Gå til innhold

Kjenner livmor, fødte for 7 mnd siden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 7 mnd siden, men tror jeg kjenner livmora enda? Etter at jeg har hatt orgasme så kjenner jeg det som da jeg var gravid. Kjenner noe hardt (det jeg tror er livmora) halvveis opp til navelen ca. Kjennes helt likt ut som da jeg var gravid. Var hos lege 6 uker etter fødsel og hun sa alt hadde trukket seg sammen som det skulle. Livmora skal vel ikke være så stor så lenge etter fødsel? Har fortsatt litt gravidmage, er det noen som har livmora så stor så lenge etter fødsel? Eller er det noe annet jeg kjenner? Noen som har kjent lignende?

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS: Og nei, er ikke gravid. Hadde mensen for ett par uker siden.

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd siden fødsel her og kjenner ikke antydning. Det er sikkert noe anna. Eller så er du vel gravid selv om du har mensen :P

Anonymkode: 2b53a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være cyste(r) du kjenner da? Jeg har i alle fall hatt cyster jeg har kunnet kjent fra utsiden, selv om det ikke har gjort vondt å kjenne på dem... Evt muskelknuter? Fødte du vaginalt? Hvis du hadde keisersnitt kan det jo være arrvev?

Anonymkode: eb578...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ikke være cyste(r) du kjenner da? Jeg har i alle fall hatt cyster jeg har kunnet kjent fra utsiden, selv om det ikke har gjort vondt å kjenne på dem... Evt muskelknuter? Fødte du vaginalt? Hvis du hadde keisersnitt kan det jo være arrvev?

Anonymkode: eb578...d88

Jeg fødte vaginalt. Hvordan vet man om det er cyster eller muskelknuter? 

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fødte vaginalt. Hvordan vet man om det er cyster eller muskelknuter? 

Anonymkode: 84390...44a

Da er det i alle fall ikke arrvev, da. Men hvordan man kan skille muskelknuter fra cyster, det vet jeg ikke... Jeg for min del fikk jo vite at det var cyster jeg hadde etter innvendig ul hos gynekolog. 

Det beste er sikkert å dra til lege/ gynekolog og få sjekket det. 

Lykke til! :) 

Anonymkode: eb578...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det i alle fall ikke arrvev, da. Men hvordan man kan skille muskelknuter fra cyster, det vet jeg ikke... Jeg for min del fikk jo vite at det var cyster jeg hadde etter innvendig ul hos gynekolog. 

Det beste er sikkert å dra til lege/ gynekolog og få sjekket det. 

Lykke til! :) 

Anonymkode: eb578...d88

takk for svar. Får søke litt rundt på nettet, kanskje jeg finner noe :)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ha UVI? Det kjennes litt likt nesten vondt ut.

Anonymkode: 6f054...90c

Ingen andre symptomer enn dette evt.. :/

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at du enten A, er 15-16 uker på vei (og likevel har mensen -ikke uvanlig, og enda vanligere ved amming), B, full blære, C, cyste, tumor.  Uansett ville jeg tatt det med legen.  Jeg kan nesten garantere at det ikke er livmora som er sånn pga forrige svangerskap.

Anonymkode: 61f0f...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fødte for 8mnd siden. Ser ut som jeg er 12 uker på vei, familie og samboer lurte på om jeg var gravid:fnise: Så jeg har det problemet jeg og, må sies at jeg har ikke trent magen etter fødsel ☺ Får håpe magen forsvinner snart 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper at du enten A, er 15-16 uker på vei (og likevel har mensen -ikke uvanlig, og enda vanligere ved amming), B, full blære, C, cyste, tumor.  Uansett ville jeg tatt det med legen.  Jeg kan nesten garantere at det ikke er livmora som er sånn pga forrige svangerskap.

Anonymkode: 61f0f...24f

Tok graviditetstest for en måned siden og den var negativ så er veldig tvilsom gravid. Full blære kan jo hende. Men blir dette hardt etter at man kommer? Jeg vurderer å bestille time. Føler meg litt drama ved å ringe lege for dette. Er vel sikkert ikke noe.. 

17 timer siden, AdEm skrev:

Hei. Fødte for 8mnd siden. Ser ut som jeg er 12 uker på vei, familie og samboer lurte på om jeg var gravid:fnise: Så jeg har det problemet jeg og, må sies at jeg har ikke trent magen etter fødsel ☺ Får håpe magen forsvinner snart 😏

Godt det er flere :fnise: men kjennes magen din hard etter orgasme?

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tok graviditetstest for en måned siden og den var negativ så er veldig tvilsom gravid. Full blære kan jo hende. Men blir dette hardt etter at man kommer? Jeg vurderer å bestille time. Føler meg litt drama ved å ringe lege for dette. Er vel sikkert ikke noe.. 

Godt det er flere :fnise: men kjennes magen din hard etter orgasme?

Anonymkode: 84390...44a

Fant ut i dag at jeg var 4+6 uker på vei jeg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AdEm skrev:

Fant ut i dag at jeg var 4+6 uker på vei jeg :fnise:

:laugh: Gratulerer! Kanskje ts også burde ta en test da:fnise:

Anonymkode: 6f054...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

TS: Tok en test for en uke siden og den viste gravid. Men kan ikke være lenger enn 4-5 uker på vei så kan ikke skjønne at livmora er så stor allerede! 

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Tok en test for en uke siden og den viste gravid. Men kan ikke være lenger enn 4-5 uker på vei så kan ikke skjønne at livmora er så stor allerede! 

Anonymkode: 84390...44a

Akkuratt som meg :fnise: Bra du tokk test da og gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Tok en test for en uke siden og den viste gravid. Men kan ikke være lenger enn 4-5 uker på vei så kan ikke skjønne at livmora er så stor allerede! 

Anonymkode: 84390...44a

Fnis..gratulerer så masse! :laugh: Så utrolig koselig tråd..

Anonymkode: 6f054...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AdEm skrev:

Akkuratt som meg :fnise: Bra du tokk test da og gratulerer!

Tusen takk! 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fnis..gratulerer så masse! :laugh: Så utrolig koselig tråd..

Anonymkode: 6f054...90c

Ja hadde ikke sett for meg at tråden skulle ende sånn :fnise: Tusen takk!

Anonymkode: 84390...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...