Gå til innhold

Hundegalskap, eller? Min far ødelegger familien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, antbug skrev:

Hah, bra trolla! :) Den hunden hadde vært på de evige jaktmarker nå hvis nevøen virkelig hadde blitt så stygt bitt. Men hvis dette faktisk ikke er et trolleinnlegg tror jeg mannen trenger å utredes for psykose eller alzheimer eller noe, for han høres ikke helt god ut.

tror ikke dette er troll. Jeg vet at det finnes slike mennesker. Personlig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, SisteGang skrev:

Herlighet, at du støtter denne faren.

Om en hund biter/er veldig nær ved å bite, synes jeg man bør fjerne bikkja fort. Det er ofte enklere å sparke den bort, for hvem vil bøye seg ned og prøve å dra vekk en truende hund? Du må ta selvkritikk for at hunden din bet/oppførte seg svært truende, spesielt mot barn. Det er DU som gjorde noe feil og har ingen rett til å bli sint.

Jeg elsker hunder selv, men min mening er at folk som elsker dyrene sine like mye/mer enn nære familiemedlemmer feiler noe. Så det er fryktelig usunt og psykt at faren til TS velger og feire bursdagen sin på en sånn måte, når det gjør at familien hans drar derifra.

 

Jeg synes det er så jævla unødvendig å måtte uttale at det feiler andre folk noe bare fordi de har et annet verdisyn enn deg selv. 

Hundene mine er en del av min familie og jeg elsker dem på lik linje. Jeg er faktisk helt avhengig av hunder og andre dyr i mitt liv for å leve et godt liv. Båndet vårt er ekstremt sterkt. Og før du tror jeg er en ensom nisse som bor i en hytte i skogen, så kan jeg fortelle deg at jeg er en høyst oppegående 32 åring med høy utdannelse,  god familie, jobb osv... Jeg har bare et annet verdisyn enn deg.

Når det kommer til episoden med schaferen som bet så er det sånn at ingen normal hund biter uten grunn. Denne hunden har tydeligvis blitt så fucka av sin eier at den tyr til det skrittet å bite. Eieren kler opp hunden i menneskeklær og gir den bløtekake, dette er menneskliggjøring, og har ingenting å gjøre med å være en god eier. 

En godt oppdratt hund som har et rikt liv med mye mosjon og opplevelser vil aldri ty til biting

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.9.2016 at 10.51, AnonymBruker skrev:

Han har fortalt alt dette til vennene sine i raseklubben og de er enige med ham i at hunder skal behandles som mennesker og få sitte ved matbordet. Og at om hunden biter noen er det alltid menneskets feil. 

Og her var dråpen som fikk meg til å putte dette i "trolleinnlegg"-boksen.

Og hunden hadde selvsagt vært avlivet om noen måtte sy 25 sting etter et bitt, da hadde han hatt politiet på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...