Gå til innhold

Mannen min har hatt sex med 5 horer


Butternut

Anbefalte innlegg

Ja, hva skal en si. Jeg kom endelig inn på mobilen hans. Han har skrevet med en jente i ca 1 år, flørtet og de har møttes noen ganger. Senere tilsto han alt. Han trengte oppmerksomhet, han ønsket å bli anerkjent, han ville ha spenning. Det betydde ingenting følelsesmessig. Han har i år kjøpt sex av fem forskjellige eskorter. Jeg har visst det lenge, at noe var galt og har tenkt det verste. Forbredt meg på det jeg kunne finne. Jeg er ikke sint, men verden rundt meg føles ikke virkelig lenger. Jeg er tom. Jeg føler hjertet mitt har forlatt kroppen. Han har nå kuttet kontakt med henne han skrev med. Skammer seg, innser hva han har gjort. Jeg ser og føler skammen hans så inderlig. Jeg tror han bør skaffe hjelp. Han gråter. Sier det er på grunn av all smerten han har påført meg. 

Jeg synes oppriktig synd på han, hva drev han til dette? Var det meg? Er det pga depresjonen hans? Han har mistet seg selv .Det jeg opplever nå er så umenneskelig vondt, de fleste hadde gått. De aller fleste hadde rømt og aldri sett seg tilbake. Det han har gjort er avskyelig. Så avskyelig at jeg nesten ikke klarer trekke pusten. Men jeg elsker han mer enn livet selv. 

Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lempet han ut døra. Det finnes ingen unnskyldning for det han har gjort og gråtingen (fordi han ble oppdaget??) hadde bare gjort meg enda mer sint.

Anonymkode: 858f2...082

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Butternut skrev:

Ja, hva skal en si. Jeg kom endelig inn på mobilen hans. Han har skrevet med en jente i ca 1 år, flørtet og de har møttes noen ganger. Senere tilsto han alt. Han trengte oppmerksomhet, han ønsket å bli anerkjent, han ville ha spenning. Det betydde ingenting følelsesmessig. Han har i år kjøpt sex av fem forskjellige eskorter. Jeg har visst det lenge, at noe var galt og har tenkt det verste. Forbredt meg på det jeg kunne finne. Jeg er ikke sint, men verden rundt meg føles ikke virkelig lenger. Jeg er tom. Jeg føler hjertet mitt har forlatt kroppen. Han har nå kuttet kontakt med henne han skrev med. Skammer seg, innser hva han har gjort. Jeg ser og føler skammen hans så inderlig. Jeg tror han bør skaffe hjelp. Han gråter. Sier det er på grunn av all smerten han har påført meg. 

Jeg synes oppriktig synd på han, hva drev han til dette? Var det meg? Er det pga depresjonen hans? Han har mistet seg selv .Det jeg opplever nå er så umenneskelig vondt, de fleste hadde gått. De aller fleste hadde rømt og aldri sett seg tilbake. Det han har gjort er avskyelig. Så avskyelig at jeg nesten ikke klarer trekke pusten. Men jeg elsker han mer enn livet selv. 

Hva hadde du gjort?

Kvitt deg med denne fyren. gå til legen og få tatt HIV og andre tester. Begynn på nytt. Finn en annen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Butternut skrev:

Ja, hva skal en si. Jeg kom endelig inn på mobilen hans. Han har skrevet med en jente i ca 1 år, flørtet og de har møttes noen ganger. Senere tilsto han alt. Han trengte oppmerksomhet, han ønsket å bli anerkjent, han ville ha spenning. Det betydde ingenting følelsesmessig. Han har i år kjøpt sex av fem forskjellige eskorter. Jeg har visst det lenge, at noe var galt og har tenkt det verste. Forbredt meg på det jeg kunne finne. Jeg er ikke sint, men verden rundt meg føles ikke virkelig lenger. Jeg er tom. Jeg føler hjertet mitt har forlatt kroppen. Han har nå kuttet kontakt med henne han skrev med. Skammer seg, innser hva han har gjort. Jeg ser og føler skammen hans så inderlig. Jeg tror han bør skaffe hjelp. Han gråter. Sier det er på grunn av all smerten han har påført meg. 

Jeg synes oppriktig synd på han, hva drev han til dette? Var det meg? Er det pga depresjonen hans? Han har mistet seg selv .Det jeg opplever nå er så umenneskelig vondt, de fleste hadde gått. De aller fleste hadde rømt og aldri sett seg tilbake. Det han har gjort er avskyelig. Så avskyelig at jeg nesten ikke klarer trekke pusten. Men jeg elsker han mer enn livet selv. 

