Gå til innhold

Semperdråper og malt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min får mme med litt malt i hver flaske, men han har likevel en del magevondt. Har lyst til å prøve semperdråper da jeg har hørt mye bra om det. Det jeg lurer på er om det er vanlig å kombinere malt og semperdråpene, eller om man skal kutte ut malten Og bare gi dråper? Hva gjorde du? 

Anonymkode: 71a60...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her gav vi begge deler. Vær forsiktig med malt, dette kan gjøre mer skade enn nytte. Du gir kanskje for mye malt også? Vet ikke hvor gammel baby er, men det er ulik dosering i forhold til alder.

Anonymkode: 4b577...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Her gav vi begge deler. Vær forsiktig med malt, dette kan gjøre mer skade enn nytte. Du gir kanskje for mye malt også? Vet ikke hvor gammel baby er, men det er ulik dosering i forhold til alder.

Anonymkode: 4b577...60b

Vi kuttet forresten ut malt. Han fikk det bedre etter det. Gikk mange dager i mellom hver avf. men det gjorde ingenting i følge helsesøster og fastlege.

Anonymkode: 4b577...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å skifte mme. Nå er det mange år siden jeg hadde spedbarn (yngste er 21) men min erfaring var at de fikk magepoblemer av Collett, mens NAN gikk helt fint. Nå er det vel andre erstatninger også å få tak i enn det som var da, bl.a Holle som kjøpes i helsekostbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halkatla skrev:

Prøv å skifte mme. Nå er det mange år siden jeg hadde spedbarn (yngste er 21) men min erfaring var at de fikk magepoblemer av Collett, mens NAN gikk helt fint. Nå er det vel andre erstatninger også å få tak i enn det som var da, bl.a Holle som kjøpes i helsekostbutikker.

Jeg har omvendt erfaring, varierer nok veldig fra baby til baby :)

Malt skal forøvrig ikke brukes fordi det er gluten i det. 

Anonymkode: 8463e...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...