Gå til innhold

Syrlige frekke kommentarer.


Gjest CKT

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en PM i går, fra et frustrert medlem av KG. ( Er ingen kopi av en PM, i dette innlegget.)

Nr 1

Jeg har  vært her på KG en stund,  har jo fulgt med, at noen er usikker og litt skeptisk til ting på kroppen, som kanskje er ufarlig, det kan være det motsatte , uten at vi vet det. Vi kan jo ikke ta CT av et menneske gjennom en PC. Jeg er heller ikke lege. Og det siste jeg gjør er og Googl opp for og diagnostisere noen p.g.a det jeg finner på Googl.

Det hender jeg får mange spørsmål irl, av samme årsak, at har opplevd litt av vært, og kan gi noen opplysninger.  Sier aldri at ting er slik. mennesker er så oppfordrer vedkommende til og kontakte kyndige istedet forå dele ut en diagnose som jeg  har kompetanse til og gi via nett. Kan jeg  roe ned, og gi støtte til noen som er redd, så har jeg gjort min plikt. 

Oppfordrer dere til og være litt mer hjelpsomme, eller ikke gi en kommentar i det hele tatt, om du skal bare påpeke for de som spør og er usikker i en spydig tone. Det gjør jo bare situasjonen verre. 

-------------------------------

Den 2 tingen jeg ønsker og ta opp er:

Har selv sett at ikke alle liker meg  her inne. Og det er helt ok. Kan jo hende du missforsto, hva jeg sa, eller prøvde og si. Du leste bare det du selv ønsket å lese, og konkluderte at jeg dermed var frekk . Det er faktisk feil. Du missforsto så det holdt. men jeg fikk så mye kjeft i den tråden, at jeg gadd ikke å prøve å forsvare meg en gang.  Om du lurer på noe mer, så kontakt meg på PM her inne, så vi får oppklart missforståelsene, istedet for at du legger meg i din HAT LISTE. 

 

På nett kan ting oppfattes annerledes, en om du har møtt meg IRL.

Får vel noen på nakken med denne tråden, det får ryke eller fyke. Jeg er lei av og bli kalt øknavn.

Endret av CKT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...