Gå til innhold

kan noen spå meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan legge kort tilbake til deg, om du ønsker. Du kan være anonym. 

Mannen min og jeg sliter litt i forholdet. Han gjør at jeg tviler på at han vil være med meg fordi han ikke snakker til meg, ikke ser på meg. vier lite interesse i meg. Han er en god far. vi har et barn på ca 5. Jeg er student, psykisk sliten, går med mye sorg i meg så jeg sliter litt i å vie interesse og oppmerksomhet til han. blir vel til at vi speiler hverandre der. sliter litt med jobb også, samt lav energi. føler jeg sliter i livet spesielt pga sorgen. jeg er vel kansje ikke lykkelig selv om barnet gir meg mye. hadde vært supert å få noen kort som råd i denne vanskelige tiden. :)

Anonymkode: d3d58...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Charlemagne

Jeg spår at han vil være utro med din bestevenninne. Dere vil skilles og du vil aldri finne lykken igjen

 

Er du missfornøyd med spådommen gå til toppen av Dovrefjell og kast tre gule tulipaner og en rød tulipan ut i luften mot sør vest.

Endret av Charlemagne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Charlemagne skrev:

Jeg spår at han vil være utro med din bestevenninne. Dere vil skilles og du vil aldri finne lykken igjen

 

Er du missfornøyd med spådommen gå til toppen av Dovrefjell og kast tre gule tulipaner og en rød tulipan ut i luften mot sør vest.

:fnise:

Anonymkode: 5d541...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Charlemagne skrev:

Jeg spår at han vil være utro med din bestevenninne. Dere vil skilles og du vil aldri finne lykken igjen

 

Er du missfornøyd med spådommen gå til toppen av Dovrefjell og kast tre gule tulipaner og en rød tulipan ut i luften mot sør vest.

tusen takk morroklumpen ;) <3

Anonymkode: d3d58...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt en split hexagram for deg:

Ukjent spirituell påvirkning: the Tower, opp ned, og the Lovers. -> Ødeleggelse og ruin truer, men dette er en utfordring som du kan klare å løse.

Åndelig råd: Justice, opp ned. -> Det finnes en ubalanse et sted som du må bli oppmerksom på.

Din ubevisste motivasjon: The star -> Håp om en lysere framtid.

Din bevisste motivasjon: The Hierophant -> Dette kan bety at du bare har edle motiver, men det kan også være at du har litt flink-pike-syndrom her. Pass på at du ikke gir så mye av deg selv i prosessen at du ender med å føle at du er "bedre" enn samboeren din, eller at han skylder deg noe for det du gir. Dessuten, Hierophant er tross alt en religiøs figur, så pass på at du ikke har "religiøs" tro på at du har rett.

Ditt praktiske råd: The Emperor -> Du må jobbe hardt, dessuten pass på å tenke deg godt om, og gjør fornuftige og logiske valg. Legg merke til at det er en kobling mellom Emperor og Justice her. Det er herskerens ansvar at rettferdighet blir utøvd, så her må du passe på denne skjevheten som nevnt.

Hvordan det vil gå om du fortsetter som du gjør i dag -> Du vil etterhvert måtte ta et vanskelig valg, som vil lede til en ny start.

Anonymkode: 259b1...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...