Gå til innhold

Fortelle potensiell fuckfriend at jeg er jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal ha sex med en mann om noen dager :nisse: Kjenner han ikke fra før, men begge håper at vi har god nok kjemi til å kunne ligge sammen flere ganger. Vi skal ta en kaffe en dag først, sånn for å si hei før vi hopper til sengs.

Greia er at jeg ikke har ligget med noen før. Dette vet han ikke, og jeg kom til å tenke på at jeg kanskje burde fortelle det... Burde jeg det?

Jeg bryr meg ikke om dette selv, har bare lyst på sex og vil ikke ha kjæreste, så kommer ikke til å angre eller noe, men jeg kommer jo sikkert til å være klønete først, så jeg vet ikke.. Er dette et minus? Jeg er i starten av tjueårene. Tror dere han kommer til å bry seg eller merke det? Burde jeg fortelle det under kaffen...?

Anonymkode: c0218...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville fortalt det men da er det jo en risiko for at han trekker seg. Kvinner som ikke har hatt sex vet ikke hva de går til. Det kommer mest sannsynlig til å ende opp med følelser fra din side. Og da blir det styr for han.

Anonymkode: 07c8a...83a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jomfru, men planlegger fuckfriend? hmmm, du vet jo ikke enda om du liker det liksom!

Anonymkode: 181b4...6bf

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du prostituert? Hvorfor i HULESTE vil du vær naken og intim med en mann du ikke kjenner og er forelsket i?? Jeg sjokkeres stadig av dette kalde samfunnet. Finn nå en type som liker deg og bli forelska. 

Anonymkode: 8871a...010

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å fortelle det så han vet at han bør ta litt ekstra hensyn den første gangen. Men du risikerere da også at han trekker seg om han er en av disse folka som tror kvinner blir automatisk blir forelsket i den første de har sex med. 

Anonymkode: 03717...532

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forelsket i alle. Kommer ikke til å bli noe mer forelsket i han enn alle andre. Og jeg er ikke et barn, så spar meg for moralske pekefingre. Prostituert? NEI? Jeg vil bare ha sex?? Det er mitt valg, og jeg står for det. Jeg har hatt sex med jenter før (uten penetrering), så temmelig sikker på at jeg liker det med menn også.

TS

Anonymkode: c0218...460

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du prostituert? Hvorfor i HULESTE vil du vær naken og intim med en mann du ikke kjenner og er forelsket i?? Jeg sjokkeres stadig av dette kalde samfunnet. Finn nå en type som liker deg og bli forelska. 

Anonymkode: 8871a...010

Det er ikke noe kaldt med sex.

1 minutt siden, Kristiansand123 skrev:

Så klart må du fortelle det. Hallo!?

Hvorfor?

TS

Anonymkode: c0218...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe kaldt med sex.

Hvorfor?

TS

Anonymkode: c0218...460

Fordi første gangen (burde være spesiell) kan gjøre jævla vondt! Og du kan begynne å blø. Helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til svar du får da. Du skylder han nada. Du trenger ikke fortelle han noen ting, med mindre du ønsker at han skal ta enda mer hensyn, eller noe sånt. Men litt vondt vil det gjøre uansett. Bare pass på at det er vått og at du er "klar". 

Gjør det du vil og ha sex med de du vil, men husk beskyttelse :)

Lykke til!

Anonymkode: e1ee8...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må bare knulle ivei så mye du vil og ha sex med utallige fremmede menn om det er det du ønsker...hvem bryr seg om å moralisere her...du er uansett ikke opptatt av å være monogam.. Du kan jo fortelle din kommende elsker at du ikke har hatt penetrerende sex slik at dere begge kan ta det litt mer med ro i starten og ikke "overfalle" hverandre i overstadig lyst...ellers ønsker jeg deg lykke til med sexen og dine kommende sexpartnere.

Anonymkode: a2341...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke jomfru. Du har hatt sex med jenter. Det er ikke sånn at lesbiske som ikke har hatt sex med en mann er jomfru hele livet :fnise: 

Anonymkode: 16dbb...bb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns på ingen måte du MÅ si det for hans skyld, men kan kanskje lønne seg for din egen del da det kan gjøre veldig vondt å ha sex første gangen. Tenker at hvis han ikke vet det og bare kjører på med en gang kan det blir en ganske ubehagelig opplevelse for din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et samfunn!! At du er i starten av tjue årene og fremdeles er jomfru er jo en sjeldenhet i dag! Og nå vil du kaste bort jomfrudommen på en fuckfriend?! Er bare trist, rett og slett.. Finn deg heller en type og ha masse sex med ham.

Anonymkode: 61a87...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du prostituert? Hvorfor i HULESTE vil du vær naken og intim med en mann du ikke kjenner og er forelsket i?? Jeg sjokkeres stadig av dette kalde samfunnet. Finn nå en type som liker deg og bli forelska. 

Anonymkode: 8871a...010

Så alle som har hatt pulevenn, ONS eller hatt sex med noen de ikke er i et forhold med er prostituerte da eller? Er det slik at du ser ned på sånne mennesker? For det virker veldig åpenbart sånn..

Anonymkode: 2a763...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ventet til du er i starten av tjueårene før du bestemmer deg for å ha sex med en random? På hvilken måte har han gjort seg fortjent til å ha sex med deg? 

For meg hadde dette vært en dealbreaker om jeg hadde blitt sammen med deg etter at du mistet jomfrudommen din til en random. Burde du ikke heller gjøre det med noen som er forelsket i deg? Beklager, men dette er sånt umodne 15 åringer holder på. Jeg tipper at han sikkert er eldre enn deg og? 

Anonymkode: 090a5...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jomfru, men planlegger fuckfriend? hmmm, du vet jo ikke enda om du liker det liksom!

Anonymkode: 181b4...6bf

Man kan vel gå ut i fra at man liker sex, det er et ganske grunnleggende behov. Det er selvsagt noen som prøver sex og ikke liker det i det hele tatt, men det er et fåtall. Uansett kan hun jo si nei både før og etter det første knullet dersom hun ikke liker sex/med menn/med han. 

Anonymkode: 3d66d...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...