Gå til innhold

Om du var edru og dama var veldig full...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et spørsmål til menn. 

La oss si at du er edru og sjåfør for noen kompiser og ei venninne. Venninnen blir vanvittig full og har kommet til et stadie hvor hun er veldig emosjonell, åpner seg og forteller litt for mye til deg. Hun sier at hun ikke vil hjem, men heller hjem til deg fordi hun er ensom. Du tar henne med hjem og hun vrenger sjela si til deg. Hun er åpenlyst sårbar og trenger noen. Har du sex med henne? 

Spør fordi jeg sist helg opplevde dette og usikker på om jeg ble utnytta. Jeg var ute for første gang på lenge med noen gamle kompiser, drakk altfor mye og spurte sjåføren om han kunne kjøre meg hjem. Men så ombestemte jeg meg på veien og spurte om vi heller kunne dra til han. Han var veldig snill og omsorgsfull, jeg sliter en del med sosial angst og åpnet meg rundt dette til han. Var derfor jeg ville fortsette å være med han og ikke dra hjem. Han trøsta meg, deretter kysset han meg og det endte med at vi hadde sex. Har ikke hørt noe fra han i ettertid og har selv ikke tatt kontakt heller. Jeg husker ikke så mye men husker at jeg var med på det, jeg ble ikke voldtatt altså. Men hadde aldri i livet hatt sex med han i edru tilstand og jeg angrer som en hund på alt jeg fortalte han. Han lovet at han skulle være stille om det og så langt virker det ikke som om noe har "kommet på bygda"... 

Note to self, ikke drikk for mye... :(

Anonymkode: c16a1...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En må huske på at en mannlig kompis ofte vil ha mer så fort han ser at muligheten åpenbare seg. Troen om at "men han er jo bare en god venn" er en sannhet med enorme modifikasjoner med mindre vedkommende er homofil. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, WubWub skrev:

En må huske på at en mannlig kompis ofte vil ha mer så fort han ser at muligheten åpenbare seg. Troen om at "men han er jo bare en god venn" er en sannhet med enorme modifikasjoner med mindre vedkommende er homofil. 

Men hvorfor? Jeg er jo ikke attraktiv heller. Og var garantert ikke tiltrekkende i den settingen, med sminken klint utover hele trynet og håret stående til alle kanter. Jeg er lite sjarmerende når jeg er kjempe full... Kan menn virkelig ha sex med noen de ikke syns er pene? :klo: Slo meg at det kan ligge noe i at faren min er sjefen hans, og at det kanskje er "status" å ligge med datteren til sjefen. 

Anonymkode: c16a1...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor? Jeg er jo ikke attraktiv heller. Og var garantert ikke tiltrekkende i den settingen, med sminken klint utover hele trynet og håret stående til alle kanter. Jeg er lite sjarmerende når jeg er kjempe full... Kan menn virkelig ha sex med noen de ikke syns er pene? :klo: Slo meg at det kan ligge noe i at faren min er sjefen hans, og at det kanskje er "status" å ligge med datteren til sjefen. 

Anonymkode: c16a1...846

Menn kan ha sex med en geit om de er desperate nok. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i den situasjonen tidligere og avslo tilbudet. Jeg angret litt på det i ettertid, men alt i alt tror jeg at jeg gjorde riktig valg

Anonymkode: a1831...6ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han utnyttet deg, man har ikke sex med noen som er dritings mens man er edru.

Anonymkode: bc208...f03

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dette var det du mente du trengte der og da. Du var så heldig at han faktisk ga deg det du ba om. Selv om du sikkert var full og ekkel. Hadde ikke blitt en like god historie og erfaring om han bare kjørte deg hjem. Så dette må du ta med deg med glede. Du har fortsatt draget når du er så full. Selv på edru personer. 

 

Anonymkode: cd2e3...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du ble utnytta. Altså jeg skjønner ikke,  er tårer så sykt turnon for dere menn eller er dere rett og slett bare utspekulerte hvert sekund og i enhver relasjon?  Jeg har også plutselig blitt kyssa av kamerater jeg har grått foran, og bare whaaaat det må jo være sånn overgrep fra besteforeldre mot småjenter også skjer. 

