Gå til innhold

Stor vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Har jeg stor vagina om jeg kan få fire fingre? Var ganske våt, og jeg vet at det utvider seg. Itillegg har jeg hatt sex med mange, har jeg fått stor vagina?

Det er spesielt en jeg må bruke 20 min på forspill, selv hvor våt jeg er for å den inn. Det er ikke alltid slik. :icon_frown:

Anonymkode: 36f5a...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex med ei som fikk inn 4 fingre, men vil ikke si hun var noe spesielt stor for dét. Hun var også veldig våt og måtte ha noe tid på forspill, men kunne også komme fort om vinkelen på penis var rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fistet damer som jeg synes er trang og god rundt min gjennomsnittskuk, så med mindre du alltid kan putte inn fire fingre er du ikke nødvendigvis vid.

Anonymkode: a4005...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke nødvendigvis stor, men elastisk. 

Jeg får inn en hånd, men kan fint ha vanlig samleie med en normalutstyrt gutt og ha stort utbytte av det. 

Så du er ikke nødvendigvis stor og slapp selv om du får inn fire fingre eller mer. Husk at det er meningen at det skal en baby ut der... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Har jeg stor vagina om jeg kan få fire fingre? Var ganske våt, og jeg vet at det utvider seg. Itillegg har jeg hatt sex med mange, har jeg fått stor vagina?

Det er spesielt en jeg må bruke 20 min på forspill, selv hvor våt jeg er for å den inn. Det er ikke alltid slik. :icon_frown:

Anonymkode: 36f5a...751

Det kommer faktisk et barn ut der. Så fire fingre eller en hånd, er ingen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste med kvinners størrelse der nede er musklene. Da kan du fint kompensere for at du kanskje ellers er romslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er mulig å få stor vagina av å ha sex med mange. Da måtte penis strukket vagina til bristepunktet mange ganger over lang tid. Fire fingre sammenvevd, eller på rekke? sammenvevd er vel cirka som en penis vil jeg tro. Såpass må det være. Prøv heller om du klarer å stramme til rundt de fire fingrene. Får du det til har du skutt gull fuglen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...