Gå til innhold

Jeg trenger sårt råd, vet ikke mine arme råd. Ang skolebarn 8 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve og ikke få dette så rotete, men jeg skriver i frustrasjon. 

Jeg har ett barn som begynte på ny skole nå i høst, men la meg spole tilbake til 1 klasse på gamle skole først. Barnet mitt begynte litt sent å skjønne seg på lesing og skriving, matte var barnet sterkere på. I midten av 2 klasse så tenkte lærerne der å sette inn PPT for å se om han hadde dysleksi hvis ikke det ble bedre til 3 klasse. Læreren som var der var en super lærer som ga barnet mitt troen på seg selv, og i slutten av 2 klasse hadde ting blitt mye bedre og de trodde ikke det var dysleksi likevel. 

Så til nåtid. Barnet startet på ny skole pga flytting i 3 klasse og det har ikke gått bra. Klasseforstanderen der gjør narr av barnet mitt i klasserommet, sier til barnet at det ikke kan noe i noen fag både foran andre og til barnet alene. Sier det gjerne foran de andre elevene, og kjefter så de andre elevene ler. Barnet mitt har gått fra å være en aktiv elev i klassen til og ikke være tilstedeværende i timene lenger. Barnet kommer hjem og har mistet troen på seg selv totalt og har tilogmed fått høre at han er blank i matte. Hjemme er barnet kjempe flink og gjør matte på en to tre. Leselekser og skrivelekser går fremover som bare det, men når barnet kommer på skolen og skal lese osv foran denne læreren glemmer barnet alt fordi det får høre at det ikke kan noe som helst og tror på det selv. Jeg har prøvd å si til lærer at barnet kan så mye hjemme, men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å si hvordan barnet mitt opplever ting, men kommer ingen vei med noe. De vil nå dra inn PPT for de er bestemt på at barnet har dysleksi,  jeg som mor opplever ikke at det er det. Det toppet seg idag med at barnet mitt gråt ikveld og fortalte meg at læreren hadde sagt "du er tilogmed dårligere enn ( en annen elev i klassens navn) i skriving foran hele klassen. Dette er jo heller ikke bra for den andre eleven å høre. Nå vil ikke barnet mitt som elsket skolen før, gå på skolen lenger og jeg er redd jeg kommer til og måtte kjøre en hard kamp mot skolen uten å komme noe vei. De har allerede tatt fra barnet all tro på at det kan noe som helst,  og verste konsekvens av dette er at barnet mitt faller ut av skolen til slutt for godt hvis ikke det blir bedring. Jeg vurderer privatskole, men det innebærer jo skolebytte igjen og barnet har jo fått nye venner også på skolen nå. Mammahjertet mitt blør og jeg vil gjøre alt for å hjelpe barnet mitt. Jeg skal be om nytt møte med lærer imorgen. 

Jeg lurer på om noen her har opplevd noe lignende, eller noen evt har noen råd. Setter stor pris på det. 

Anonymkode: 5f864...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en alvorlig sak!

Dette bør du ta opp med REKTOR snarest!!

Anonymkode: cce6d...77a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten skrivefeil i overskrift der, beklager det. Gikk litt fort i svingene. Ts

Anonymkode: 5f864...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes ut som en veldig lei situasjon. Fy, for en dårlig lærer som ødelegger skoleglede og lærelyst hos et lite barn! 

Du sier at du har pratet med med lærer, men har du tatt dette opp med noen andre? For eksempel inspektør, rektor eller andre i ledelsen? Om du ikke når frem med å snakke til lærer tror jeg nok dette hadde vært det neste steget for min del. Jeg tenker også at det kan være greit å ta kontakt med andre foreldre i klassen og hørt om hvilke erfaring de hadde med, og hvilke tanker de gjør seg om denne læreren. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mulig de har en slags "hovedlærer" på klassetrinnet du kunne snakket med? Men vet ikke om dette er en ordning som blir praktisert på alle skoler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått rett til rektor med dette. Læreren driver jo med mobbing. 

Er det fler klasser på det trinnet? Da hadde jeg krevd å bytte klasse. 

Kan være en ide å filme barnet hjemme, og vise rektor. Sånn at lærerens oppførsel og meninger virkelig blir vist. 

Kjenner jeg blir sint og lei meg på vegne av barnet ditt😢

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve og ikke få dette så rotete, men jeg skriver i frustrasjon. 

Jeg har ett barn som begynte på ny skole nå i høst, men la meg spole tilbake til 1 klasse på gamle skole først. Barnet mitt begynte litt sent å skjønne seg på lesing og skriving, matte var barnet sterkere på. I midten av 2 klasse så tenkte lærerne der å sette inn PPT for å se om han hadde dysleksi hvis ikke det ble bedre til 3 klasse. Læreren som var der var en super lærer som ga barnet mitt troen på seg selv, og i slutten av 2 klasse hadde ting blitt mye bedre og de trodde ikke det var dysleksi likevel. 

Så til nåtid. Barnet startet på ny skole pga flytting i 3 klasse og det har ikke gått bra. Klasseforstanderen der gjør narr av barnet mitt i klasserommet, sier til barnet at det ikke kan noe i noen fag både foran andre og til barnet alene. Sier det gjerne foran de andre elevene, og kjefter så de andre elevene ler. Barnet mitt har gått fra å være en aktiv elev i klassen til og ikke være tilstedeværende i timene lenger. Barnet kommer hjem og har mistet troen på seg selv totalt og har tilogmed fått høre at han er blank i matte. Hjemme er barnet kjempe flink og gjør matte på en to tre. Leselekser og skrivelekser går fremover som bare det, men når barnet kommer på skolen og skal lese osv foran denne læreren glemmer barnet alt fordi det får høre at det ikke kan noe som helst og tror på det selv. Jeg har prøvd å si til lærer at barnet kan så mye hjemme, men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å si hvordan barnet mitt opplever ting, men kommer ingen vei med noe. De vil nå dra inn PPT for de er bestemt på at barnet har dysleksi,  jeg som mor opplever ikke at det er det. Det toppet seg idag med at barnet mitt gråt ikveld og fortalte meg at læreren hadde sagt "du er tilogmed dårligere enn ( en annen elev i klassens navn) i skriving foran hele klassen. Dette er jo heller ikke bra for den andre eleven å høre. Nå vil ikke barnet mitt som elsket skolen før, gå på skolen lenger og jeg er redd jeg kommer til og måtte kjøre en hard kamp mot skolen uten å komme noe vei. De har allerede tatt fra barnet all tro på at det kan noe som helst,  og verste konsekvens av dette er at barnet mitt faller ut av skolen til slutt for godt hvis ikke det blir bedring. Jeg vurderer privatskole, men det innebærer jo skolebytte igjen og barnet har jo fått nye venner også på skolen nå. Mammahjertet mitt blør og jeg vil gjøre alt for å hjelpe barnet mitt. Jeg skal be om nytt møte med lærer imorgen. 

Jeg lurer på om noen her har opplevd noe lignende, eller noen evt har noen råd. Setter stor pris på det. 

Anonymkode: 5f864...195

Om det er hold i dette så hopp over rektor og gå rett til politi og til den som er ansvarlig for oppvekst og skole i din kommune

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve og ikke få dette så rotete, men jeg skriver i frustrasjon. 

Jeg har ett barn som begynte på ny skole nå i høst, men la meg spole tilbake til 1 klasse på gamle skole først. Barnet mitt begynte litt sent å skjønne seg på lesing og skriving, matte var barnet sterkere på. I midten av 2 klasse så tenkte lærerne der å sette inn PPT for å se om han hadde dysleksi hvis ikke det ble bedre til 3 klasse. Læreren som var der var en super lærer som ga barnet mitt troen på seg selv, og i slutten av 2 klasse hadde ting blitt mye bedre og de trodde ikke det var dysleksi likevel. 

Så til nåtid. Barnet startet på ny skole pga flytting i 3 klasse og det har ikke gått bra. Klasseforstanderen der gjør narr av barnet mitt i klasserommet, sier til barnet at det ikke kan noe i noen fag både foran andre og til barnet alene. Sier det gjerne foran de andre elevene, og kjefter så de andre elevene ler. Barnet mitt har gått fra å være en aktiv elev i klassen til og ikke være tilstedeværende i timene lenger. Barnet kommer hjem og har mistet troen på seg selv totalt og har tilogmed fått høre at han er blank i matte. Hjemme er barnet kjempe flink og gjør matte på en to tre. Leselekser og skrivelekser går fremover som bare det, men når barnet kommer på skolen og skal lese osv foran denne læreren glemmer barnet alt fordi det får høre at det ikke kan noe som helst og tror på det selv. Jeg har prøvd å si til lærer at barnet kan så mye hjemme, men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å si hvordan barnet mitt opplever ting, men kommer ingen vei med noe. De vil nå dra inn PPT for de er bestemt på at barnet har dysleksi,  jeg som mor opplever ikke at det er det. Det toppet seg idag med at barnet mitt gråt ikveld og fortalte meg at læreren hadde sagt "du er tilogmed dårligere enn ( en annen elev i klassens navn) i skriving foran hele klassen. Dette er jo heller ikke bra for den andre eleven å høre. Nå vil ikke barnet mitt som elsket skolen før, gå på skolen lenger og jeg er redd jeg kommer til og måtte kjøre en hard kamp mot skolen uten å komme noe vei. De har allerede tatt fra barnet all tro på at det kan noe som helst,  og verste konsekvens av dette er at barnet mitt faller ut av skolen til slutt for godt hvis ikke det blir bedring. Jeg vurderer privatskole, men det innebærer jo skolebytte igjen og barnet har jo fått nye venner også på skolen nå. Mammahjertet mitt blør og jeg vil gjøre alt for å hjelpe barnet mitt. Jeg skal be om nytt møte med lærer imorgen. 

Jeg lurer på om noen her har opplevd noe lignende, eller noen evt har noen råd. Setter stor pris på det. 

Anonymkode: 5f864...195

Hvordan oppfatter du denne ( ubrukelige) læreren når dusnakker med han? Han har jo ingenting i dette yrket å gjøre!!!! Herelighet. Hjertet mitt blør og når jeg hører sånt❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle ta en ordentlig alvorsprat prat igjen med lærer og hvis ikke det hjelper innen veldig kort tid for å si det sånn, så er rektor neste med en eneste gang. 

Jeg tenkte selv på det å filme barnet her hjemme for å vise hvor flink barnet er på lesing, matte osv. Det er jo ikke rart i at barnet "ikke klarer" på skolen når barnet får høre hvor dårlig det er. Hvordan kan en lærer ikke forstå det. Det at barnet de første dagene ikke var den som ropte høyest og var litt usikker er jo ikke så rart når barnet begynner i en  ny klasse på en helt ny skole med barn som har kjent hverandre i allerede to år fra før. Og jeg føler at det var disse dagene denne læreren stempelet barnet til å ikke kunne noen ting. Og da hjelper det liksom ikke hva barnet prøver å vise nå. Barnet trives heldigvis sosialt enda på skolen sett bort ifra latter i klasserommet av andre elevene når lærer kommenterer.

Det var lurt også det å snakke med de andre foreldrene, noen av dem er nermeste nabo her og barna har en del kontakt. Så det skal jeg gjøre. 

Ts

 

Anonymkode: 5f864...195

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med foreldre til ande barn i klassen, kanskje du kan få noen av dem til å spørre deres egne barn om konfirmasjon på hva ditt barn sier, jeg sier ikke barnet ditt lyver, men det kan være det opplever det annerledes en det egentlig er. Barn er tross alt barn, det kan uansett være nyttig å ha flere som kan "backe up" din side av historien. Jeg regner med andre foreldre er like lite interessert i å ha en slik lærer/inne til sine barn.

 

 

Deretter foreslår du ber om møte med rektor så snart så mulig.

 

Skriv ned alle punktene du vil gå igjennom på møtet, kom forberedt, skriv ned hva ungen din sier læreren har sagt samt dato læreren sa det. Velg ut de 10-30 verste tingene, og be om en forklaring om dette er i henhold til skolens policy og hvordan det skal være på denne skolen, spør hva rektor skal gjøre for å løse dette og innen hvilken tidsramme du bør forvente resultater. Her er det viktig at begge parter er fornøyd. Skriv gjerne ned hva dere blir enig om, å be om en signatur fra rektor.

Du tar med deg lydopptaker på møtet og sier til rektor at du gjerne vil ha møtene dokumentert slik, for å unngå forvirring senere om saken ikke skulle løse seg,husk å start opptakene med dato+tid, hvem som er tilstede på møtet. husk å få med eventuelt samtykke på opptaket. Dette kan være verdifullt av flere grunner, om problemet ikke skulle løse seg, dokumentasjon om at skolen visste om problemene. Eventuelt at de bryter løfter de har gitt. Dokumentasjon er viktig. Dette kan også skremme rektor/skolen, ting blir fort skumlere når folk dokumenterer.

 

Du kan også ta kontakt med advokat som spesialiserer i offentlig forvaltning, helst da som har grunnskole/utdanning som spesialfelt, men kanskje greit å vente med dette til skolen har hatt en sjanse eller tre til å fikse problemet.

 

Endret av NewYork
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til spørsmålet om hvordan jeg selv oppfatter denne læreren, så synes jeg selv at mye skurret ved første samtale når barnet mitt startet på skolen. Læreren er en person som er veldig dårlig til å lytte og vil bare snakke selv. Men mest av alt fikk jeg hakelslep da læreren brøt taushetsplikten ovenfor en annen elev/familie. Det er en helt annen sak såklart, men læreren snakket om en annen elev som var en "bråkebøtte" av lærerens egen ord, og sa til meg at det trengte jeg ikke bekymre meg over for der var allerede barnevernet i bilde. Det har jeg ingenting med å vite, jeg ble helt satt ut. 

Jeg reagerte også på foreldremøte i forrige uke, da læreren først og fremst skulle fortelle oss foreldre at klassen var veldig flink til å ta i mot elever fra andre kulturer på skolen. Men endte opp med og fortelle om med lærerens egne ord igjen, at en "mor med hijab" var uenig i undervisningsmetoden og fikk lov å sitte der en skoletime for å se selv at hun "tok feil". Lærer la på til slutt av historien at elevene tok denne moren veldig godt imot, men uansett! Greia er jo at det kun er en muslimsk familie i klassen, så alle skjønte jo hvem dette var. Jeg vet ikke om noen andre reagerte på det, men det gjorde jeg. Disse var ikke tilstedet under foreldremøte, men hadde det vært meg hadde jeg følt at det var veldig ubehagelig. 

Ts

Anonymkode: 5f864...195

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg rett og slett jeg ville ha gitt den læreren en heftig bank foran hele skoletrinnet.  Bryr meg ikke om jeg ble arrestert.  I det minste ville livet til denne læreren blitt et helvete.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Håper du får tatt kontakt med nabodamen i løpet av dagen, og samtidig ring læreren og be om et møte med ham OG rektor samtidig. Det kan hende at denne læreren er kjent/beryktet på skolen, og det har vært lignende saker før, det kan hende du får vite litt av nabodamen, eller andre du kjenner som har barn som har gått på skolen.

Hold oss oppdatert! Lykke til, og hold deg sterk!

Anonymkode: 72555...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte jeg skulle ta en ordentlig alvorsprat prat igjen med lærer og hvis ikke det hjelper innen veldig kort tid for å si det sånn, så er rektor neste med en eneste gang. 

