Gå til innhold

Om du var edru og dama var veldig full...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, WubWub skrev:

En må huske på at en mannlig kompis ofte vil ha mer så fort han ser at muligheten åpenbare seg. Troen om at "men han er jo bare en god venn" er en sannhet med enorme modifikasjoner med mindre vedkommende er homofil. 

Detter er rein kvinnesjåvinisme (Google it), du påstår altså at menn ikke kan ha kvinnelige venner uten at det er sexuelle bak tanker med det? Det er rett å slett bare trist at du/dere velger å uttale slik. Jeg er på ingen måte homofil har for så vidt dame nå. Men før jeg ble sammen med henne hadde jeg da kvinnelige venner uten at jeg gikk rundt å tenkte på hvor deilig det hadde vært å knulle vettet ut av de. Og faktisk vær borti akkurat samme situasjon som TS  snakker om. Ho hadde hatt en tøff uke, å en natt ute på byen gjorde den ikke noe bedre. Hun ble med meg hjem vi pratet og hun sovnet ved siden av meg på sofa. Hadde jeg villet kunne jeg nok fått pult henne. Men det var ikke oppe til vurdering oss meg en gang. Å hedde jeg gjort det ville jeg snakket med henne om det dagen etter på. 

Men hun såv ut rusen å våknet vi pratet litt mer å spiste frokost så kjørte jeg henne hjem. Så fuck you for at du tar oss alle under en å sammen kamm. 

Anonymkode: 0af51...135

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du ble nok noe utnyttet, MEN du har også deg selv å takke for dette. Det er du som drikker deg drita full, og det er du som er ansvarlig for ditt inntak av alkohol. Du kan stoppe i tide vet du. Om jeg hadde av en eller annen grunn hadde drukket så mye at jeg hadde sluknet, våknet opp på sykehus etter å ha blitt pumpet, skulle jeg da skylde på de som solgte meg alkoholen, eller meg selv som drakk for mye av den?? Om jeg hadde gått midt på natten i de verste strøkene i byen og viftet med en bunke tusenlapper og blitt ranet, har jeg ikke meg selv å takke? Om du blir med en mann hjem og er drita full er det ditt valg, og du vet vel også såpass fra før at menn er menn og hopper på det aller meste om de er kåte, uansett utseende.

Anonymkode: 3b5ae...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gadd ikke lese siste innlegget, TS det er ikke din feil, kun kameraten sin-bare fordi du er full betyr ikke at man skal utnytte deg-

dette er kun kameraten sin feil og han er dritt sekk.

ALDRI unskyld slike mennekser som utnytter og/eller voldtar, det er alltid dems feil. De har ikke lov til å utnytte fordi en person er full, eller har på en kort kjørt ol. (og ja ts,jeg vet du ble ikke voldtatt-men kameraten din gikk over en stor strekk)

Kutt han ut.

Anonymkode: bc208...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit. Det er utnytting. Ikke er det spesielt sexy  med en komatøst drita jente heller.

Endret av Deron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.9.2016 at 14.17, AnonymBruker skrev:

Et spørsmål til menn. 

La oss si at du er edru og sjåfør for noen kompiser og ei venninne. Venninnen blir vanvittig full og har kommet til et stadie hvor hun er veldig emosjonell, åpner seg og forteller litt for mye til deg. Hun sier at hun ikke vil hjem, men heller hjem til deg fordi hun er ensom. Du tar henne med hjem og hun vrenger sjela si til deg. Hun er åpenlyst sårbar og trenger noen. Har du sex med henne? 

