Gå til innhold

Analsex trenger svar FORT, klyster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! Skal ha analsex ikveld og lurer på hvordan jeg best kan få "tømt" meg der inne før den tid? Har en tube microlax? Hvordan funker den? Når skal jeg sette den og hva skjer da? Skal jeg spyle med vann der inne etterpå? Kan noen forklare meg hele greia og hva som er best? 

 

Takk på forhånd<3

Anonymkode: 91a18...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes veldig merkelig ut.. Dette brukes på personer som har fått obstipasjon. Bare prøv å tøm deg normalt, og bruk kondom :)

Anonymkode: 725e1...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han mast seg til analsex?

La være å vask deg, så kanskje han slutter å mase om det mer.

Anonymkode: c9aa5...078

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gå på do som normalt og vask deg. Det pleier å tømme nok.

Anonymkode: de6ff...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klyster fungerer nok det, men det er like greit å bruke dusjen: 

Skru dusjhodet av slangen. Sett på lunken vann og lavt trykk, putt enden av slangen forsiktig inn bak og skyll ut. 

bør nok gjentas noen ganger, men denne teknikken fungerer veldig bra for meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dette er noe vi begge har lyst til. Det er snarere jeg som har pushet på, og jeg har hatt det før med en annen partner. Og jeg vil ikke "bare" gå på do først.. Vil være helt clean:-)

 

ts

Anonymkode: 91a18...778

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LiseOslo skrev:

Klyster fungerer nok det, men det er like greit å bruke dusjen: 

Skru dusjhodet av slangen. Sett på lunken vann og lavt trykk, putt enden av slangen forsiktig inn bak og skyll ut. 

bør nok gjentas noen ganger, men denne teknikken fungerer veldig bra for meg. 

Eh, æsj??

Anonymkode: 221fe...fa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, æsj??

Anonymkode: 221fe...fa7

Det er ikke spesielt "æsj" Du setter stussen mot rumpehullet, og skyller ut to-tre ganger. Da blir det så rent så :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er noe vi begge har lyst til. Det er snarere jeg som har pushet på, og jeg har hatt det før med en annen partner. Og jeg vil ikke "bare" gå på do først.. Vil være helt clean:-)

 

ts

Anonymkode: 91a18...778

Det er analsex. Det er ikke meningen at det skal være "clean".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville anbefalt deg å bare gått på do normalt. Men hvis du bestemmer deg for å bruker microlax, ta den mens du sitter på do. Kommer veldig fort ut, og kan bli veldig grisete.. 

Anonymkode: 725e1...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, LiseOslo skrev:

Klyster fungerer nok det, men det er like greit å bruke dusjen: 

Skru dusjhodet av slangen. Sett på lunken vann og lavt trykk, putt enden av slangen forsiktig inn bak og skyll ut. 

bør nok gjentas noen ganger, men denne teknikken fungerer veldig bra for meg. 

Putter du dusjslangen i rumpa??? 

Anonymkode: da353...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, LiseOslo skrev:

Klyster fungerer nok det, men det er like greit å bruke dusjen: 

Skru dusjhodet av slangen. Sett på lunken vann og lavt trykk, putt enden av slangen forsiktig inn bak og skyll ut. 

bør nok gjentas noen ganger, men denne teknikken fungerer veldig bra for meg. 

Hva faen?!! Er dette noe folk gjør?!! Jeg som er på boligjakt. Faen mye syke folk der ute.

Anonymkode: 2d7ae...eee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LiseOslo skrev:

Det er ikke spesielt "æsj" Du setter stussen mot rumpehullet, og skyller ut to-tre ganger. Da blir det så rent så :-) 

Det er jo veldig æsj. Du har kanskje bakterier i avføringen din som er smittsomme for andre (f.eks ESBL) så når andre bruker dusjen (altså tar de jo på slangen når de dusjer) kan de bli smittet, og bakterier som ESBL har du hele livet og er i stor grad hemmende dersom det blir påvist. 

Anonymkode: da353...248

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen?!! Er dette noe folk gjør?!! Jeg som er på boligjakt. Faen mye syke folk der ute.

Anonymkode: 2d7ae...eee

Jeg villet byttet dusjslange og dusjhode for å være sikker! Usj.. 

Anonymkode: da353...248

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo veldig æsj. Du har kanskje bakterier i avføringen din som er smittsomme for andre (f.eks ESBL) så når andre bruker dusjen (altså tar de jo på slangen når de dusjer) kan de bli smittet, og bakterier som ESBL har du hele livet og er i stor grad hemmende dersom det blir påvist. 

Anonymkode: da353...248

Såpe og vann er fine ting hvis man ønsker å rengjøre ting :-)

Endret av LiseOslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, LiseOslo skrev:

Klyster fungerer nok det, men det er like greit å bruke dusjen: 

Skru dusjhodet av slangen. Sett på lunken vann og lavt trykk, putt enden av slangen forsiktig inn bak og skyll ut. 

bør nok gjentas noen ganger, men denne teknikken fungerer veldig bra for meg. 

Dette funker for meg og, dog jeg setter ikke slange INN, bare utenpå mens jeg sitter på huk.. 

ellers funker  microlax veldig bra også! :) jeg ville brukt den 1-2 timer før avtalt lek dog, kommer litt an på om du har normal avføring eller treg mage osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS spør om råd ang analsex og dermed renner det inn med uff- og fysj-kommentarer. Utrolig.

Når jeg har analsex med kjæresten min så har hun bare vært på do på vanlig måte først. Likevel er det slik at når man holder på bak der så må man ta høyde for at noe ekstra kan komme ut, Sånn er det bare. Så kan man velge å få panikk eller å takle det. Et godt råd er å snakke om det først. Hva hvis...

Til de som har lyst til å forsøke, gjør det. ;) For kjæresten min var rumpa en no-go-sone, men siden hun også er min sub så sa jeg at hun skulle. (Hun kunne selvsagt brukt stopp-ordet, men gjorde det ikke.) Kort sagt så får hun nå den mest intense nytelse når jeg utfører analsex med henne. Mye sterkere enn vaginal orgasme.

Anonymkode: 77b3c...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS spør om råd ang analsex og dermed renner det inn med uff- og fysj-kommentarer. Utrolig.

Når jeg har analsex med kjæresten min så har hun bare vært på do på vanlig måte først. Likevel er det slik at når man holder på bak der så må man ta høyde for at noe ekstra kan komme ut, Sånn er det bare. Så kan man velge å få panikk eller å takle det. Et godt råd er å snakke om det først. Hva hvis...

Til de som har lyst til å forsøke, gjør det. ;) For kjæresten min var rumpa en no-go-sone, men siden hun også er min sub så sa jeg at hun skulle. (Hun kunne selvsagt brukt stopp-ordet, men gjorde det ikke.) Kort sagt så får hun nå den mest intense nytelse når jeg utfører analsex med henne. Mye sterkere enn vaginal orgasme.

Anonymkode: 77b3c...29e

Æsjene er vel relatert til dusjen ikke sexen

Anonymkode: 4e416...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...