. Og han svarer ikke på noen av mld jeg sender når jeg skriver at jeg savner han osv.. Vi har datet i 5 måneder nå og blitt enige om at vi bare skal være med hverandre.. Nå har jeg litt noia for at han kanskje ikke vil mer, og jeg vil ikke spørre over tlf.. Er jeg litt på tuppa nå eller er det noe i det? Vi hadde det utrolig fint sammen de dagene før han dro, men har fått kanskje 3 mld fra han siden han dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er på ferie. Vent til han kommer hjem og ta det opp med han da :) 

Anonymkode: 39d5b...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på ferie. slapp av.. Han hadde ikke vært så mye med deg i nesten et  halvt år om han ikke likte deg, men du kan fort ødelegge det fine dere har ved å mase på han mens han er på ferie. Du må jo vise at du stoler på han. La han kose seg. 🙄 Gutter rygger unna jenter som er usikre og ikke har selvtillit.(been there) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, giirly95 skrev:

Han er på ferie. slapp av.. Han hadde ikke vært så mye med deg i nesten et  halvt år om han ikke likte deg, men du kan fort ødelegge det fine dere har ved å mase på han mens han er på ferie. Du må jo vise at du stoler på han. La han kose seg. 🙄 Gutter rygger unna jenter som er usikre og ikke har selvtillit.(been there) 

Vel, men man er ikke usikker på en kar med mindre de gir en grunn til å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, men man er ikke usikker på en kar med mindre de gir en grunn til å være det.

Det er da helt feil. Det er mange som er grunnleggende usikre på alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Vel, men man er ikke usikker på en kar med mindre de gir en grunn til å være det.

Å jo, det kan mam absolutt være. Jeg er en person med dårlig selvtillit og er usikker generelt på alt og alle. Hvis en fyr ikke svarer meg etter å ha åpna facebook meldindga, tenker jeg med engang at han ikke vil snakke mer , også begynner jeg å spekulere i hva som er galt. Så jo, man kan være usikker uten at typen har vært utro, snakket med jenter elleR som du sa: gir deg en grunn til å være usikker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, giirly95 skrev:

Å jo, det kan mam absolutt være. Jeg er en person med dårlig selvtillit og er usikker generelt på alt og alle. Hvis en fyr ikke svarer meg etter å ha åpna facebook meldindga, tenker jeg med engang at han ikke vil snakke mer , også begynner jeg å spekulere i hva som er galt. Så jo, man kan være usikker uten at typen har vært utro, snakket med jenter elleR som du sa: gir deg en grunn til å være usikker.

 

Vel, en needy person blir hurtig en person man må kule ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal la han være i fred på ferien og eventuelt så vil det kanskje resultere i at han innser at han savner deg. :)

Kommer ikke noe godt ut av å bli stressa av det. Og dessuten, HVIS han er usikker på dere så driver du han bare mer bort ved å sende han meldinger. 

Endret av PandA#
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PandA# skrev:

Jeg synes du skal la han være i fred på ferien og eventuelt så vil det kanskje resultere i at han innser at han savner deg. :)

Kommer ikke noe godt ut av å bli stressa av det. Og dessuten, HVIS han er usikker på dere så driver du han bare mer bort ved å sende han meldinger. 

Innser at han savner? Om han er forelska i TS (noe jeg regner med at TS tror han er siden de faktisk har et forhold) så savner man kjæresten/daten automatisk og gjerne konstant - gjennom hele dagen.

Om han IKKE er forelska derimot så kan savnet etter nærheten og det fysiske komme etter noen dager og det er dessverre akkurat dette som er tilfelle i TS sin situasjon, vil jeg tro.

Anonymkode: 861a8...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innser at han savner? Om han er forelska i TS (noe jeg regner med at TS tror han er siden de faktisk har et forhold) så savner man kjæresten/daten automatisk og gjerne konstant - gjennom hele dagen.

Om han IKKE er forelska derimot så kan savnet etter nærheten og det fysiske komme etter noen dager og det er dessverre akkurat dette som er tilfelle i TS sin situasjon, vil jeg tro.

Anonymkode: 861a8...c9a

Det er din mening AB. Mitt syn er at ikke alle savner kjæresten sin/daten sin automatisk og konstant gjennom hele dagen, hver dag, 24 timer i døgnet, selvom man er forelska... Og det kan da godt hende at han savner TS, og jeg har da vitterlig ikke sagt at han ikke gjør det. Men mennesker er da forskjellige er de ikke? Noen ganger, etter mitt syn, så er det sånn at det å være borte fra partneren litt kan være en god ting også, nettopp fordi man innser hva man faktisk har. Og det går da an å savne en person over tid uten å være bevisst på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...