Spør fordi jeg sist helg opplevde dette og usikker på om jeg ble utnytta. Jeg var ute for første gang på lenge med noen gamle kompiser, drakk altfor mye og spurte sjåføren om han kunne kjøre meg hjem. Men så ombestemte jeg meg på veien og spurte om vi heller kunne dra til han. Han var veldig snill og omsorgsfull, jeg sliter en del med sosial angst og åpnet meg rundt dette til han. Var derfor jeg ville fortsette å være med han og ikke dra hjem. Han trøsta meg, deretter kysset han meg og det endte med at vi hadde sex. Har ikke hørt noe fra han i ettertid og har selv ikke tatt kontakt heller. Jeg husker ikke så mye men husker at jeg var med på det, jeg ble ikke voldtatt altså. Men hadde aldri i livet hatt sex med han i edru tilstand og jeg angrer som en hund på alt jeg fortalte han. Han lovet at han skulle være stille om det og så langt virker det ikke som om noe har "kommet på bygda"... 

Note to self, ikke drikk for mye... :(

Anonymkode: c16a1...846

Hei TS:

Så lenge du var bevisst gjorde ikke mannen noe ulovlig. Det må på plass først. Det er ikke straffbart å ha sex med deg. Dette viser også Hemsedals saken.Den var enda mer uklar enn dette du forteller.

Siden du husker deler av det hele  er det ikke voldtekt. Det er flere menn som har blitt anmeldt, og også dømt for såkalte hjem fra byen voldtekter. Det er en strafferamme på et år her. Men her var mannen edru og husker alt. Det har vært verre om han var full og evt. innrømmet at han ikke husket. Da blir han som regel dømt. Retten tror blindt på damens utsagn. Her er det mye løgner ute og går. Ja noen vil nok protestere, men det er sant. Denne paragrafen burde vært tatt bort fra Straffeloven (§297).

Men i ditt tilfelle tenker jeg du bare får tenke han er en ålreit kar som ikke forteller det videre til noen. Det er mange som har gjort som deg, og spesielt menn. Det er til og med flere som er blitt fedre på denne måten. Dette er en lite hyggelig opplevelse for de. Du sitter med makten der. Har du ikke blitt smittet med noen styggedommer ville jeg bare glemt dette. Du har gjort noe dumt ovs. Kanskje mannen burde latt være å ha sex med deg - etisk ovs.. Mulig du var veldig heit på han. Hva vet vi om dette.

Straffeloven

§ 291.1 Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

§ 297.1 Seksuell handling uten samtykke

Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som foretar seksuell handling med noen som ikke har samtykket i det.

Slik TS, forteller er det ikke gjort noe straffbart.

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på han siste mann, jeg mener bare les hva han skriver, skulle nesten tro han skrev et foredrag enn å svare på det og hva du skriver, og med haugvis av SPEKULASJONER, den brukereren anbefaler jeg alle om ta det han sier for godt fisk. I alle tråder.

Og hvis moddene sletter pga PERSONANGREP, håper jeg de sletter petters innlegg for SPEKULASJONER.

Anonymkode: bc208...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde faen mæ ta dæ en bolle.... ho presisere jo at ho ikke ble voldtatt på noe vi, at ho viste ka ho gjorde. Veit du ka en slik anmeldelse kan gjøre med en persons liv???? Selv om han blir frikjent noe som han ville blitt så er nok livet hans slik han kjenner det over. Alle i bygda vil se ned på deg å du vil aldrig kunne gå i gatene uten å bli hetsett eller sett ned på... Blir faren mæ kvalm av sånne som dæ som gjerne ødelegger andres liv fordi de gjorde et dårlig valg. Fy faen altså 

Anonymkode: 0af51...135

Dialekt er ikke lov på kvinneguiden.

Anonymkode: 8cce0...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sjørøveren skrev:

Er du dum? Når skal kvinner slutte å drikke seg dritings og gjøre ting de angrer på eller dumme seg ut? Det kan du heller spørre om. 

Jeg hadde hatt og har hatt sex med damer selv om de er fulle, og jeg har vert edru, men er sjelden edru selv. 

Når skal menn slutte med å ha sex med fulle venninner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
1 time siden, Trude.lutt skrev:

Når skal menn slutte med å ha sex med fulle venninner?

Når venninnene slutter å prøve seg på oss. Eg tvinger ingen til sex og det er ikke jeg som begynner å forføre. Jeg er bare meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trude.lutt skrev:

Når skal menn slutte med å ha sex med fulle venninner?

