Gå til innhold

Hvilke symptomer i uke 8 hadde dere?


Eigladjente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Større bryster, trøttere enn vanlig, mensmurringer, mye luft i magen og lett kvalme om morgenen. 

Endret av Almera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ekstremt trøtt. Sov 12-14 timer i døgnet, og var zombie tiden jeg var våken. Hadde ømme bryster. Ingen kvalme. Ikke vondt eller oppblåst.

Anonymkode: 399bd...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kvalm nesten hele dagen de fleste dager, trøtt og ømme bryster

Anonymkode: afbde...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var gravid var jeg ekstremt trøtt, nå er det eneste litt økt matlyst.

Anonymkode: 59f61...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige gang hadde jeg ingen symptomer. Blir spennende å se om det er likt denne gangen. 

Anonymkode: e7204...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å tenker på det samme selv! Skal ha TUL nå snart, og gruer meg som bare det. Har hatt en MA tidligere, og er nå satt på Lutinus. Symptomene som ømme pupper osv er vanligvis bivirkningene fra tablettene. Så jeg går rundt hele tiden å tenker at en MA er på gang. Panikk.

Ingen kvalme, kun litt smått som jeg også mistenker kommer fra tablettene som er en bivirkning.. 

Får bare se hva ultralyden viser, forhåpentligvis viser den noe som lever på skjermen :gravid:

Anonymkode: a5c39...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann var jeg vel trøtt på den tiden, ellers ingenting. Denne gangen hadde jeg litt ømme pupper, men ikke noe annet tror jeg. Var oppblåst mye i starten begge gangene da, det varte vel kanskje forbi uke 8 når jeg tenker meg om (glemmer sånne ting så fort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 8 var vel egentlig ganske mye symptomer. Kvalme, ømme pupper, stor appetitt, frøs om natten - måtte sove med ullsokker (midt på sommeren), tett nese, smerter i livmor, trøtt og søvnig. Tror det var ca samme i begge graviditeter.. 

Anonymkode: aaa94...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende matlyst, helt ekstrem luktesans, trøtt og kanskje smått uggen. Ømme pupper, og veldig overfølsomme slimhinner.

Husker ikke nøyaktig, men tror bekkenløsning og sånt kom senere.

Anonymkode: 5ceb6...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kvalm, ekstremt trøtt, tidvis vondt i ulike lemmer og hetetokter.

Anonymkode: 22b86...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uke 8 var værst:fnise: Kvalm døgnet rundt. Husker ikke noen av de andre tingene så de kan ikke ha plaget meg mye i forhold.

Anonymkode: c543a...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kvalm på morgenen og dersom jeg ikke rakk og spise FØR jeg ble sulten. Superømme pupper (husker det gjorde vondt å reise seg fra liggende til sittende/ stående, fordi puppene da naturlig nok flyttet på seg, hehe). Mye strekkinger i livmorområdet, og litt hodepine av og på. 

Men for min del var ingenting av dette helt konstant, alt kom og gikk litt. 

Anonymkode: 88000...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig få symptomer på graviditeten før jeg fikk halsbrann i ca uke 25. Fikk mage noen uker før det da:) I uke 8 hadde jeg kanskje litt uvelhet/lett kvalme på kveldstid, men det er meget mulig det bare var innbilning;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...