Gå til innhold

Nå er jeg flyforbanna på eksen!


Gjest Sjørøveren

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg forstår selvfølgelig at det er krise ja. Men det jeg ikke helt forstår er hvorfor ikke menn tar mer ansvar og heller legger hele sin fremtid i hendene på damene. 

Det blir da damas fulle ansvar å sørge for at det ikkeblir barn, og som du vet så finnes det mye syke damer der ute, som lurer menn osv...  Hvorfor tør dere å ta sjangsen? Hvorfor ikke ta ansvar og bruke kondom?

De var kjærester. Vi snakker om et forhold her hvor det har vært tillit. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjørøveren
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva med mannens ansvar for prevensjon? Eller valget om å avstå fra sex? En mann har også ansvar for at det ikke skal oppstå graviditet om han ikke ønsker det. Menn kan ikke se på seg selv som ofre i situasjoner som dette. Menn har da vel kunnskap om hvordan barn lages på lik linje med kvinner, eller?

Anonymkode: 96ebd...ba7

Det er KVINNER som blir gravide og deres kropp, derfor må liksom de som BLIR gravid passe best på men nå lurte jo dette syke kvinnemennske meg som liksom skulle være kjæresten min. Hadde jeg visst hvilket sykt menneske det var så hadde jeg så klart ikke stolt på henne og brukt kondom. Jeg har lært nå. Ikke stol på damer. For mange er så verpesyk at de gjør alt for å få et barn. Kvalmt men dessverre er de blitt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En graviditet er sikkert en krise for enhver mann som ikke ønsker å bli far så jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan fatte dette. For menn har ikke valget om abort som kvinner har. Dette skjønner vel du?

Han ønsket ikke å bli far. Han ble det. Han ønsker å ta sitt ansvar. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

Men menn VEt jo dette på forhånd, de VET at de ikke sitter på muligheten til å gjennomføre abort hvis en graviditet skulle oppstå. Hvorfor skal de da fraskrive seg alt ansvar for å forholde seg til det faktum? Fordi de har rett til å pule uansett hva? En mann som ikke ønsker barn må selv ta ansvar for situasjonen man er i, og en eventuell situasjon man ikke ønsker å havne i. Man kan ikke pule og styre på og sutre når dama blir gravid, mannen VET jo at han ikke kan ta abort og må dermed ta forholdregler basert på den kunnskapen!

Anonymkode: 96ebd...ba7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men menn VEt jo dette på forhånd, de VET at de ikke sitter på muligheten til å gjennomføre abort hvis en graviditet skulle oppstå. Hvorfor skal de da fraskrive seg alt ansvar for å forholde seg til det faktum? Fordi de har rett til å pule uansett hva? En mann som ikke ønsker barn må selv ta ansvar for situasjonen man er i, og en eventuell situasjon man ikke ønsker å havne i. Man kan ikke pule og styre på og sutre når dama blir gravid, mannen VET jo at han ikke kan ta abort og må dermed ta forholdregler basert på den kunnskapen!

Anonymkode: 96ebd...ba7

Les over. De var kjærester. Hun påsto hun brukte prevensjon. Han må da kunne stole på det kjæresten sier. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men menn VEt jo dette på forhånd, de VET at de ikke sitter på muligheten til å gjennomføre abort hvis en graviditet skulle oppstå. Hvorfor skal de da fraskrive seg alt ansvar for å forholde seg til det faktum? Fordi de har rett til å pule uansett hva? En mann som ikke ønsker barn må selv ta ansvar for situasjonen man er i, og en eventuell situasjon man ikke ønsker å havne i. Man kan ikke pule og styre på og sutre når dama blir gravid, mannen VET jo at han ikke kan ta abort og må dermed ta forholdregler basert på den kunnskapen!

Anonymkode: 96ebd...ba7

Men det damer på tenke på før sitt eget ønske er BARNETS OPPVEKST OG FREMTID! Ikke bare føde for å få et barn og la barnet havne i et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Det er KVINNER som blir gravide og deres kropp, derfor må liksom de som BLIR gravid passe best på men nå lurte jo dette syke kvinnemennske meg som liksom skulle være kjæresten min. Hadde jeg visst hvilket sykt menneske det var så hadde jeg så klart ikke stolt på henne og brukt kondom. Jeg har lært nå. Ikke stol på damer. For mange er så verpesyk at de gjør alt for å få et barn. Kvalmt men dessverre er de blitt sånn.

Jeg skjønner ikke hvor hun stolte på deg, utifra hva du skrev før kunne du ikke forstå at kjæresten slo opp med deg og var sinna på deg, da du hadde skjult at du var prostituert..