Hva hadde du gjort?

Nei det er det ikke.

Testet meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Butternut skrev:

Ja, hva skal en si. Jeg kom endelig inn på mobilen hans. Han har skrevet med en jente i ca 1 år, flørtet og de har møttes noen ganger. Senere tilsto han alt. Han trengte oppmerksomhet, han ønsket å bli anerkjent, han ville ha spenning. Det betydde ingenting følelsesmessig. Han har i år kjøpt sex av fem forskjellige eskorter. Jeg har visst det lenge, at noe var galt og har tenkt det verste. Forbredt meg på det jeg kunne finne. Jeg er ikke sint, men verden rundt meg føles ikke virkelig lenger. Jeg er tom. Jeg føler hjertet mitt har forlatt kroppen. Han har nå kuttet kontakt med henne han skrev med. Skammer seg, innser hva han har gjort. Jeg ser og føler skammen hans så inderlig. Jeg tror han bør skaffe hjelp. Han gråter. Sier det er på grunn av all smerten han har påført meg. 

Jeg synes oppriktig synd på han, hva drev han til dette? Var det meg? Er det pga depresjonen hans? Han har mistet seg selv .Det jeg opplever nå er så umenneskelig vondt, de fleste hadde gått. De aller fleste hadde rømt og aldri sett seg tilbake. Det han har gjort er avskyelig. Så avskyelig at jeg nesten ikke klarer trekke pusten. Men jeg elsker han mer enn livet selv. 

Hva hadde du gjort?

Din overskrift er voldsom. En kvinne med prostitusjonserfaring, det du kaller hore. Er faktisk et menneske, en kvinne. Din mann har vært utro, ikke noe annerledes om det er med ei som tar betalt for det. Hva du skal gjøre, er helt opp til deg og ingen andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med brukeren over.

Hvorfor kaller du dem horer? Du nedverdiger dine medsøstere helt unødvendig. Mange av de ofre for menneskahandel, og det er synd at de i tillegg må stigmatiseres ytterligere og bli møtt med nedsettende betegnelser av andre.

Å være utatt for menneskehandel er faktisk verre enn å oppleve utroskap i min bok, faktisk er utroskap en bagatell i fohold.

Så slutt å vær så dramatisk og bli i foholdet eller gjør det slutt, verre er det ikke, og ingen bryr seg egentlig.

Anonymkode: c8a1e...b21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestilt time hos legen/gynekologen for full testing av alle tenkelige seksuelle overførbare sykdommer. Og så hadde jeg om jeg var deg bedt din værre halvdel om å skygge banen en stund så du fikk sortert ut hva du føler. Ps; utroskap er utroskap, spiller ingen rolle om det var mot betaling eller ei. Det er et svik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor kaller du dem horer? Du nedverdiger dine medsøstere helt unødvendig.

 

Dette blir jo det samme som nigger debatten. Personlig syns jeg ikke hore trenger være et støtende ord, ser ikke på det som verre enn prostituert.

Anonymkode: fd14f...5ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville gått fra han. Han har vært utro og prøver nå å spille offer og gi deg skyldfølelse for det.

Anonymkode: 9c115...46b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig med brukeren over.

Hvorfor kaller du dem horer? Du nedverdiger dine medsøstere helt unødvendig. Mange av de ofre for menneskahandel, og det er synd at de i tillegg må stigmatiseres ytterligere og bli møtt med nedsettende betegnelser av andre.

Å være utatt for menneskehandel er faktisk verre enn å oppleve utroskap i min bok, faktisk er utroskap en bagatell i fohold.

Så slutt å vær så dramatisk og bli i foholdet eller gjør det slutt, verre er det ikke, og ingen bryr seg egentlig.

Anonymkode: c8a1e...b21

Eskortepiker er gjerne ikke de horene som er utsatt for menneskehandel 

Anonymkode: 50b26...b54

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tilgitt utroskap en gang, dersom det skjedde veldig impulsivt og pga dårlig dømmekraft. Men jeg kunne aldri tilgitt utroskap over tid, heller ikke utroskap seks ganger. Jeg ville aldri utroskap med prostituerte. Det handler om verdier og om smittefare av kjønnssykdommer. Det hadd blitt umulig å ha sex med han igjen. 

