Gå til innhold

Nose job


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg forstår. Ja. Jeg legger ikke ut bilder med mindre de blir tatt så nesa ikke ser "sånn ut" med sånn bøy på. Jeg er sikker på det at hver gang jeg blir dumpa så er det pga nesa, er helt jævlig og føler at hvis andre tar bilder av meg ser jeg helt jævlig ut. Helt håpløst.

Anonymkode: 0dda1...804

Har også tenkt sånn, men nå bryr jeg meg ikke lenger:) Hvor gammel er du?

Jeg synes det er så trist med alle bloggerene som opererer nesene sine, og får en sånn "standardnese" som alle har, men som ikke alle passer. Men om det virkelig er det du vil, så må du jo selvfølgelig operere om du tror at det er det eneste problemet. Jeg er ikke i mot plastisk kirurgi, og det finnes jo mange "nosejobs" som man nesten ikke merker, fordi nesen har beholdt litt karakter- Kim Kardashian og Blake Lively fks. Så jeg ville undersøkt forskjellige kirurger og klinikker før jeg bestemte meg om jeg var deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Evee skrev:

Har også tenkt sånn, men nå bryr jeg meg ikke lenger:) Hvor gammel er du?

Jeg synes det er så trist med alle bloggerene som opererer nesene sine, og får en sånn "standardnese" som alle har, men som ikke alle passer. Men om det virkelig er det du vil, så må du jo selvfølgelig operere om du tror at det er det eneste problemet. Jeg er ikke i mot plastisk kirurgi, og det finnes jo mange "nosejobs" som man nesten ikke merker, fordi nesen har beholdt litt karakter- Kim Kardashian og Blake Lively fks. Så jeg ville undersøkt forskjellige kirurger og klinikker før jeg bestemte meg om jeg var deg!

 

Jeg er 27.

Ja det er sant. Jeg synes bare det blir verre med tiden jeg da. Brydde meg ikke så mye før, er først i de senere år at jeg virkelig har hatet den. Ikke så rart med så mange perfekte damer ute å går da. Ja skal på konsultasjon på fredag faktisk. Jeg vil i hvert fall høre hva de evt kunne gjort for meg da. Tror ikke det er bare bare å fikse den helt som alle andres heller.

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...