Gå til innhold

Strekkmerke krem/olje, hjelp?


Melissa2911

Anbefalte innlegg

Har sett mye på strekkmerke kremen og oljen fra Mama Mio Tummy Rub, er det noen som har erfaringer med de? Funker de? Hva anbefales? 😄

IMG_0230.PNG

IMG_0231.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortkastede penger. Strekkmerker kan ikke forebygges med kremer eller oljer.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortkastede penger. Strekkmerker kan ikke forebygges med kremer eller oljer.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

Jeg vet om flere som har fått mye mindre strekkmerker eller ikke noe i det hele tatt ved å bruker kremer eller oljer.. Synest det er greit å prøve 😊 Funker det ikke, så funker det ikke 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Melissa2911 skrev:

Jeg vet om flere som har fått mye mindre strekkmerker eller ikke noe i det hele tatt ved å bruker kremer eller oljer.. Synest det er greit å prøve 😊 Funker det ikke, så funker det ikke 👍🏼

Det er noe de innbiller seg. :) Bruk heller pengene på noe annet du har lyst på.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekkmerker er i hovedsak hormonelt.  Hilsen jordmor student 

Anonymkode: 7df08...6dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Melissa2911 skrev:

Jeg vet om flere som har fått mye mindre strekkmerker eller ikke noe i det hele tatt ved å bruker kremer eller oljer.. Synest det er greit å prøve 😊 Funker det ikke, så funker det ikke 👍🏼

Og jeg vet om flere som ikke har fått strekkmerker som ikke har brukt noen kremer eller oljer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter heller på svar fra noen som faktisk har erfart om det funker før jeg bruker penger på noe annet jeg har "lyst" på😄 Dette er noe jeg HAR lyst på så da er det vell like greit😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Melissa2911 skrev:

Jeg venter heller på svar fra noen som faktisk har erfart om det funker før jeg bruker penger på noe annet jeg har "lyst" på😄 Dette er noe jeg HAR lyst på så da er det vell like greit😊

Men kjære deg, det fungerer ikke for noen. Man kan ikke smøre seg vekk fra strekkmerker, enten får man dem eller ikke.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Melissa2911 skrev:

Jeg venter heller på svar fra noen som faktisk har erfart om det funker før jeg bruker penger på noe annet jeg har "lyst" på😄 Dette er noe jeg HAR lyst på så da er det vell like greit😊

Hahaha, så du vil at noen skal fortelle deg at det fungerer? Hvordan kan den personen vite om den hadde fått strekkmerker ved å ikke bruke kremen uansett?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, det fungerer ikke for noen. Man kan ikke smøre seg vekk fra strekkmerker, enten får man dem eller ikke.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

Jeg vet om folk som har mistet mye av strekkmerker pga hjelp av kremer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strekkmerker er i hovedsak hormonelt.  Hilsen jordmor student 

Anonymkode: 7df08...6dd

Fullt klar over det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Melissa2911 skrev:

Jeg vet om folk som har mistet mye av strekkmerker pga hjelp av kremer

Nei, strekkmerker vil blekne med tiden uansett. Det er ikke fordi de har smurt med kremer.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Melissa2911 skrev:

Fullt klar over det 😄

Hvorfor vil du da innbille deg at kremer skal hjelpe?

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, strekkmerker vil blekne med tiden uansett. Det er ikke fordi de har smurt med kremer.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

Jeg har ikke tenkt å diskutere dette. Jeg har sett på venner av meg att strekkmerker forsvinner fordi de har brukt krem å har også sett flere tilfeller av det. Å det er jo verdt å prøve 😊 Vet godt at strekkmerker blekner med tiden og det er helt normalt, men det er ikke det som er tilfelle nå.. Jeg vil bare høre om flere har erfart att det funker med akkuratt dette merket😄👍🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, funginger skrev:

Hahaha, så du vil at noen skal fortelle deg at det fungerer? Hvordan kan den personen vite om den hadde fått strekkmerker ved å ikke bruke kremen uansett?

Det går ann å bruke kremen etter man har fått strekkmerker.. denne oljen jeg la ut bilde av er for å fjerne eksisterende strekkmerker.. det er det jeg leter etter. Vet om folk som har brukt det og ting som fungerer så vil bare høre, ikke ha noe diskusjoner om det funker eller ikke.. det kan funke på noen og noen ikke. Jeg er hvertfall villig til å høre om folk har erfart att det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du da innbille deg at kremer skal hjelpe?

Anonymkode: 2b4f9...5ed

Kremer kan hjelpe med å få mindre synlige strekkmerker.. å hva er galt med å prøve når jeg vet det har fungert på flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Melissa2911 skrev:

Jeg har sett på venner av meg att strekkmerker forsvinner fordi de har brukt krem å har også sett flere tilfeller av det.

Haha, det er jo bare tull.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Melissa2911 skrev:

Kremer kan hjelpe med å få mindre synlige strekkmerker.. å hva er galt med å prøve når jeg vet det har fungert på flere?

For n'te gang. Nei. Kremer hjelper deg ikke mot strekkmerker på noen måte.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For n'te gang. Nei. Kremer hjelper deg ikke mot strekkmerker på noen måte.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

Ookei😳 Greit, orker ikke å diskutere dette så d jeg melder meg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er jo bare tull.

Anonymkode: 2b4f9...5ed

Okei da hører jeg på dere som absolutt er så sikker. Melder meg ut av diskusjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...