Gå til innhold

Er denne muslimen vakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig i at man ikke skal kategorisere mennesker, men med alle rasister og fordømmende personene her i verden, trenger vi kanskje å se at det Ikke er helt svart/hvitt. 

Vi er alle mennesker, og jeg kunne virkelig ønske mennesker kunne se det, og ikke ha problemer med andre pga religion, kultur osv. Og jeg kunne også ønske at kultur ikke var så ekstremt viktig. At kanskje de som kommer til Norge, lar kulturen slippe litt, så det ikke blir helt kaos og forskjell på mennesker. 

Men muslimer er pene :)

Anonymkode: f6367...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den samme brukeren som poster alle disse tråden? Hvis ja synes jeg TS burde holde seg til en tråd. Blir spam når man lager en rekke omtrent like tråder hvor det kun er postet et bilde og tråden ikke inneholder noe egenproduksjon utover emnetittelen.

Anonymkode: 2374a...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke spørsmålet. Om du lurer på om damen på bildet er vakker så er svaret 'ja', men det er da revnende likegylidg om hun er kristen, muslim, ateist, etc...

Anonymkode: eb8a1...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vakker :hjerte:
Hva hun er, er likegyldig. Vi har alle på jorden en felles ting, og det er at vi er mennesker. Hun er et vakkert MENNESKE :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Tviler på om noen av disse damene er religiøse. Hun Norske er ikke mye religiøs og er nok ikke muslim.

Så bare stygge kvinner er muslimer ?

Anonymkode: e9436...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vakker!

Jeg er dame selv. Så ei råvakker dame ikledd abaya i sentrum i går. Så stilrent kledd og for et vakkert ansikt hun hadde. Det fins mange pene damer, uansett etnisitet.

Anonymkode: de502...0c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bare stygge kvinner er muslimer ?

Anonymkode: e9436...09a

Hvorfor tror du det? Har du virkelig ikke sett mange flotte vakre religiøse? Men disse kvinnene på bilde i denne tråden. Kan jeg ikke tro er religiøse. Eller er du av den troen at alle som stammer fra et islamsk land er muslimer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Gothminister skrev:

Tviler på om noen av disse damene er religiøse. Hun Norske er ikke mye religiøs og er nok ikke muslim.

Akkurat som innenfor kristendommen finnes det de som strengt følger skriften og de som følger den bare på julaften, men de er kristen fordet.

Samme med muslimer om man trenger ikke mange hjernecellen for å skjønne at der er grader i hvor slavisk man følger sin religion. Noen idioter tror jo alle muslimer en nøyaktig lik og følger koranen på samme måten hele gjengen.

Anonymkode: 4e97f...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som innenfor kristendommen finnes det de som strengt følger skriften og de som følger den bare på julaften, men de er kristen fordet.

Samme med muslimer om man trenger ikke mange hjernecellen for å skjønne at der er grader i hvor slavisk man følger sin religion. Noen idioter tror jo alle muslimer en nøyaktig lik og følger koranen på samme måten hele gjengen.

Anonymkode: 4e97f...86e

Jeg er norsk og langt fra kristen. Jeg følger tradisjoner som jul og påske, det er ferie. En av mine beste venner er fra Iran, han er på ingen måte muslim, men følger også enkelte tradisjoner han er vokst opp med. Vi må være varsomme med og ikke stigmatisere alle, selv om de kommer fra et typisk kristent eller islamsk land.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...