Gå til innhold

kan noen spå meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan legge kort tilbake til deg, om du ønsker. Du kan være anonym. 

Mannen min og jeg sliter litt i forholdet. Han gjør at jeg tviler på at han vil være med meg fordi han ikke snakker til meg, ikke ser på meg. vier lite interesse i meg. Han er en god far. vi har et barn på ca 5. Jeg er student, psykisk sliten, går med mye sorg i meg så jeg sliter litt i å vie interesse og oppmerksomhet til han. blir vel til at vi speiler hverandre der. sliter litt med jobb også, samt lav energi. føler jeg sliter i livet spesielt pga sorgen. jeg er vel kansje ikke lykkelig selv om barnet gir meg mye. hadde vært supert å få noen kort som råd i denne vanskelige tiden. :)

Anonymkode: d3d58...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Charlemagne

Jeg spår at han vil være utro med din bestevenninne. Dere vil skilles og du vil aldri finne lykken igjen

 

Er du missfornøyd med spådommen gå til toppen av Dovrefjell og kast tre gule tulipaner og en rød tulipan ut i luften mot sør vest.

Endret av Charlemagne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charlemagne skrev:

Jeg spår at han vil være utro med din bestevenninne. Dere vil skilles og du vil aldri finne lykken igjen

 

Er du missfornøyd med spådommen gå til toppen av Dovrefjell og kast tre gule tulipaner og en rød tulipan ut i luften mot sør vest.

:fnise:

Anonymkode: 5d541...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Charlemagne skrev:

Jeg spår at han vil være utro med din bestevenninne. Dere vil skilles og du vil aldri finne lykken igjen

 

Er du missfornøyd med spådommen gå til toppen av Dovrefjell og kast tre gule tulipaner og en rød tulipan ut i luften mot sør vest.

tusen takk morroklumpen ;) <3

Anonymkode: d3d58...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt en split hexagram for deg: