Gå til innhold

Butikker har startet juledekor og julesalg allerede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt enig!! Tror du ikke vi som jobber i butikker blir lei da? Jobber i blomsterbutikk. Julen planlegges av innkjøp på sommeren. Julevarene prises tidlig høst. klar til julesalget skal  begynner. 2 mnd på jobb i julepynt. Er så dritt lei alt som har med jul når dørene stenges julaften. Pakket inn julegaver til kunder i 2 lange mnd. og sett på juletreet pyntet every fucking day i 7-8 uker på jobb. Ingen glede av å pynte juletreet eller å pakke inn julegaver når du kommer hjem. Gleder meg til jeg blir pensjonist om 26 år.. kansje jeg får tilbake julegleden da??

Anonymkode: ec8b5...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i blomsterbutikk og elsker tidlig jul! Å pakke ut det vi har bestillt av julevarer og lage julebutikk er jo bare koselig! Ingen som har klaget hos oss i hvert fall. ( vi lager julebutikk i slutten av oktober)

Det jeg synes er rart,er at folk klager på tidlig jul,men gjerne har julepynt og juletre til langt ut i februar/mars...

Anonymkode: b2806...de4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i blomsterbutikk og elsker tidlig jul! Å pakke ut det vi har bestillt av julevarer og lage julebutikk er jo bare koselig! Ingen som har klaget hos oss i hvert fall. ( vi lager julebutikk i slutten av oktober)

Det jeg synes er rart,er at folk klager på tidlig jul,men gjerne har julepynt og juletre til langt ut i februar/mars...

Anonymkode: b2806...de4

Har aldri sett noen som har julepynten framme så lenge. Det er langt vanligere å kaste ute juletreet før nyttårsaften kommer. Er uvanlig å ha jula framme til 13. eller 20. dag jul. Men når folk pynter treet til 1. desember (da er det jo advent i tre uker til), er det kanskje ikke så rart de er lei når julaften kommer. Litt synd siden jula egentlig ikke starter før 1. juledag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...