Gå til innhold

På sukker er jeg rassist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, WubWub skrev:

Dette er tull. IQ er genetisk og dette bør og skal være allmennkjent. 

Jeg tror du burde studere biologi på nytt. Slutt å spre misinformasjon som dette.
Nok avsporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå trodde jeg at jeg skulle lese at du ikke ville ha brunt/hvitt sukker. Farin, liksom. Denne tråden var ikke så interessant som jeg håpet. Jeg er kanskje for godt gift til å forstå overskriften ordentlig...

Anonymkode: 4e4b4...ad6

Har du bodd under en stein, eller hva? Selv om du selv er gift er jo Sukker noe "alle" har hørt om. 

Anonymkode: d395b...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du bodd under en stein, eller hva? Selv om du selv er gift er jo Sukker noe "alle" har hørt om. 

Anonymkode: d395b...917

Selvfølgelig har jeg hørt om det. Sukker er sukker eller Sukker. Hadde det stått Sukker vil jeg tatt den med det samme. 

Anonymkode: 4e4b4...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare ha en nordmann. Ingen andre. Ingen afrikanere, asiatere, ikke svensker engang. 

Er det slik for menn også eller er dere mer åpne for kvinner fra utlandet?

Anonymkode: 93fcc...3da

Det er ikke å være rasist.

Jeg foretrekker lyse trakk og blå øyne på en partner uten at det gjør meg rasistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, WubWub skrev:

Et fett så lenge barnet arver min intelligens på over 140. 

Er det ikke mors intelligens de arver da?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WubWub skrev:

Hudfarge er for meg irrelevant. Det viktigste for meg er IQ da dette er arvelig. 

IQ er ikke arvelig!

Anonymkode: 53ab0...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei synes ikke du er det.

En svenske kan jo være hva som helst, det krever bare 4 års botid inennfor svenske grenser så er man plutselig svensk.

Ta en titt på annonsene til de prostituerte, der er det nesten utelukkende et krav at kunden er etnisk nordisk. Det er ikke tilfeldig.

At du tenner på noen av din samme etnisitet er verken rart eller uvanlig.

I minoritetsmiljøene er det mer normalen enn unntaket at partneren skal være av samme etnisitet. Særlig for jentene kan det være livstruende å "velge" noe annet enn en fra samme etniske gruppe. Ingen stempler de som rasister, da skal heller ikke du stemples som det.

Anonymkode: 0a845...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

Hudfarge er for meg irrelevant. Det viktigste for meg er IQ da dette er arvelig. 

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 6c8b3...d7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

Et fett så lenge barnet arver min intelligens på over 140. 

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 6c8b3...d7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 6c8b3...d7e

Takk for at du dytter tråden opp :rodmer:

 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Nøste~ skrev:

Nei det er du ikke. På min liste har jeg skrevet ned nordmenn, svensker, dansker, finske og islandske etniske mannfolk som noen jeg kunne valgt å ha barn med. Vil ikke ha fra andre nasjonaliteter fordi for meg er det viktig med barnet sitt utseende.

Polakker og tyrkere er pene

Anonymkode: 1dc39...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Polakker og tyrkere er pene

Anonymkode: 1dc39...47d

Ja de kan være det, men ikke noe jeg ser på som partnerverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lovecraft

Som noen fortalte meg engang "Jeg skal bare ha hjemmesnekra barn". Latteren satt i en lang period etter dette. Selv så vil jeg utelukkende ha forhold til etnisk norske kvinner, og det har ikke noe med diskriminering å gjøre, men det er min preferanse. Altfor mange som slenger rundt med rasismestemplet i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lovecraft skrev:

Som noen fortalte meg engang "Jeg skal bare ha hjemmesnekra barn". Latteren satt i en lang period etter dette. Selv så vil jeg utelukkende ha forhold til etnisk norske kvinner, og det har ikke noe med diskriminering å gjøre, men det er min preferanse. Altfor mange som slenger rundt med rasismestemplet i disse tider.

Synd;)

Anonymkode: f4cee...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Vil bare ha en nordmann. Ingen andre. Ingen afrikanere, asiatere, ikke svensker engang. 

Er det slik for menn også eller er dere mer åpne for kvinner fra utlandet?

Anonymkode: 93fcc...3da

Så i den virkelige verden, hvis en afrikaner/asiater/svenske virker interessert i deg så later du som om du er interessert tilbake for å ikke virke rasist? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...