Gå til innhold

Singel


Anders26år

Anbefalte innlegg

Er lei av å være singel jeg... Tror jeg er rimelig desperat' date=' og er forelsket...alt på en gang.[/quote']

Fortell då!! Korleis er han, blir det alvor, er du framleis forelska? Har ein liten romantikar i magen, vil gjerne høyre søte historier :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg er kresen, men det er da ikke sååå høye krav? Jeg forventer ikke mer av fyren enn jeg forventer av meg selv. (bortset fra muskuløse overarmer, da :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer mellom 30 og 37 er de flotteste!

Sånn er det bare!

Anders

Hmmm, då er visst eg litt for ung for deg endå, tar kontakt når eg er gammal nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, då er visst eg litt for ung for deg endå, tar kontakt når eg er gammal nok :wink:

Pokker ! Jeg som trodde du var 33 :P

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeeeeeeei folkens!!

Bra helg??

Snakk om abstinens i helgen da, var på jobb en halvtime tidligere idag for å få sjekka meldingene på KG :oops:

Hatt venninne på besøk, ommøblert og tatt huset så det er helt strøkent, og grunnen til at jeg skryter av det er at jeg vanligvis er sånn skippertaksrydder - finnes ikke husmor. Iallfall ikke fanatisk. Neste gang blir vel til jul da :ler:

Obseverer at "eldre damer" er mellom 30 og 37 *snufs*

Er 29, men fyller 30 i januar altså!!!!!! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, då er visst eg litt for ung for deg endå, tar kontakt når eg er gammal nok

:Hehe:  

aline er 30....   :sjarmor:

Er 29, men fyller 30 i januar altså!!!!!!

:o

Det må være første gang jeg ser at jenter ønsker å være "eldre" enn de er....

Du må være spesiell Anders26 som får damene her til å hige etter å være eldre :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knall singelhelg på meg, ja! :sjarmor:

Har bedrevet typiske singelaktiviteter som byturer, sex og middag og filmtitting med venninner...

Perfekt med andre ord! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Det må være første gang jeg ser at jenter ønsker å være "eldre" enn de er....

Du må være spesiell Anders26 som får damene her til å hige etter å være eldre :ler::ler::ler:

Det er jo snakk om lammekjøtt, da! I alle fall nesten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ik innl *Fiona*

Nå har jeg faktisk en litt motsatt greie jeg da, for jeg synes det er nydelig å være nærmere tredve enn tjue. Herlig å være voksen, ha alt på plass oppi huet og slippe fjortis faktoren som preger mange langt opp i tjueåra - folk blir liksom ikke voksne nå... Så jeg gleder meg som en unge til 30 års dagen, og skal feire så det ikke glemmes på denne siden av Gaza :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bedrevet typiske singelaktiviteter som byturer, sex og middag og filmtitting med venninner...

Perfekt med andre ord! :-)

Lucky you! :-)

Det er jo snakk om lammekjøtt' date=' da! I alle fall nesten... [/quote']

Det var bra du la til det siste der altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky you! :-)

He he, ja! 26 kvalifiserer muligens ikke som lammekjøtt, men det kommer jo an på øynene som ser... :wink:

Og synes i grunn jeg er ganske heldig, ja! Livet har vært verre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk en litt motsatt greie jeg da' date=' for jeg synes det er nydelig å være nærmere tredve enn tjue. Herlig å være voksen, ha alt på plass oppi huet og slippe fjortis faktoren som preger mange langt opp i tjueåra - folk blir liksom ikke voksne nå... Så jeg gleder meg som en unge til 30 års dagen, og skal feire så det ikke glemmes på denne siden av Gaza :ler:[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Såpass ja, det var voldsomt. De fleste jenter jeg kjenner sier jo som regel at de er 29++++++ :ler: Syns egentlig det er helt greit å være over 25, men under 30 jeg da. Føler meg nokså voksen alikvel. Men, telleren stopper jo ikke opp selv om man runder 30 da, så man får håpe følelsen ikke er så ille å runde 30 som mange sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja! 26 kvalifiserer muligens ikke som lammekjøtt, men det kommer jo an på øynene som ser... :wink:

Syns damer er ålright i mange aldere jeg da :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...