Overse han. Trust me det er det beste.

Bare sjekk ut trådene/kommentarer på profilen hans, han har opptilt flere brukere, noe han har innrømmet selv.

Han er en umoden drittunge.

Anonymkode: bc208...f03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Når venninnene slutter å prøve seg på oss. Eg tvinger ingen til sex og det er ikke jeg som begynner å forføre. Jeg er bare meg selv.

Når de er edru?

Men du har vel ansvaret for deg selv? Det er ingen som anklages for å "tvinge" noen, men man må da likevel bruke dømmekraft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk. Synes ts burde gått til politiet og anmeldt han for voldtekt. Han trenger en vekker. Når skal dere gutter slutte å utnytte fulle halvt bevisstløse jenter??

Anonymkode: b62c1...c91

Takket være sånne idioter som du så blir mange faktiske hendelser henlagt! Skam til dere kvinner som anmelder ett tilfelle som ikke er reellt engang! Hilsen ei som sovna på fest å våknet av en person hadde kledd av meg halvveis å utnytta det at jeg var bevisstløs/sovna fra festen!! Er ikke noe jeg unner noen!!

Anonymkode: 7e0ee...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
21 minutter siden, Deron skrev:

Når de er edru?

Men du har vel ansvaret for deg selv? Det er ingen som anklages for å "tvinge" noen, men man må da likevel bruke dømmekraft?

Jeg sier jo ikke nei til sex. Kvinner har da også sine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Jeg sier jo ikke nei til sex. Kvinner har da også sine behov.

Og derfor er du far nå.

Anonymkode: bc208...f03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Jeg sier jo ikke nei til sex. Kvinner har da også sine behov.

Du sier aldri nei til sex? Uansett omstendighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Deron skrev:

Du sier aldri nei til sex? Uansett omstendighet?

Tvilsomt. Han lagde en tråd der han drev med slut-shaming av noen tenåringsjenter (rundt 16 pr om jeg husker riktig) som ga blowjob til menn ute. Men han måtte jo ta imot blowjoben da... Fordi man kan ikke si nei til et slikt tilbud.

Anonymkode: 36bc9...8d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. Han lagde en tråd der han drev med slut-shaming av noen tenåringsjenter (rundt 16 pr om jeg husker riktig) som ga blowjob til menn ute. Men han måtte jo ta imot blowjoben da... Fordi man kan ikke si nei til et slikt tilbud.

Anonymkode: 36bc9...8d8

Huff, ja jeg husker den tråden..

Og de var under 16 år muligens å..

Anonymkode: bc208...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. Han lagde en tråd der han drev med slut-shaming av noen tenåringsjenter (rundt 16 pr om jeg husker riktig) som ga blowjob til menn ute. Men han måtte jo ta imot blowjoben da... Fordi man kan ikke si nei til et slikt tilbud.

Anonymkode: 36bc9...8d8

Såpass ja. My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og derfor er du far nå.

Anonymkode: bc208...f03

Det var nå med ei kjæreste, ikke med ei venninne. 

1 time siden, Deron skrev:

Du sier aldri nei til sex? Uansett omstendighet?

Sier så klart nei hvis de er under 16 år. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. Han lagde en tråd der han drev med slut-shaming av noen tenåringsjenter (rundt 16 pr om jeg husker riktig) som ga blowjob til menn ute. Men han måtte jo ta imot blowjoben da... Fordi man kan ikke si nei til et slikt tilbud.

Anonymkode: 36bc9...8d8

Hva så? Ikke ulovlig. Så lenge ingenting er ulovlig så kjør på sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sjørøveren skrev:

Det var nå med ei kjæreste, ikke med ei venninne. 

Sier så klart nei hvis de er under 16 år. 

Hva så? Ikke ulovlig. Så lenge ingenting er ulovlig så kjør på sier nå jeg.

Spurte du etter legitimasjon?

 

Anonymkode: bc208...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...