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Det er KVINNER som blir gravide og deres kropp, derfor må liksom de som BLIR gravid passe best på men nå lurte jo dette syke kvinnemennske meg som liksom skulle være kjæresten min. Hadde jeg visst hvilket sykt menneske det var så hadde jeg så klart ikke stolt på henne og brukt kondom. Jeg har lært nå. Ikke stol på damer. For mange er så verpesyk at de gjør alt for å få et barn. Kvalmt men dessverre er de blitt sånn.

Var ikke du rasende fordi hun ikke tok abort, og sa at du aldri ville ha kontakt med barnet?  Og nå har du ombestemt deg, og er rasende fordi du IKKE får ha kontakt med barnet? Noe sier meg at du aldri kommer til å bli fornøyd. Hvis ikke du seriøst jobber med deg selv.

Anonymkode: 7fcf8...7c0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelige holdninger i denne tråden. Her har vi en kjerring som bare har tatt noens sperm og videre noens foreldreansvar og folk sier hun har foreldreansvaret. Han ønsker å delta i barnets liv og også ta del i dette ansvaret. 

Jeg lurer på hvordan dette hadde vært om dette hadde vært fysisk mulig og rollene byttet om. La oss si om det hadde vært fysisk mulig KGs damer. Dere som har så lett for å rope så høyt når det er noen andre det er snakk om og det ikke er dere selv som er i situasjonen:

Om en mann hadde bare tatt deres sperm, fått en unge ut av det uten deres samtykke, tatt deres unge, ikke latt dere ta del i ungens liv, kuttet dere helt ut, gitt ungen navn, planlagt alt i barnets liv, ikke latt dere se ungen vokse.

Dere har jo så lett for å grine, bli frustrert når dere ser filmen " Ikke uten min datter ", men når det er snakk om en mann her som ikke engang ba om å bli far, ble lurt inn til det, senere ønsker å ta sitt ansvar, og se barnet vokse, da kommer dobbeltmoralen snikende inn, hva? Dobbeltmoralen er også tilstede når det handler om en annen enn dere selv, det ikke er snakk om eget kjøtt og blod. Det er lett å være fordomsfull. Jeg håper det også vil være like lett å være skamfull. Det burde ihverfall være det. 

Skaff det en advokat, TS. Du er far til barnet. Du har dine rettigheter. 

Anonymkode: 99eaf...e3f

Er så absolutt  enig i dette!  Ikke at jeg har fulgt med på eventuelt ting før, men fått med meg en del av hva en god del kvinnfolk mener og synes innpå her- om både barnevern, fedre og hvordan barn bør ha det...Enkelte mener visst det blir det samme om barnet har en far eller ikke, så lenge hun kan bli mor...-så lenge hun har fått "dosa" si og fått til en graviditet så er det samme om barnet blir manglende en far- for hvem trenger en mannsperson... Jeg blir litt kvalm når jeg hører sånt "pjatt".. Jeg har aldri hatt en ordentlig far i livet mitt, og Gud veit hvor mange ganger jeg har savna det! Er en del ting jeg vet andre har vært med fedrene sine på, og ting de har fått lært av fedrene sine...- ting min mor ikke brydde seg om å lære meg, eller kunne for den saks skyld..  

Syns det er flott at TS virker til å bry seg om barnet sitt- samme hvordan det ble til! -Han var med å skapte det! Syns det er dårlig av mor å ikke virke intr i å prate om felles barn en gang..! Forstår at han blir forbanna! Det hadde fler her blitt hadde de blitt "nekta" kontakt ! Ønsker TS lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvor hun stolte på deg, utifra hva du skrev før kunne du ikke forstå at kjæresten slo opp med deg og var sinna på deg, da du hadde skjult at du var prostituert..

Anonymkode: 1740e...e52

Nei jeg forstod ikke det etter det hun hadde gjort mot meg. Hun var jo ikke noe bedre siden vi løy til hverandre begge to, men hun løy for å lage et liv og la dette livet bli født til en evig krangel. Hun hadde slått opp uansett for det var bare barn hun var ute etter. Det har hun selv sagt.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke du rasende fordi hun ikke tok abort, og sa at du aldri ville ha kontakt med barnet?  Og nå har du ombestemt deg, og er rasende fordi du IKKE får ha kontakt med barnet? Noe sier meg at du aldri kommer til å bli fornøyd. Hvis ikke du seriøst jobber med deg selv.

Anonymkode: 7fcf8...7c0

Ja jeg var rasende for hun lurte meg trill rundt. Hun lekte med meg og lekte med feil person. 

Er det så rart at folk ombestemmer seg når de er over det verste sjokket og vil ha kontakt med barnet sitt? 

6 minutter siden, Baremenneske skrev:

Er så absolutt  enig i dette!  Ikke at jeg har fulgt med på eventuelt ting før, men fått med meg en del av hva en god del kvinnfolk mener og synes innpå her- om både barnevern, fedre og hvordan barn bør ha det...Enkelte mener visst det blir det samme om barnet har en far eller ikke, så lenge hun kan bli mor...-så lenge hun har fått "dosa" si og fått til en graviditet så er det samme om barnet blir manglende en far- for hvem trenger en mannsperson... Jeg blir litt kvalm når jeg hører sånt "pjatt".. Jeg har aldri hatt en ordentlig far i livet mitt, og Gud veit hvor mange ganger jeg har savna det! Er en del ting jeg vet andre har vært med fedrene sine på, og ting de har fått lært av fedrene sine...- ting min mor ikke brydde seg om å lære meg, eller kunne for den saks skyld..  

Syns det er flott at TS virker til å bry seg om barnet sitt- samme hvordan det ble til! -Han var med å skapte det! Syns det er dårlig av mor å ikke virke intr i å prate om felles barn en gang..! Forstår at han blir forbanna! Det hadde fler her blitt hadde de blitt "nekta" kontakt ! Ønsker TS lykke til! 

Tusen takk. Alle barn fortjener en far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Det jeg lurer på, hvorfor i pokker gjorde hun seg gravid med vilje og lot meg bli faren med vilje når hun ikke vil ha meg som far til barnet og mener jeg ikke bør være far? Altså hvordan i pokker er det dere kvinnfolk tenker? Er det bare om å gjøre å få barn som dere får ha for dere selv? Når skal sånne kvinnfolk begynne å tenke på et uskyldig barns liv i stedet for sine ønsker?

 

Du. bland ikke inn oss andre kvinnfolk i dette her. Jeg kan garantere deg at jeg aldri i livet ville fått barn med en som deg. Det er vel knapt mulig å fucke opp livet sitt mer enn å få barn med en som omtrent er klar til å starte tredje verdenskrig for å straffe henne. Sånn tenker dette kvinnfolket, og jeg mistenker at jeg ikke er den eneste.  

Jeg synes du skal droppe sutringen om at hun bare tenker på seg selv og ikke på barnet så lenge det er akkurat det du selv også gjør. Vær den voksne som tenker på ham du da, siden du mener moren ikke er i stand til det. Han trenger minst én forelder som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Nei jeg forstod ikke det etter det hun hadde gjort mot meg. Hun var jo ikke noe bedre siden vi løy til hverandre begge to, men hun løy for å lage et liv og la dette livet bli født til en evig krangel. Hun hadde slått opp uansett for det var bare barn hun var ute etter. Det har hun selv sagt.

Ja jeg var rasende for hun lurte meg trill rundt. Hun lekte med meg og lekte med feil person. 

Er det så rart at folk ombestemmer seg når de er over det verste sjokket og vil ha kontakt med barnet sitt? 

Tusen takk. Alle barn fortjener en far.

ALLE BARN FORTJENER EN FAR,EN STABIL FAR SOM TENKER PÅ DET BESTE FOR BARNET!

SOM IKKE ER EGOISTISK, OG KUNNE TENKER PÅ HEVN OVENER MOR/KVINNER. MEN EN FAR SOM KAN SETTE DET TILSIDE FOR BARNET SKYLD!

DET ER IKKE ALLE MENN SOM FORTJENER Å VÆRE FAR.

Anonymkode: 1740e...e52

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ALLE BARN FORTJENER EN FAR,EN STABIL FAR SOM TENKER PÅ DET BESTE FOR BARNET!

SOM IKKE ER EGOISTISK, OG KUNNE TENKER PÅ HEVN OVENER MOR/KVINNER. MEN EN FAR SOM KAN SETTE DET TILSIDE FOR BARNET SKYLD!

DET ER IKKE ALLE MENN SOM FORTJENER Å VÆRE FAR.

Anonymkode: 1740e...e52

Og ikke alle sliter med hørselen.  :rolleyes:

Anonymkode: 99eaf...e3f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sjørøveren skrev:

har hun rett til å bestemme dåpen til vårt barn alene? Altså hun har bestemt dato og begynt å invitere folk. Jeg har ikke fått vite noe! Hun har også bestemt navn selv. Jeg fikk vite alt gjennom en felles venn, og hun trodde jo jeg visste dette. Normalt at foreldre planlegger sammen er det ikke? Jeg ringte henne og spurte hva faen det er hun driver med. Slektningene mine skal jo også inviteres! Så spurte jeg om ikke jeg som er far til barnet skal få komme. Hun svarte ikke! Hun sa hvis jeg ikke lot henne være i fred og bare kjefter på henne så ringte hun politiet. Ja jeg var sint men for faen hvem hadde ikke blitt det? 

