Gå til innhold

Sykt barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dårlig overskrift... 

Datteren min er hos faren sin og ste mor ringte meg nå og sa at barnet har fått feber. Vi ble enige om at jeg tar fri i morgen og jeg sa at en av oss får ringe barnehagen i morgen, men hun hadde allerede sendt melding til de ansatte på facebook. Jeg ble litt satt ut og syntEs det er greit å skille mellom privat og jobb. Sa ingenting og kommer ikke til å gjøre det heller, men er det vanlig å gjøre det?

Anonymkode: ccbb2...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan sendt melding på facebook? Til de ansattes personlige profil eller til barnehagens facebookside? 
Jeg tenker det ikke er vanlig å gjøre, men hadde ikke laget noen sak ut av det. Hadde likevel tatt en telefon/sendt en sms i morgen om at barnet blir hjemme og grunnen til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok ikke laget noe sak av det jeg heller. Hun som ser teit ut om hun sendte på privat profil ;) 

Anonymkode: 2ee43...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun kjenner den ansatte da. Jeg kunne funnet på det samme om jeg kjente vedkommende godt. Lettvint 😇

Anonymkode: 94f94...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit. Det er noe med å respektere personalets privatliv... Og hvis barnet blir sykt under fars samvær, er det far som skal være hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...