Gå til innhold

Butikker lik Oasis, Trondheim


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i det siste begynt å bruke litt mer penger på klær, og finner mye pent på Oasis, både når det gjelder stil, men også fordi jeg synes klærne har et feminint snitt og tykkere stoff som ser mye bedre ut på meg enn klær på HM, Cubus, Kappahl etc.

Jeg er (dessverre) lite bevandret i fashion-verden, så jeg lurer på om dere har tips til andre butikker i Trondheim med lignende stil/kvalitet/pris? Har sett på butikkene Lounge og Carma (er det ikke det den heter? Coma?), men synes prisene er litt vel stive.

Likte også Warehouse da det fantes.

Takker for svar :)

 

Anonymkode: dd54f...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har i det siste begynt å bruke litt mer penger på klær, og finner mye pent på Oasis, både når det gjelder stil, men også fordi jeg synes klærne har et feminint snitt og tykkere stoff som ser mye bedre ut på meg enn klær på HM, Cubus, Kappahl etc.

Jeg er (dessverre) lite bevandret i fashion-verden, så jeg lurer på om dere har tips til andre butikker i Trondheim med lignende stil/kvalitet/pris? Har sett på butikkene Lounge og Carma (er det ikke det den heter? Coma?), men synes prisene er litt vel stive.

Likte også Warehouse da det fantes.

Takker for svar :)

 

Anonymkode: dd54f...662

Carma, ja :) Coma er en frisørsalong. Jeg eeelsker Retro (de har butikk både i Nordre og Carl Johan), men prisene der er nok litt i samme gate som på Carma. Kjenner ikke til Warehouse, men Zara og Høyer har mye fint. Liker absolutt ikke alt fra Zara, noe av det er plagg man like gjerne kunne funnet på H&M e.l. Men hvis man leter litt kan man finne mye fint i en litt bedre kvalitet! :)

Anonymkode: a0c38...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Carma, ja :) Coma er en frisørsalong. Jeg eeelsker Retro (de har butikk både i Nordre og Carl Johan), men prisene der er nok litt i samme gate som på Carma. Kjenner ikke til Warehouse, men Zara og Høyer har mye fint. Liker absolutt ikke alt fra Zara, noe av det er plagg man like gjerne kunne funnet på H&M e.l. Men hvis man leter litt kan man finne mye fint i en litt bedre kvalitet! :)

Anonymkode: a0c38...c03

Takk for svar!

Høyer er litt for posh for min del tror jeg...Og jeg har aldri likt Zara, synes de prøver litt for hardt, for kule rett og slett :P Snittet er også lite flatterende på meg, føler man må være 175 uten pupper eller hofter for å passe inn i klærne.

Skal ikke være lett!

Anonymkode: dd54f...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango har litt samme stilen men er usikker på om de har butik i Trondheim. Men de har nettbutikk eventuelt.

Anonymkode: b2a3f...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Companys på Trondheim Torg har klær i både samme prisklasse som Høyer og som Oasis. 

Anonymkode: a5e06...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mango har litt samme stilen men er usikker på om de har butik i Trondheim. Men de har nettbutikk eventuelt.

Anonymkode: b2a3f...53c

Godt forslag, Mango tenkte jeg ikke på :)

Tror de har en butikk på City Lade?

Anonymkode: a0c38...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2016 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Godt forslag, Mango tenkte jeg ikke på :)

Tror de har en butikk på City Lade?

Anonymkode: a0c38...c03

Den er lagt ned dessverre.

Anonymkode: 634f6...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesbutikk-utvalget i Trondheim er begredelige greier, dessverre. Hm og Vero Moda overalt..Selv handler jeg litt på Zara, men er enig i at de prøver litt vel hardt. De har heller ikke klær som passer vårt klima, så det bare bukser og gensre jeg handler der.

Anonymkode: c64cd...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...