Gå til innhold

Kjelen min har ikke bunn, kan jeg gjøre dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg arvet en kjele og bunnen ramlet av gitt. Muligens på grunn av rust eller noe. Men nå har den ikke bunn og jeg har kjøpt inn 15 l lapskaus som jeg skal serverer i kveld. Har ikke mer penger igjen. Kan jeg sette den bunnløse kjelen rundt, på plata, og presse hardt ned så ikke det lekker, og helle olje direkte på stekeplata og varme lapskaus på den måten? Vil komfyren bli ødelagt av det? 

Anonymkode: 858bf...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg arvet en kjele og bunnen ramlet av gitt. Muligens på grunn av rust eller noe. Men nå har den ikke bunn og jeg har kjøpt inn 15 l lapskaus som jeg skal serverer i kveld. Har ikke mer penger igjen. Kan jeg sette den bunnløse kjelen rundt, på plata, og presse hardt ned så ikke det lekker, og helle olje direkte på stekeplata og varme lapskaus på den måten? Vil komfyren bli ødelagt av det? 

Anonymkode: 858bf...659

Høres brannfarlig ut, det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du låner selvfølgelig en kjele av naboen, eller ber en v gjestene om å ta md en.

Anonymkode: 18516...07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gjør du det så tungvindt? Lim bunnen på igjen da vel. Det du tenker på, høres ikke helt trygt ut. Det vi jo ikke bli tett!

Du har bunnen fortsatt, ikke sant? Finn noe superlim, og sett i gang :)

Anonymkode: 83534...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superlim + varme er vel heller ikke så lurt ? 

TS, du bruker selvsagt en annen kjele hvis du har, hvis ikke ber du besøket om å ta med en kjele du kan låne. 

Anonymkode: 99f32...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mmmm mm rust i maten.. Vær snill å heller spør om å låne en kjele. Det du foreslår høres ut som noe mr. Bean kunne finne på å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det så tungvindt? Lim bunnen på igjen da vel. Det du tenker på, høres ikke helt trygt ut. Det vi jo ikke bli tett!

Du har bunnen fortsatt, ikke sant? Finn noe superlim, og sett i gang :)

Anonymkode: 83534...715

Bunnen er smeltet på resten av pannen. Lim på stål el. Tåler ikke den varmen dette vil få på en komfyr. Det er mer enn sannsynlig at ts vil brenne seg og ødelegge de seg og kjøkkenet om hun prøver seg på noe her. 

Bruk små kjeler eller spør en nabo om å låne. 

Anonymkode: fdd1f...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, jeg ser det for meg, når kjelen skal tas av platen og bunnen står igjen og lapskausen helles utover ovnen hahaha. Huff, herregud. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...