Gå til innhold

Fortelle potensiell fuckfriend at jeg er jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du prostituert? Hvorfor i HULESTE vil du vær naken og intim med en mann du ikke kjenner og er forelsket i?? Jeg sjokkeres stadig av dette kalde samfunnet. Finn nå en type som liker deg og bli forelska. 

Anonymkode: 8871a...010

Kalde samfunnet?  Ja samfunnet blir på mange måter kaldere og kaldere... 

Men det er ikke pga at folk har sex med hverandre uten være i et forhold eller at man møter nye mennesker kun fordi man potensielt ønsker å ha sex sammen. Det øker jo også kontakten mellom mennesker, skaper andre typer relasjoner. 

Kaldere og mer ensomt å avstå fra sex fordi man ikke ønsker å ha et kjæresteforhold til noen synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg skal ha sex med en mann om noen dager :nisse: Kjenner han ikke fra før, men begge håper at vi har god nok kjemi til å kunne ligge sammen flere ganger. Vi skal ta en kaffe en dag først, sånn for å si hei før vi hopper til sengs.

Greia er at jeg ikke har ligget med noen før. Dette vet han ikke, og jeg kom til å tenke på at jeg kanskje burde fortelle det... Burde jeg det?

Jeg bryr meg ikke om dette selv, har bare lyst på sex og vil ikke ha kjæreste, så kommer ikke til å angre eller noe, men jeg kommer jo sikkert til å være klønete først, så jeg vet ikke.. Er dette et minus? Jeg er i starten av tjueårene. Tror dere han kommer til å bry seg eller merke det? Burde jeg fortelle det under kaffen...?

Anonymkode: c0218...460

Om dere finner ut at dere skal treffes etter kaffedaten, så gu han en klem og si som sant er. Jeg hadde blitt kjempehappy om jeg skulle gått videre med ei som er jomfru😜😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ventet til du er i starten av tjueårene før du bestemmer deg for å ha sex med en random? På hvilken måte har han gjort seg fortjent til å ha sex med deg? 

For meg hadde dette vært en dealbreaker om jeg hadde blitt sammen med deg etter at du mistet jomfrudommen din til en random. Burde du ikke heller gjøre det med noen som er forelsket i deg? Beklager, men dette er sånt umodne 15 åringer holder på. Jeg tipper at han sikkert er eldre enn deg og? 

Anonymkode: 090a5...695

Hvem mistet du jomfrudommen til? 

Anonymkode: 17dfe...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke helt jomfru da, men hadde omtrent null erfaring da jeg fant meg en pulevenn. Jeg skrev det på melding at jeg var veldig uerfaren. Det var ikke noe problem og han tok det rolig i starten. Nå peiser han på😆 

Anonymkode: 1d2cd...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...