Leit at du hadde sex me han fordi han så du var svak og ledet deg. Det er vanskelig å bli sint å si gå vekk til en som rett før har vært snill og latet som han bryr seg om deg når du ikke hadde noen andre.

Men da vet du hvor skapet med han står, ikke en ekte venn og bare en av de som gidder å være venn med deg i håp om å komme i buksene dine,  og det gjorde han nå, for en slesk fyr få han vekk fra deg og si fra at det ikke er greit å utnytte noen sånn og misbruke tillitt og situasjonen !   

Anonymkode: 525c1...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittsekk. Synes ts burde gått til politiet og anmeldt han for voldtekt. Han trenger en vekker. Når skal dere gutter slutte å utnytte fulle halvt bevisstløse jenter??

Anonymkode: b62c1...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et spørsmål til menn. 

...Hun sier at hun ikke vil hjem, men heller hjem til deg fordi hun er ensom. Du tar henne med hjem og hun vrenger sjela si til deg. Hun er åpenlyst sårbar og trenger noen. Har du sex med henne? 

Situasjonsbetinget. Hun vil være med meg hjem, det er "her kan det godt/kanksje bli noe" i mitt hode. Hvis det bare er sjela som skal vrenges og ikke strømpebuksa er vel sjansen større for at hun prioriterer ei venninne, med mindre jeg allerede er godt plassert i friend-zonen hennes gjennom tidligere hendelser og interaksjon. Trenger noen = trenger kroppskontakt=sex. Trenger noen=å snakke med=jeg må ta et valg om jeg gidder det og agere deretter -> ta henne med hjem og være mental søppeldunk, sove i armkroken (og kanskje håpe på sex dagen derpå - selv om sjansene er minimale da hun vil føle seg stygg som faen etter null sminkefjerner og manglende tannpuss, belegg i trusekilen og rufsehår) eller finne en tåpelig unnskyldning og kjøre henne hjem. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

.. usikker på om jeg ble utnytta. Jeg var ute for første gang på lenge med noen gamle kompiser, drakk altfor mye og spurte sjåføren om han kunne kjøre meg hjem. Men så ombestemte jeg meg på veien og spurte om vi heller kunne dra til han. Han var veldig snill og omsorgsfull, jeg sliter en del med sosial angst og åpnet meg rundt dette til han. Var derfor jeg ville fortsette å være med han og ikke dra hjem. Han trøsta meg, deretter kysset han meg og det endte med at vi hadde sex.

Ikke utnytta, i min verden. Du pekte ut retningen (hjem til han, ikke til deg), han oppførte seg normalt, det ble sjåfør, han gjorde som du ba om, det ble trøst, kyss klapp og klem og sex. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke så mye men husker at jeg var med på det, jeg ble ikke voldtatt altså. Men hadde aldri i livet hatt sex med han i edru tilstand og jeg angrer som en hund på alt jeg fortalte han. 

Du husker ganske mye, det er bare å lese startinnlegget ditt.

Velkommen i klubben "skulle aldri ha sagt alt det jeg tror/frykter jeg har sagt OG skulle i hvert aldri ha hatt sex med han/hun". Den klubben har mange angrende medlemmer. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Note to self, ikke drikk for mye... :(

Amen!!!

 

Dersom din historie er representativ for mange kvinner er det ikke rart vi sliter. Kvinne dummer seg ut etter å ha tatt ubevisste/bevisstløse valg. Forventer at menn rundt henne er både riddere, sjåfører og psykologer. Om ikke forventningene innfris hundre prosent etter bladet Romantikk sine rammer - så spørres det om "har jeg blitt utnyttet" og enda verre, noen hevder sågar at det er grunnlag for både politianmeldelse og sågar mener det er voldtekt :sjokk:

Wake up, walk into the world. 

 

Endret av Gorgonzola
Manglet et par ord
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk. Synes ts burde gått til politiet og anmeldt han for voldtekt. Han trenger en vekker. Når skal dere gutter slutte å utnytte fulle halvt bevisstløse jenter??