Jeg tenkte selv på det å filme barnet her hjemme for å vise hvor flink barnet er på lesing, matte osv. Det er jo ikke rart i at barnet "ikke klarer" på skolen når barnet får høre hvor dårlig det er. Hvordan kan en lærer ikke forstå det. Det at barnet de første dagene ikke var den som ropte høyest og var litt usikker er jo ikke så rart når barnet begynner i en  ny klasse på en helt ny skole med barn som har kjent hverandre i allerede to år fra før. Og jeg føler at det var disse dagene denne læreren stempelet barnet til å ikke kunne noen ting. Og da hjelper det liksom ikke hva barnet prøver å vise nå. Barnet trives heldigvis sosialt enda på skolen sett bort ifra latter i klasserommet av andre elevene når lærer kommenterer.

Det var lurt også det å snakke med de andre foreldrene, noen av dem er nermeste nabo her og barna har en del kontakt. Så det skal jeg gjøre. 

Ts

 

Anonymkode: 5f864...195

Nei, det skal du ikke! Kvinn deg opp for svarte, barnet ditt utsettes for mobbing! Man tar da ikke bare samtaler med mobberen og gir en ny sjanse. Gå til rektor og skoleledelse, samt noen i kommunen, ring helsesøster, få med deg noen allierte. Den læreren skal holdes unna ditt barn, punktum. Ikke noe dilling og dalling her, krev, og stå for deg. Hold barnet hjemme til lærer er borte fra den klassen. 

Anonymkode: 42536...93c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til spørsmålet om hvordan jeg selv oppfatter denne læreren, så synes jeg selv at mye skurret ved første samtale når barnet mitt startet på skolen. Læreren er en person som er veldig dårlig til å lytte og vil bare snakke selv. Men mest av alt fikk jeg hakelslep da læreren brøt taushetsplikten ovenfor en annen elev/familie. Det er en helt annen sak såklart, men læreren snakket om en annen elev som var en "bråkebøtte" av lærerens egen ord, og sa til meg at det trengte jeg ikke bekymre meg over for der var allerede barnevernet i bilde. Det har jeg ingenting med å vite, jeg ble helt satt ut. 

Jeg reagerte også på foreldremøte i forrige uke, da læreren først og fremst skulle fortelle oss foreldre at klassen var veldig flink til å ta i mot elever fra andre kulturer på skolen. Men endte opp med og fortelle om med lærerens egne ord igjen, at en "mor med hijab" var uenig i undervisningsmetoden og fikk lov å sitte der en skoletime for å se selv at hun "tok feil". Lærer la på til slutt av historien at elevene tok denne moren veldig godt imot, men uansett! Greia er jo at det kun er en muslimsk familie i klassen, så alle skjønte jo hvem dette var. Jeg vet ikke om noen andre reagerte på det, men det gjorde jeg. Disse var ikke tilstedet under foreldremøte, men hadde det vært meg hadde jeg følt at det var veldig ubehagelig. 

Ts

Anonymkode: 5f864...195

Denne læreren er gjennomgående uprofesjonell. Du har nok ingenting å vinne på å diskutere mer med ham/henne, du blir bare lærerens nye snakkis. Du må ta det videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lærer har ingen rett til å oppføre seg sånn, de skal behandle alle likt og respektabelt. Vi er ulike alle mann så gå videre med saken til rektor. Hjelper ikke det, gå enda lenger i skolesystemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde fått barnet inn i privatskole. Noen ganger funker ikke det offentlige.  Har selv venner som har slitt med skolen til barnet i flere år og alt har ordnet seg når de har byttet skole eller gått over til privatskole.

Men hadde lagt inn en helvetes klag slik at andre kan slippe unna en slik inkompetent lærer. Problemet er bare at slike folk blir bare flyttet rundt i systemet fordi det er så vanskelig å bli kvitt de... Men da har du iallfall gjort ditt.

