Gå til innhold

System på gryter og stekepanne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bygge meg nytt kjøkken og leter etter inspirasjon til hvordan oppbevare/innrede gryter og stekepanner på  en praktisk måte. I dag har jeg alt stablet i en skuff på  et 80 cm. benkeskap, og er lei av å  hele tiden måtte løfte frem de grytene jeg skal bruke. Fint om noen som er fornøyd med systemet sitt vil legge ut bilder :) 

Anonymkode: 7eb3c...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøkkenet mitt er noen år gammelt, men jeg har gryteskap i et hjørneskap med skrådør og hel karusell. Funker helt topp for mitt bruk. Snurr karusellen og finn riktig kjele, lukk døra. Veldig greit, og utnytter plassen godt. 

Det ser ut som det er mye vanligere med hjørneskap med 3/4 karusell av denne typen, dvs. at karusellen har et hakk som alltid må snus ut mot døråpningen igjen når du har hentet noe i skapet, ellers får du ikke lukket døra. Det er ikke på langt nær like praktisk, uansett om man bruker det til gryteskap eller andre ting. Det høres ikke så ille ut, helt til man tenker over hvor mange ganger i løpet av dagen man henter en kjele i skapet, glemte å ta ut lokket, finner ut at man trenger en større kjele etc. 

Sigdal har også denne løsningen, som ser både fancy og praktisk ut. Ellers er det ikke så mye spennende å finne når jeg googler gryteskap. 

Anonymkode: fd5be...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Jeg skal bygge meg nytt kjøkken og leter etter inspirasjon til hvordan oppbevare/innrede gryter og stekepanner på  en praktisk måte. I dag har jeg alt stablet i en skuff på  et 80 cm. benkeskap, og er lei av å  hele tiden måtte løfte frem de grytene jeg skal bruke. Fint om noen som er fornøyd med systemet sitt vil legge ut bilder :) 

Anonymkode: 7eb3c...d8b

Karusell som de andre nevner, eller store gode skuffer :hjerte:

Skuffer er mye bedre enn underskap. Mer oversiktlig, mer lettvint osv

Anonymkode: 1a255...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her feks

http://news.cision.com/no/hettich-skandinaviska/r/kitchen-concept-2015-viser-hvordan-vi-kommer-til-a-bo-og-lage-mat-i-fremtiden,c528045

"Skuffer for tallerkener, kasseroller og annet samt oppvaskmaskin som kan åpnes fra begge sider av arbeidsflaten. "

Anonymkode: 1a255...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...