Gå til innhold

Finn - tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)
 
Jeg skal selge unna et par ting på finn, pga opprydding her hjemme. Er ikke erfaring med salg her da jeg egentlig ikke har solgt eller kjøpt så mye gjennom finn.
 
1. Hvor lenge kan egentlig annonser ligge? Er det feks ikke vits å tro det blir solgt om det ligger ute ei uke, eller bør jeg da bruke penger på å løfte annonsen?
 
2. Jeg skal selge et par typisk fine joggesko, bør de da ligge under sport og fritid eller under klær og kosmetikk og underkategori sko?
De er jo ikke for hardcore trening, er mer pyntete joggesko i grunn (selv om de har god såle osv)

Anonymkode: 0c149...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svar finner du ved å lese på finn, og å ikke godta å opprette bruker og brukerbetingelser før du har lest betingelsene for å opprette bruker.

Anonymkode: 9207c...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar finner du ved å lese på finn, og å ikke godta å opprette bruker og brukerbetingelser før du har lest betingelsene for å opprette bruker.

Anonymkode: 9207c...f0b

Det jeg spør om står virkelig ikke på finn sine retningslinjer 😛

Anonymkode: 0c149...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar finner du ved å lese på finn, og å ikke godta å opprette bruker og brukerbetingelser før du har lest betingelsene for å opprette bruker.

Anonymkode: 9207c...f0b

Står ingenting der om tips om når jeg bør "gi opp" at det jeg selger blir solgt. Derfor jeg spør etter erfaringer. Noen har kanskje fått solgt selv om det har ligget ute en mnd, uten å løfte eller erfart det ble solgt fortere dersom det løftes.

Så nei jeg kan ikke bare lese brukerbetingelser for å få erfaring fra andre. Unødvendig svar i grunn.

 


 

Anonymkode: 0c149...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Hei :)
 
Jeg skal selge unna et par ting på finn, pga opprydding her hjemme. Er ikke erfaring med salg her da jeg egentlig ikke har solgt eller kjøpt så mye gjennom finn.
 
1. Hvor lenge kan egentlig annonser ligge? Er det feks ikke vits å tro det blir solgt om det ligger ute ei uke, eller bør jeg da bruke penger på å løfte annonsen?
 
2. Jeg skal selge et par typisk fine joggesko, bør de da ligge under sport og fritid eller under klær og kosmetikk og underkategori sko?
De er jo ikke for hardcore trening, er mer pyntete joggesko i grunn (selv om de har god såle osv)

Anonymkode: 0c149...c77

Jeg har fått solgt ting etter mye lengre enn en uke, annonsen går ut på et tidspunkt (3 mnd?), og da kan du legge den ut igjen og den kommer øverst igjen. Du kan også slette den og lage en ny som er lik, eller kanskje det holder med å endre annonsen og at den kommer øverst igjen da.

Det vet jeg ikke med joggeskoene...jeg vil tro under sko, da folk ikke nødvendigvis bruker de til å jogge i og leter derfor ikke under "sport"..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt enkelte ting som har tatt opp mot 1-1,5 mnd å bli kvitt. Ikke gi opp etter en uke. 

Jeg ville tatt skoene under sko og ikke sport og trening. Bruk merkenavnet på skoene i annonsen slik at folk finner dem ved søk og oppgi skostørrelse i overskriften.

Anonymkode: 6aabd...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag annonsen to ganger og i begge kategorier? :)

Men jeg tror nok at jeg ville lagt den under klær -> sko.

Men jeg ville egentlig ha solgt den på Facebook. Mye, mye mer effektivt. Men det er jo gratis på Finn, så du kan jo prøve både óg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...