Er utrolig synd at mennesker som ødelegger skolegleden til små barn får lov til å holde på slik. :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jo egentlig ingenting med ditt barns faglige dyktighet å gjøre, det handler jo om at læreren oppfører seg direkte bedritent mot barnet! Ingen barn skal måtte oppleve dette uansett hvor flinke eller dyktige de er! Jeg ser ikke vitsen med å prøve å overbevise læreren om at barnet er flinkere enn han tror, du mener vel ikke at en slik oppførsel hadde vært OK om barnet faktisk var veldig faglig svak?

Dette er mobbing, og slett ikke akseptabelt uansett hva slags nivå barnet er på. Her må du få rektor på banen!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send skriftlig klage til rektor. Hør også med foreldrekontakten til klassen, kanskje flere har lyst til å stille seg bak en generell klage (i tillegg til din som må være spesifikk). Ofte vet skoleledelsen godt hvem som er dyktige og hvem som er udugelige, men det er vanskelig for dem å gå videre med sakene, før de har en sak.

Anonymkode: 59167...819

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve og ikke få dette så rotete, men jeg skriver i frustrasjon. 

Jeg har ett barn som begynte på ny skole nå i høst, men la meg spole tilbake til 1 klasse på gamle skole først. Barnet mitt begynte litt sent å skjønne seg på lesing og skriving, matte var barnet sterkere på. I midten av 2 klasse så tenkte lærerne der å sette inn PPT for å se om han hadde dysleksi hvis ikke det ble bedre til 3 klasse. Læreren som var der var en super lærer som ga barnet mitt troen på seg selv, og i slutten av 2 klasse hadde ting blitt mye bedre og de trodde ikke det var dysleksi likevel. 

Så til nåtid. Barnet startet på ny skole pga flytting i 3 klasse og det har ikke gått bra. Klasseforstanderen der gjør narr av barnet mitt i klasserommet, sier til barnet at det ikke kan noe i noen fag både foran andre og til barnet alene. Sier det gjerne foran de andre elevene, og kjefter så de andre elevene ler. Barnet mitt har gått fra å være en aktiv elev i klassen til og ikke være tilstedeværende i timene lenger. Barnet kommer hjem og har mistet troen på seg selv totalt og har tilogmed fått høre at han er blank i matte. Hjemme er barnet kjempe flink og gjør matte på en to tre. Leselekser og skrivelekser går fremover som bare det, men når barnet kommer på skolen og skal lese osv foran denne læreren glemmer barnet alt fordi det får høre at det ikke kan noe som helst og tror på det selv. Jeg har prøvd å si til lærer at barnet kan så mye hjemme, men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å si hvordan barnet mitt opplever ting, men kommer ingen vei med noe. De vil nå dra inn PPT for de er bestemt på at barnet har dysleksi,  jeg som mor opplever ikke at det er det. Det toppet seg idag med at barnet mitt gråt ikveld og fortalte meg at læreren hadde sagt "du er tilogmed dårligere enn ( en annen elev i klassens navn) i skriving foran hele klassen. Dette er jo heller ikke bra for den andre eleven å høre. Nå vil ikke barnet mitt som elsket skolen før, gå på skolen lenger og jeg er redd jeg kommer til og måtte kjøre en hard kamp mot skolen uten å komme noe vei. De har allerede tatt fra barnet all tro på at det kan noe som helst,  og verste konsekvens av dette er at barnet mitt faller ut av skolen til slutt for godt hvis ikke det blir bedring. Jeg vurderer privatskole, men det innebærer jo skolebytte igjen og barnet har jo fått nye venner også på skolen nå. Mammahjertet mitt blør og jeg vil gjøre alt for å hjelpe barnet mitt. Jeg skal be om nytt møte med lærer imorgen. 

Jeg lurer på om noen her har opplevd noe lignende, eller noen evt har noen råd. Setter stor pris på det. 

Anonymkode: 5f864...195

Det der går ikke an - det er ikke mulig????!!!

Du må jo ta dette opp med rektor nå - i morgen! Det er ikke lov at en lærer mobber elever!!

Du bør si ifra og klage - og: bytte klasse/skole, av hensyn til ditt barn!!!

Anonymkode: cae20...d4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...