Like før jeg tilkaller bv så mitt barn kan få fred i fra det gale kvinnemenneske. Ikke kan jeg få snakke med henne. Ikke får jeg se ungen. Å nå får jeg og familien min sikkert ikke invitasjon til mitt eget barns dåp. Hun har bestemt navn, hun har bestemt dato, hun har bestemt faddere, hun har bestemt gjestene. Er ikke dette noe vi skal gjøre sammen? Hva faen skal jeg gjøre med dette kvinnemenneske? Sende bekymringsmelding til bv? Ignorere hele kvinnemenneske? Det triste er at jeg ikke får ha noe med ungen å gjøre da, men det får jeg jo for faen ikke uansett.

Jeg har nok problemer nå og det er nok vondt og problemer i familien min, fortjener vi ikke litt godt? Så gjør denne kjerringa alt mye verre og jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut mer. Jeg angrer som faen på at jeg blandet meg opp i ei sånn kjerring og jeg angrer på at jeg stolte på henne og ikke brukte kondom. Det går ikke an å stole på en levende sjel mer.

Det er moren som bestemmer, faren er bare en spermdonor.

Anonymkode: 0e665...767

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldre skal bestemme navn sammen uavhengig av om de er kjærester eller ikke.

far har like mye rett til å delta i dåpen og planlegging av dåpen som mor har.

hvis dere har delt foreldrerett så skal dere ta slike avgjørelser som dåp, konfirmasjon og bursdager sammen.

Anonymkode: 8934c...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Foreldre skal bestemme navn sammen uavhengig av om de er kjærester eller ikke.

far har like mye rett til å delta i dåpen og planlegging av dåpen som mor har.

hvis dere har delt foreldrerett så skal dere ta slike avgjørelser som dåp, konfirmasjon og bursdager sammen.

Anonymkode: 8934c...da2

Ideelt sett så burde det være sånn som du beskriver, men det forholdet der kommer nok aldri til å bli ideelt. Det kan alle vi som har fulgt med på ts,og alle hans andre nick, en stund underskrive på. Dessverre!

Anonymkode: 57a8f...623

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldre skal bestemme navn sammen uavhengig av om de er kjærester eller ikke.

far har like mye rett til å delta i dåpen og planlegging av dåpen som mor har.

hvis dere har delt foreldrerett så skal dere ta slike avgjørelser som dåp, konfirmasjon og bursdager sammen.

Anonymkode: 8934c...da2

Du må være ny på KG da de fleste her inne vet hva denne brukeren har skrevet om denne saken tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldre skal bestemme navn sammen uavhengig av om de er kjærester eller ikke.

far har like mye rett til å delta i dåpen og planlegging av dåpen som mor har.

hvis dere har delt foreldrerett så skal dere ta slike avgjørelser som dåp, konfirmasjon og bursdager sammen.

Anonymkode: 8934c...da2

Nei, det er den eller de med foreldreansvar som har rett til å bestemme navnet. Hvis Sjørøveren ikke har delt foreldreansvar med moren trenger hun ikke å ta ham med på råd. 

https://www.regjeringen.no/no/tema/familie-og-barn/innsiktsartikler/foreldreskap/foreldreansvar/id749199/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, antbug skrev:

Nei, det er den eller de med foreldreansvar som har rett til å bestemme navnet. Hvis Sjørøveren ikke har delt foreldreansvar med moren trenger hun ikke å ta ham med på råd. 

https://www.regjeringen.no/no/tema/familie-og-barn/innsiktsartikler/foreldreskap/foreldreansvar/id749199/

Når ble det fulle ansvaret hennes. Har hun søkt om dette rettslig og FÅTT det? Isåfall har hun ikke det. 

Anonymkode: a73ff...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når ble det fulle ansvaret hennes. Har hun søkt om dette rettslig og FÅTT det? Isåfall har hun ikke det. 

Anonymkode: a73ff...71c

Ts har aldri fremstilt seg selv som en god forelder her på KG. Om han opptrer likt i det virkelige liv, er han ikke et godt forbilde for et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Det er KVINNER som blir gravide og deres kropp, derfor må liksom de som BLIR gravid passe best på men nå lurte jo dette syke kvinnemennske meg som liksom skulle være kjæresten min. Hadde jeg visst hvilket sykt menneske det var så hadde jeg så klart ikke stolt på henne og brukt kondom. Jeg har lært nå. Ikke stol på damer. For mange er så verpesyk at de gjør alt for å få et barn. Kvalmt men dessverre er de blitt sånn.

Siden menn må betale barnebidrag i de neste 18-20 år så vil jeg påstå at det er til deres interesse at dere tar litt mer ansvar!  

Gå å få kutta strengen! Da er du trygg 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...