Gå til innhold

Har dere med små peniser opplevd dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått denne i fleisen. Og selv om det er godt å vite at det er vanligere enn man skulle tro, har jeg likevel fått angst for å vise meg naken for jenter.

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: f9aac...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett det der på TV før og jeg tenkte ikke engang over at det var "seriøst". Jeg trodde hun sa det fordi han hadde gjort noe galt eller fornærma hun eller ikke klart å få stå :P At hun bare var fornærma... Herregud, jeg er så naiv innimellom.

Har hatt sex med menn med forskjellige penisstørrelser, noen små og andre store. Har hatt det deilig hver gang!

Anonymkode: 24444...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det er morsomt er jo at dama er totalt blåst og lager awkward stemning blant vennene der. Ingen normale mennesker sier eller gjør noe sånt i virkeligheten. Stemmer i med den over, liten eller stor tiss, sex er godt uansett.

Anonymkode: 131c4...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke det der på TV i vår? Så det når det ble sendt. Akkurat som anonym over meg, så tolket jeg scenen som at jenta var sur på han fordi "han ikke hadde klart å få han opp" eller prestasjonsangst etc. Tolket heller det ikke i den retningen om at tissen var liten, så såpass "plagsomt" er sånt for meg. Det går ikke inn som en problemstilling engang 

Anonymkode: ccd73...c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sex med gutter som ikke har vært så velutstyrt. Han ene kjente jeg ikke. Men det var fordi han ikke viste hvordan han skulle bruke den. Han peiser bare på gor sin egen del. Han andre pulte meg. Så ble overrasket over hvor godt jeg kjente han inni meg. For stor penis gjør bare vondt.

Anonymkode: d24bf...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd at noen har sagt det rett ut.

Men har opplevde at damer tenker det, og latterligjgør meg bak ryggen min i venninnegjengen etterpå. Da hadde jeg faktisk fortrukket at de sa det rett ut som i klippet her.

 

Anonymkode: f9aac...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Fikk beskjed om å kle på meg igjen. Og har fått noen slike "jeg har vondt i hodet" og "late som jeg sover"-reaksjoner. Det er aldri lett, selv om jeg nå faktisk tenner på denne ydmykelsen. 

Det beste du kan gjøre er å gi faen. Disse kvinnene er uansett fattige seksuelt. Har du aldri spurt deg selv hvorfor noen kvinner har herlig sex med små, mens andre ikke klarer å ha sex med dem i det hele tatt? Kvinner er like forskjellige som menn der nede. Muskelbruk og tranghet spiller selvsagt også inn, men det viktigste når det gjelder sex sitter i hodet. Jeg husker jeg ble med en dame hjem en gang, og det var et eksplosivt forspill. Jeg snakket sexy til henne, vi klina heftig, jeg kledde sakte av henne og pirret henne steg for steg. Så gikk jeg ned på henne, og hun kom umiddelbart. Etter en bitteliten pause satte vi igang igjen. Jeg pirret henne på nytt skikkelig opp, og kjente hun igjen var søkkvåt. Så tok hun av meg og kjente/så min lille, og mistet lysten med en gang. Jeg er overbevist om at vi ville hatt en herlig omgang om hun ikke hadde hatt den sperren. Men da ville hun ikke mer. Jeg tror at manges holdninger til oss små, ødelegger noe som egentlig kunne vært en god opplevelse. Det blir såklart mindre friksjon med en mindre, men man tilpasser seg etterhvert, og med knipeøvelser vil det bli fysisk godt i de aller fleste tilfeller. Men preferanser varierer veldig. Noen vil bare ikke like små uansett. Har også vært borti de som virkelig liker små. De beviser på en måte at det meste sitter i hodet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri opplevd det, men det er klart noe jeg ikke har lyst til å oppleve så derfor unngår jeg bare sex. Hvis ei jente viser antydning til interesse trekker jeg meg tilbake, selv om jeg kanskje er interessert selv. 

Anonymkode: 57d67...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har heldigvis aldri opplevd det, men det er klart noe jeg ikke har lyst til å oppleve så derfor unngår jeg bare sex. Hvis ei jente viser antydning til interesse trekker jeg meg tilbake, selv om jeg kanskje er interessert selv. 

Anonymkode: 57d67...0e3

Det finnes veldig mange kvinner med vett i hodet. Derfor finnes det også mange kvinner som vet at en liten penis kan gi utrolig god sex også, så du burde absolutt ikke la være å ha sex fordi du er redd for ydmykelsen. ONS kan nok bli by på utfordringer, men å finne seg kjæreste går fint, selv med liten penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HarryDotter skrev:

Det finnes veldig mange kvinner med vett i hodet. Derfor finnes det også mange kvinner som vet at en liten penis kan gi utrolig god sex også, så du burde absolutt ikke la være å ha sex fordi du er redd for ydmykelsen. ONS kan nok bli by på utfordringer, men å finne seg kjæreste går fint, selv med liten penis.

Det er sant i enkelte tilfeller, ja. Men er man veldig liten krever det mer av mannen. Lat mann og liten tiss er faktisk værre drittsex enn lat man med normal tiss. Fordi en spade er en spade. 

Anonymkode: 35959...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant i enkelte tilfeller, ja. Men er man veldig liten krever det mer av mannen. Lat mann og liten tiss er faktisk værre drittsex enn lat man med normal tiss. Fordi en spade er en spade. 

Anonymkode: 35959...2d7

Ja det er nok sant. Men jeg tror psyken hos en mann med liten tiss er litt annerledes enn hos menn med store. Menn med små peniser vet ofte at de må kompensere og er forberedt på en god runde med mye ytelse og alternative stillinger og mye slikking for å tilfredstille kvinnen. Derfor tror jeg seriøst at det finnes svært få late menn med små kuker. Menn med store derimot.... de tror ofte de er guds gave til vagina og tenker ofte at de ikke trenger å anstrenge seg, for hva mer trenger vel kvinnen, enn en diger pikk som fyller henne opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant i enkelte tilfeller, ja. Men er man veldig liten krever det mer av mannen. Lat mann og liten tiss er faktisk værre drittsex enn lat man med normal tiss. Fordi en spade er en spade. 

Anonymkode: 35959...2d7

Sånn teknisk sett er jeg vel på snittet, men har følelsen av at "normalen" er større. Jeg kan ikke begripe at noen skulle anse størrelsen min som noe annet en liten. 

Anonymkode: 57d67...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Ja det er nok sant. Men jeg tror psyken hos en mann med liten tiss er litt annerledes enn hos menn med store. Menn med små peniser vet ofte at de må kompensere og er forberedt på en god runde med mye ytelse og alternative stillinger og mye slikking for å tilfredstille kvinnen. Derfor tror jeg seriøst at det finnes svært få late menn med små kuker. Menn med store derimot.... de tror ofte de er guds gave til vagina og tenker ofte at de ikke trenger å anstrenge seg, for hva mer trenger vel kvinnen, enn en diger pikk som fyller henne opp?

Haha:fnise: Svært sant. Det tror de og de tar feil. Menn med liten tiss kan jo trøste seg med at sånn nesten alle med over gjennomsnittet utstyr har problemer med at utstyret ikke virker etter fylte 30 uansett :laugh:

Anonymkode: 35959...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...