Om man gjør en feil og oppriktig angrer, så gjør man ikke den samme feilen seks ganger til. Da hadde jeg ikke trodd han. Og uansett om han angrer så er sjansen stor for at han kan gjøre det enda flere ganger. Det er jo tydeligvis et mønster. 

Så jeg ville forlatt han. 

Anonymkode: 6132f...fd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser for meg at mange av de prostituerte er flinkere til å sjekke seg enn et ons eller en pule-venn man ikke kjenner forhistorien til. Når det er sagt så er det jo ikke greit uansett. Jeg har også vært utro med flere, alle i løpet av det samme året. Jeg har en fantastisk kjæreste som virkelig elsker meg og jeg henne. Samtidig er jeg polygam. Jeg gir ikke opp kjærligheten min til henne pga. det. Hun valgte å tilgi meg og jeg har bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for å unngå å være utro igjen. Selv har jeg aldri hatt noen å snakke om de dype tingene med. Alle jentene jeg vil snakke med ender opp med å like meg og jeg blir fristet. Skal bare bli kjent med jenter som har type nå :)Velkommen selvkontroll! Håper der også finner ut av det!

Selv om du ikke har fått påvist noen kjønnssykdommer så synes jeg du bør ta jevnlige celleprøver for å unngå kreft. Han har nok gitt deg hpv uansett

Anonymkode: d89f8...6b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gothminister skrev:

Din overskrift er voldsom. En kvinne med prostitusjonserfaring, det du kaller hore. Er faktisk et menneske, en kvinne. Din mann har vært utro, ikke noe annerledes om det er med ei som tar betalt for det. Hva du skal gjøre, er helt opp til deg og ingen andre.

Hun er et menneske. Men et menneske med stor risiko for å være bærer av kjønnssykdommer. Selv om det eventuelt skulle brukes kondom, så kan herpes og hvp smitte likevel. Det er også mange av oss som ikke synes det er aktuelt å innlede et nært forhold til en som synes det er greit å kjøpe sex. 

Anonymkode: 6132f...fd1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er et menneske. Men et menneske med stor risiko for å være bærer av kjønnssykdommer. Selv om det eventuelt skulle brukes kondom, så kan herpes og hvp smitte likevel. Det er også mange av oss som ikke synes det er aktuelt å innlede et nært forhold til en som synes det er greit å kjøpe sex. 

Anonymkode: 6132f...fd1

Dessverre kan man ikke se på et menneske om de har sykdommer og det er langt i fra kun prostituerte som har slikt. Jeg vil hevde at mange prostituerte er bedre på beskyttelse en fyllesex blant befolkningen. Så er det dette med å kjøpe sex. Dessverre har jeg enkelte fordommer her. Har dessverre liten respekt for menn som kjøper sex og hadde nok vært svært tydelig i min fordømmelse om en kammerat hadde kjøpt sex. Selv om jeg vet at slike fordommer ikke bør styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The damned

Eneste grunn til at han kutte kontakten med hun han skrev med var fordi du oppdaget det. Om du ikke hadde oppdaget det så hadde han fortsatt holdt på. Folk som plutselig innser at noe er galt bare fordi de ble oppdaget er ingenting å samle på.

Jeg hadde ikke orket å leve med noe sånt, og jeg hadde ikke klart å stole på han igjen. Om du ønsker å gi han en sjanse er opp til deg selvsagt,men jeg tror absolutt ikke at det blir lett å komme seg tilbake til det å stole på han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kun hans egen feil og ikke din. Det er hvert fall ikke synd på han! Greit nok at det ikke var følelser med, men det spiller ingen rolle. Han har vært utro flere ganger og kommer til å gjøre det igjen. Garantert! 

Dump han og fnn deg en som faktisk respekterer deg. Det finnes ingen unnskyldning for utroskap!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du elsker ham mer enn livet selv. Var dette tilfellet også før disse oppdagelsene eller er dette noe du føler nå? For ofte er det slik at en får falske følelser når man er i en situasjon når man blir redd for å miste til andre. Og man blir sittende igjen i et forhold man i utgangspunktet vet man ikke burde bli i. Igjen, kun fordi man ikke vil at andre skal ha partneren selv om en vet det er over. 

Anonymkode: 9cbb1...4b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han har gjort er dessverre for grovt til at du engang kan vurdere å tilgi! Det håper jeg du skjønner selv også ts!

Du må ta deg sammen og gjøre det som må gjøres!  Dump han! Nå!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...