Gå til innhold

DETTE er grunnen til at nordlendinger blir sett på som tullinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hallo? Journalisten troppet opp mens hun var på jobb og spurte om Mett-Marit spiste pølse. Klag heller på journalister med lite å gjøre.

Anonymkode: 446fa...37f

Da har journalisten lite å gjøre, ja. Pølse-journalisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.folkebladet.no/nyheter/2016/09/27/Plutselig-dukket-Mette-Marit-opp-13545030.ece

Som utflyttet nordlending gremmes jeg over slike oppslag i media. Wow! En kongelig!! Og hun spiste pølse!! What? Hvorfor fortelle hele verden hva hun spiste?? Hadde betjeningen hatt litt flere antenner og vært litt mindre sensasjonslysten hadde de behandlet henne med diskresjon, istedet for å plapre til media om hva hun spiste. Hver sommer kjører vi nordover, og vi stopper alltid på denne stasjonen for å tanke og spise. Det skjer ikke flere ganger. Jeg vil ikke at halve bygda skal vite hva vi kjøper. 

Dette er grunnen til at folk sør i landet ser på nordlendinger som bygdetullinger. Og med god grunn. Har til dags dato til gode å se slike oppslag i lokalpressen her vi bor, selv om flere kongelige har vært innom både her og der. 

Jeg skjemmes over å være nordfra idag.

Anonymkode: 4ea2f...806

Nå fikk jeg meg en god latter.

Kongelige er bare mennesker. Med bekreftelse på KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min barndomsbygd heiste hele bygden flagget da en tv-kjendis kom til stedet med sommerbåten. Snakker om å gå av skaftet

Anonymkode: 20f56...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dette er kanskje en ganske liten lokalavis da?

 De har nok lettere for å fylle avisene med meningsløst pjatt....

Anonymkode: 8a6d2...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...