Gå til innhold

Nå er jeg flyforbanna på eksen!


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Historien deres sammen har mye å si her eller? Kansje det har hendt noe som gjør at hun oppfører seg slik? 

Det kan virke som hun ikke er interessert i at du skal ha noe som helst med barnet å gjøre.

Anonymkode: d89b3...438

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk hun sitter på alle rettigheter her, om enn så vondt det måtte føles. 

Har forstått det sånn at hun har alt foreldreansvar alene? Har du møtt ungen?

Du gjør uklokt i å kjefte, smelle og sende stygge meldinger til henne. Dette kan hun bruke mot deg hvis du går til det skrittet at du krever samvær. 

Mtp forhistorien deres rundt graviditeten, fødselen og tiden etterpå så tror jeg ikke du hadde kunnet forvente at dere to skulle ha planlagt en dåp sammen. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du ikke, du har ingenting du skulle sagt og slektningene dine har ikke rett på.invitasjon. 

Anonymkode: 7f803...f78

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nødt til å starte i riktig ende snart...

Å starte med å presse på din nye venninde på barselbesøk o.l trassreaksjoner går ikke.

Få hjelp av noen til å justere oppførselen din og få henne i tale.

Anonymkode: 28ab7...789

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Sjørøveren skrev:

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Du skal ringe barnevernet fordi hun ikke inviterte deg i barnedåp? Du skal ringe barnevernet hvis du er oppriktig bekymret for barnet, ikke fordi du er sint på mora. 

Anonymkode: fc0a6...937

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sjørøveren skrev:

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Ja, du kommer nok langt med å banne til henne. Snakk ordentlig når du snakker med henne og kutt ut banneordene, selv om du er sint.

Det er ditt barns mor du snakker med

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hun som har foreldreansvaret alene? I så fall kommer du ingen vei med sinne og krav, men det kan jo tenkes at hun er villig til å komme deg i møte hvis du gjør en helomvending og begynner å oppføre deg mer vennligsinnet mot henne. Hvis du er noe i nærheten av like sint og kranglete mot henne som du noen ganger virker her inne forstår jeg godt at hun velger å bare be sin familie i barnedåpen. Hun vil nok at det skal bli en hyggelig opplevelse og er sikkert redd for at det blir drama hvis du og dine kommer. Det tror jeg hun har god grunn til hvis jeg skal dømme etter dette og noen andre innlegg om du har postet om henne.

Tror det er best at du lar henne og barnet være i fred til du har fått dette sinnet ditt ut av kroppen og er i stand til å være far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sjørøveren skrev:

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Anbefaler sterkt at du sender en bekymringsmelding til Barnevernet.

Anonymkode: de0e0...b1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler sterkt at du sender en bekymringsmelding til Barnevernet.

Anonymkode: de0e0...b1b

Du vet tydeligvis ikke så mye om forhistorien i denne saken. 

Anonymkode: 57a8f...623

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du vet tydeligvis ikke så mye om forhistorien i denne saken. 

Anonymkode: 57a8f...623

Eller så er det samme AB som skriver det i alle trådene, uansett hva det gjelder :fnise:

Anonymkode: 7f803...f78

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eller så er det samme AB som skriver det i alle trådene, uansett hva det gjelder :fnise:

Anonymkode: 7f803...f78

Jeg synes han skal gjør det jeg, gi henne mer krutt og bevis at han ikke kan være far, og aldri får tilgang til barnet.

 

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller så er det samme AB som skriver det i alle trådene, uansett hva det gjelder :fnise:

Anonymkode: 7f803...f78

Ja kanskje det er sånn det er. :fnise:

Anonymkode: 57a8f...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Jeg har da rett til å være i mitt eget barns dåp. Et barn er ikke noe kvinner eier. Er det vel? Hadde ikke dere blitt forbannet hvis barnefar nektet dere som mødre å få være i ditt eget barns dåp? Hva hvis barnefar hadde bestemt navn helt alene. Hadde dere godtatt dette? Nei tviler på det. Så se det litt fra min side også. Jeg har ikke gjort noe galt som gjør at hun har rett til å nekte barnet en far.

Nei jeg har ikke fått møtt barnet en gang enda. Blir kvalm av hele greiene og vurderer snart å bryte alt kontakt. Det triste er at det går utover barnet. Barn vil jo vite hvor de kommer fra og bli kjent med foreldrene sine.

Ja det beste for barn er vel å ikke ha en far eller hva? Må tenke litt på barna og ikke bare deres eget kjønn.

Nei, ikke bare fordi hun ikke inviterte meg i barnedåp, men pga oppførselen hennes. 

Ro deg ned noen hakk. Du kommer bare til å tape enda mer når du er så sinna. Jeg forstår godt hvorfor moren ikke ønsker deg i barnedåpen, hvis det er slik du kommer til å opptre

Anonymkode: 0f40f...08c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort hittil? Hvilken prossesser har du startet for å kreve mer deltagelse i ditt barns liv? Advokat, fvk, osv?

Anonymkode: 4ff38...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva var det som fikk deg til å tro at du skulle få bestemme noenting ang. noenting med gutten? Dere har aldri hatt noe godt samarbeid og hver gang du forsøker å snakke med henne så avviser hun deg, du blir sint og kjefter og sier stygge ting og sånn går no dagan.

Så hva var det du trodde skulle skje nå når dere fram til nå ikke engang kan snakke normalt sammen et par minutter av gangen?

Har du snakket med FVK, har du fått deg advokat, har du funnet ut hva du kan gjøre for å på sikt bli kjent med sønnen din på sønnen din sine premisser - ikke dine eller moren sine, men guttens premisser.

Gutten din er nyfødt. Han trenger ikke en mor og far som fyker i tottene på hverandre. 

Du snakker om at det har vært mye vondt for deg og familien din, men det spiller ingen rolle. Denne gutten som er helt uskyldig skal ikke være et botemiddel for deg og familien din. Og moren til gutten må jo gjøre det som er best for gutten. Hun må skjerme han. Og sånn som konfliktnivået er mellom deg og moren så er det ikke i guttens beste å se faren sin. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Ja det beste for barn er vel å ikke ha en far eller hva? Må tenke litt på barna og ikke bare deres eget kjønn.

Ingen far er bedre enn en dårlig far. 

Anonymkode: 7f803...f78

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...