Gå til innhold

Det mest skumle du har sett på film/tv som hjemsøker deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BOB fra Twin Peaks. Jeg var egentlig for ung til å se serien da den gikk på NRK i sin tid, så han har festet seg hos meg. Hele serien, egentlig - det røde rommet, den dansende dvergen, baklengssnakkingen, skogen... det har brent seg så fast i hjernen at jeg tror jeg har blitt lettere traumatisert.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke hva filmen heter. Jeg så den som tenåring. De var det noen døde som forfulgte hovedpersonene. De døde dukket opp overalt. Det. jeg fortsatt kan ha mareritt om, er når de kom opp av en sump. Det var i mørkningen, med tåkedotter drivende omkring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Tabris skrev:

BOB fra Twin Peaks. Jeg var egentlig for ung til å se serien da den gikk på NRK i sin tid, så han har festet seg hos meg. Hele serien, egentlig - det røde rommet, den dansende dvergen, baklengssnakkingen, skogen... det har brent seg så fast i hjernen at jeg tror jeg har blitt lettere traumatisert.

Ja. Bob var vemmelig og skremmende.  😨

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 11 år og sov hos min eldre kusine. Seint på kvelden så vi en dokumentar om Hitler og andre verdenskrigen med ekte bilder fra Hitler som roper (på tysk, som gjorde at alt hørtes enda mere skremmende ut) til jødene at alle må i dusjen. Og så ble de gassa. Slet lenge med mareritt etter dette og på skolen fikk jeg panikk hver gang vi hadde om andre verdenskrig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer vel ikke her, for det var ikke skummelt. Det var motbydelig. Og vondt.

Filmene "Wild Child" og "Girl next door".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, BabyBlue skrev:

Synes fortsatt at det er skummelt, jeg... D:

Musikken og stemningen gjør meg til en 6 år gammel vettskremt unge igjen! Husker jeg trodde hun stod under senga mi da jeg hadde køyeseng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, melatonin skrev:

Musikken og stemningen gjør meg til en 6 år gammel vettskremt unge igjen! Husker jeg trodde hun stod under senga mi da jeg hadde køyeseng.

Jeg fatter faktisk ikke at jeg hadde nerver til å se på det da jeg var barn. Mumidalen har en sånn stemning som jeg aldri blir fortrolig med som voksen, det samme gjelder for teletubbiene... syke, syke ting :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...