Gå til innhold

Tidligere Frp-topp funnet skyldig i sovevoldtekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt drar marxistene i Dagbladet frem at han er frper, men når sosialistene bryter loven skjer aldri dette

Anonymkode: dac36...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.dagbladet.no/nyheter/tidligere-frp-topp-funnet-skyldig-i-sovevoldtekt/63622974

 

Så får vi bare vente og se hvor lang tid det tar før Frp velgere prøver og få dette til å være sosialistenes feil.

Anonymkode: 7b950...0e6

Like fort som sosialistene prøver å få ting til å være Frps feil.

Anonymkode: 752c7...38e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt denne frp greia eller sosialist. Frp er ikke anti-sosialist og generelt så er ikke sosialister anti-frp, dog man har del syke folk i dagbladet og andre aviser som kaller seg sosialister som hater frp. Det er unektelig sant at sosialister fra alle partier har kjørt Norge på baken, det er også vanskelig å argumentere imot at Frp sammen med AP har privatisert arvesølvet.

Det jeg har opplevd er når jeg snakker med de som kaler seg sosialister er at de argumenterer for kommunisme, kollektivisme og gratis ting for div grupper. Sosialismen døde på 90 tallet, og absolutt alle samfunn som prøver seg på sosialisme feiler. Norge har prøvd semi-sosialisme i 30 år snart som har resultert i nav, ekstrem ineffektiv sykehus og hel skog av bedrifter som skor seg på nav.        

Det er mange som kaster stein på frp helt ufortjent, som frp har en massiv skare med høyre ekstreme skinnheads på bakrommet. Om man ønsker ta FRP på noe er privatiseringen av natur resurser, vannkraft selvskaper og nære tilknytning til div firmaer som er subsidiær av staten.   

 

Selv om jeg skriver dette, så er norske politiske system gjennomsyret korrupt. Uansett hvem som bestemmer over oss kommer dette faktum ikke til å forandre seg. Norske politikere har knyttet oss meget tett til EU, og norske politikere som hjelper dette virker det som får topp jobber i EU systemet som Gro, Jens og andre feilete norske politikere. Når jeg ser Siv Jensen i en Eu jobb så mister jeg helt tilliten til henne også.                              

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...