Anonymkode: b62c1...c91

Om dette hadde blitt anmeldt som voldtekt burde kvinnen bli straffet hardt. Folk som tror de kan anmelde folk fordi de angrer på fyllesex trenger en vekker. Slikt kan potensielt ødelegge livet til den uskyldige parten.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk. Synes ts burde gått til politiet og anmeldt han for voldtekt. Han trenger en vekker. Når skal dere gutter slutte å utnytte fulle halvt bevisstløse jenter??

Anonymkode: b62c1...c91

For, hvis man synes at noen er en drittsekk, og trenger en vekker, er poilitianmeldelse for et veldig alvorlig lovbrudd, som i følge ts selv ikke har funnet sted, eneste alternativ. Eller et alternativ overhodet.

 

Hvis en venninne oppfører seg skikkelig dårlig og trenger en vekker, hva anmelder man for da?

Endret av Hot mess
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjørøveren
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk. Synes ts burde gått til politiet og anmeldt han for voldtekt. Han trenger en vekker. Når skal dere gutter slutte å utnytte fulle halvt bevisstløse jenter??

Anonymkode: b62c1...c91

Er du dum? Når skal kvinner slutte å drikke seg dritings og gjøre ting de angrer på eller dumme seg ut? Det kan du heller spørre om. 

Jeg hadde hatt og har hatt sex med damer selv om de er fulle, og jeg har vert edru, men er sjelden edru selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var du som oppførte deg rart. Hvis du ikke tåler alkohol og "føler" det ene og det andre, så ikke drikk.

Ingen utnytta deg, du dummet deg ut.

Hvordan kan andre forholde seg til deg, når du er så usikker. Du må vite hva du vil.

Lykke til.

Anonymkode: 0610e...ae7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan ta ansvar hvis man er så full at man kan snakke og gå og gjøre valg.. synes du satte deg veldig i denne situasjonen selv, og hvis du selv var med på å ville ha sexen, så synes jeg ikke han utnyttet deg. Men hvis jeg var mann ville jeg nok ikke hatt sex med en kvinne i den situasjonen fordi 1. som du selv sier så du nok ganske lite sjarmerende ut og 2. fordi hun kan angre, er man selv i fylla tenker man nok ikke så mye på nr 2.

Anonymkode: cd7d3...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en drittsekk. Synes ts burde gått til politiet og anmeldt han for voldtekt. Han trenger en vekker. Når skal dere gutter slutte å utnytte fulle halvt bevisstløse jenter??

Anonymkode: b62c1...c91

Du burde faen mæ ta dæ en bolle.... ho presisere jo at ho ikke ble voldtatt på noe vi, at ho viste ka ho gjorde. Veit du ka en slik anmeldelse kan gjøre med en persons liv???? Selv om han blir frikjent noe som han ville blitt så er nok livet hans slik han kjenner det over. Alle i bygda vil se ned på deg å du vil aldrig kunne gå i gatene uten å bli hetsett eller sett ned på... Blir faren mæ kvalm av sånne som dæ som gjerne ødelegger andres liv fordi de gjorde et dårlig valg. Fy faen altså 

Anonymkode: 0af51...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

La oss si at du er edru og sjåfør for noen kompiser og ei venninne. Venninnen blir vanvittig full og har kommet til et stadie hvor hun er veldig emosjonell, åpner seg og forteller litt for mye til deg. Hun sier at hun ikke vil hjem, men heller hjem til deg fordi hun er ensom. Du tar henne med hjem og hun vrenger sjela si til deg. Hun er åpenlyst sårbar og trenger noen. Har du sex med henne? 
...
Anonymkode: c16a1...846

Selvfølgelig ikke. Har vært i situasjonen to ganger, og selv om det har vært fristende har de heller fått beskjed om å ringe meg dagen etter hvis de ikke har ombestemt seg.

TS: "Kompisen" din utnyttet deg. Nå vet du i det minste hvor mye han bryr seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...