Gå til innhold

Fiskelukt i underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hver eneste gang jeg spiser fisk, reker, fiskekaker ol, får jeg en intens fiskelukt nedentil. Har nå kuttet ut å spise fisk fordi man kjenner det gjennom buksen. Dersom jeg ikke spiser fisk, får jeg ikke denne lukten. Jeg elsker fisk, men må holde meg unna pga dette. Har hatt det slik så lenge jeg kan huske (helt ned i barneskolealder). Har blitt sjekket for bakteriell vaginose opp til flere ganger, men legen har aldri funnet noe gale. Sist sjekk var for 4 år siden, så jeg tenkte å få enda en ny test. Er det andre som har det slik? Jeg lukter helt rent og fint så lenge jeg ikke spiser sjømat.

Anonymkode: ba156...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver eneste gang jeg spiser fisk, reker, fiskekaker ol, får jeg en intens fiskelukt nedentil. Har nå kuttet ut å spise fisk fordi man kjenner det gjennom buksen. Dersom jeg ikke spiser fisk, får jeg ikke denne lukten. Jeg elsker fisk, men må holde meg unna pga dette. Har hatt det slik så lenge jeg kan huske (helt ned i barneskolealder). Har blitt sjekket for bakteriell vaginose opp til flere ganger, men legen har aldri funnet noe gale. Sist sjekk var for 4 år siden, så jeg tenkte å få enda en ny test. Er det andre som har det slik? Jeg lukter helt rent og fint så lenge jeg ikke spiser sjømat.

Anonymkode: ba156...292

Da er du virkelig unik. Har aldri før hørt om slike tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, CKT skrev:

Da er du virkelig unik. Har aldri før hørt om slike tilfeller.

Jeg tror ikke det er så unormalt altså. Det blir jo samme greia som hvis man spiser ananas. Jeg har flere ganger opplevd at underlivet mitt har luktet ananas når jeg har spist mye av det, og løk hvis jeg har spist mye løk. Har ikke opplevd det med fisk da (som jeg vet om iallefall, spiser det sjeldent). 

Og jeg har også hørt om flere som opplever det samme. 

 

Anonymkode: ae691...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er så unormalt altså. Det blir jo samme greia som hvis man spiser ananas. Jeg har flere ganger opplevd at underlivet mitt har luktet ananas når jeg har spist mye av det, og løk hvis jeg har spist mye løk. Har ikke opplevd det med fisk da (som jeg vet om iallefall, spiser det sjeldent). 

Og jeg har også hørt om flere som opplever det samme. 

 

Anonymkode: ae691...ac5

Har aldri opplevd slike ting. Har ikke engang hørt at noen har opplevd det heller.

Alt går an, så har du det slik, så er det sikkert greit det. Vi er alle forskjellige.:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinen min lukter av fiskepudding, fiskekaker og fiskegrateng. Har ikke merket noe ved andre fiskeprodukter eller rein fisk. Spiser slike ting likevel, fordi jeg er så glad i det. Fiskekaker og fiskepudding er jo topp på knekkebrød, med purre på. Tror ikke jeg lukter så sterkt at andre kan kjenne det. Jeg har derimot aldri merket noe ved å spise asparges, og det er det jo mange som sier de lukter av. Gul løk, da lukter hendene mine veldig...

Anonymkode: 5dbb6...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...