Gå til innhold

Nose job


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haallo. Er det noen her som har tatt en nose job og kan komme med noen erfaringer?

Har vurdert det sterkt mange år.

Men jeg har nese som Sarah M. Gellar, legger med bildet for de som ikke vet hvordan nesen hennes ser ut men jeg har lignende og synes altså den er så stygg. Er det noen som har lignende problem og har det blitt bedre etter operasjon?

 

Setter pris på alle svar :) 

sarah-michelle-gellar.jpg

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

* Nesejobb

 

Er det mulig?!?

Anonymkode: 3ed9b...496

Sier man nesejobb på norsk? Sier man ikke neseplastikk?

 

Uansett: jeg tror nesen hennes er som den er fordi hun har operert den.

Anonymkode: 16979...da4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier man nesejobb på norsk? Sier man ikke neseplastikk?

 

Uansett: jeg tror nesen hennes er som den er fordi hun har operert den.

Anonymkode: 16979...da4

Oi beklager for at jeg sa nose job og ikke neseplastikk, det var tydeligvis veldig feil :P haha.

Men ja. hun hadde lignende før men synes den var finere da, synes etter hun opererte ble den verre. Det er nå min mening og sånn er nå det men takk for svar :)

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Silfen skrev:

Lignende problem? Det er mentalt. Oppsøk terapi, ikke kirurgi.

Mentalt? Er vel en grunn til at det foretas neseplastikk? For at folk ikke er fornøyd og selv om det er mentalt så er det jo sånn det er. Har for øvrig vært i terapi og det hjalp ikke meg det spor at han sa at nesen min var fin når jeg ikke synes det selv, dessverre...

Anonymkode: 0dda1...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes SMG har en kjempefin nese, jeg. 

Anonymkode: 448e1...a36

Det er jo bra det da. Hun er jo så vakker at hun kler alt men jeg har altså lignende nese og kler det IKKE.. Takler ikke at folk ser meg i profil for den ser altså så stygg ut. Det er sykt trist at jeg føler det sånn men har alltid vært ett problem.

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

* Nesejobb

 

Er det mulig?!?

Anonymkode: 3ed9b...496

Ååååh herregud skrev på engelsk liksom, hvor dum går det ann å bli :P hadde jeg vist det ble så dømt ned hadde jeg endra det så beklager for det altså. Min feil.

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neseoperasjoner er veldig risikofylte, i den forstand at det skal så lite til for å få et dårlig resultat. Mange blir fornøyde, men det er veldig mange som får en dårligere nese enn før, både utseendemessig og funksjonelt.

Jeg ville betenkt meg veldig på å ta en neseoperasjon. Ville kun gjort det hvis nesen min var noe HELT utenom det vanlige. Det tror jeg ikke din er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner du hvor mange kvinner som hadde ønsket seg en slik nese? Jeg har full forståelse for problematikk vedrørende eget utseende, og jeg synes kosmetiske inngrep kan være en løsning i noen tilfeller, men i ditt tilfelle må jeg si meg enig med Silfen. Dette er noe jeg synes du bør arbeide med. 

Jeg synes nesen hennes er en helt ordinær, pen nese.

 

Anonymkode: 51e7e...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Majott skrev:

Neseoperasjoner er veldig risikofylte, i den forstand at det skal så lite til for å få et dårlig resultat. Mange blir fornøyde, men det er veldig mange som får en dårligere nese enn før, både utseendemessig og funksjonelt.

Jeg ville betenkt meg veldig på å ta en neseoperasjon. Ville kun gjort det hvis nesen min var noe HELT utenom det vanlige. Det tror jeg ikke din er.

 

Vel. Jeg har kun sett henne og meg selv med sånn nese. Jeg synes absolutt ikke den er noe fin, derfor jeg hat hatt så stort problem i så mange år. Er 27.

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Jeg har kun sett henne og meg selv med sånn nese. Jeg synes absolutt ikke den er noe fin, derfor jeg hat hatt så stort problem i så mange år. Er 27.

Anonymkode: 0dda1...804

Jeg har aldri reagert på nesen hennes. For meg er den en helt vanlig nese. Jeg reagerer hvis nesen er veldig dominerende i ansiktet, og det er ikke hennes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner du hvor mange kvinner som hadde ønsket seg en slik nese? Jeg har full forståelse for problematikk vedrørende eget utseende, og jeg synes kosmetiske inngrep kan være en løsning i noen tilfeller, men i ditt tilfelle må jeg si meg enig med Silfen. Dette er noe jeg synes du bør arbeide med. 

Jeg synes nesen hennes er en helt ordinær, pen nese.

 

Anonymkode: 51e7e...af1

Hmm nei?! Synes den henger ned og ser stygg ut, dessuten har jeg en føflekk prikk av noe slag oppå den så ser jo ut som en heksenese rett å slett. Ja skulle virkelig ønske det hjalp men har som sagt gått til psykolog angående det og vennene mine synes ikke den er så gal men hver gang jeg går forbi ett speil så blir jeg trist.

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Majott skrev:

Jeg har aldri reagert på nesen hennes. For meg er den en helt vanlig nese. Jeg reagerer hvis nesen er veldig dominerende i ansiktet, og det er ikke hennes.

 

Hmm er godt å høre det da. Jeg bare synes min er forferdelig stygg :(

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også ganske lik nese som Sarah Michelle Gellar.. Da jeg var yngre hatet jeg den og drømte om operasjon. Nå liker jeg den og synes den gir meg særpreg! Heldigvis for at vi alle er forskjellige og ikke ser like ut, spør du meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Evee skrev:

Jeg har også ganske lik nese som Sarah Michelle Gellar.. Da jeg var yngre hatet jeg den og drømte om operasjon. Nå liker jeg den og synes den gir meg særpreg! Heldigvis for at vi alle er forskjellige og ikke ser like ut, spør du meg. :)

Hehe det var ett godt svar. Jeg vil gjerne ha en søt, liten nese jeg. Min er jo ganske stor også, større enn hennes. Jeg bare klarer ikke like den, er skikkelig synd!

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe det var ett godt svar. Jeg vil gjerne ha en søt, liten nese jeg. Min er jo ganske stor også, større enn hennes. Jeg bare klarer ikke like den, er skikkelig synd!

Anonymkode: 0dda1...804

Forstår poenget ditt godt, siden jeg en gang slet med det samme selv. Min er litt lang og har lik tupp som henne, om du forstår? Jeg tror nok at ( hos meg ihvertfall) handlet det mer om selvtilitt, og da jeg lærte å akseptere meg selv, så ble jeg glad i nesa også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evee skrev:

Forstår poenget ditt godt, siden jeg en gang slet med det samme selv. Min er litt lang og har lik tupp som henne, om du forstår? Jeg tror nok at ( hos meg ihvertfall) handlet det mer om selvtilitt, og da jeg lærte å akseptere meg selv, så ble jeg glad i nesa også.

Ja jeg forstår. Ja. Jeg legger ikke ut bilder med mindre de blir tatt så nesa ikke ser "sånn ut" med sånn bøy på. Jeg er sikker på det at hver gang jeg blir dumpa så er det pga nesa, er helt jævlig og føler at hvis andre tar bilder av meg ser jeg helt jævlig ut. Helt håpløst.

Anonymkode: 0dda1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...