Gå til innhold

Smertefull barseltid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger desperat tips eller forslag på hva dette kan være , eller om det i det hele tatt skal være sånn her ..?? 

Jeg tok ks for 16 dager siden, utenom lite søvn, og ømhet /smerter i såret og blødninger /renselsen har jeg så utrolig vondt i kroppen! Det verker konstant i alle ledd og muskler.. Er dette pga påkjenningen for kroppen m amming , og andre bevegelser ? Men det verker i ørene,kjeven, fingrene , knærne osv... Føles ut som en kraftig influensa! Er dette normalt ? Flere som har dette ? Hva kan være årsaken? Tar en del Paracet men hjelper kortvarig.. Prøver å bevege meg ved å gå turer men det gjør vondt også.. Frustrerende midt opp i alt det andre :( 

 

Anonymkode: 4424d...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Har du feber? Influensafølele med eller uten feber kan tyde på infeksjon. Hvis du har feber bør du for sikkerhetsskyld kontakte lege da det kan oppstå alvorlige betennelser etter fødsel/keisersnitt. Jeg fikk også Influensafølele en uke etter fødsel, det var på grunn av brystbetennelse. Det gikk over etter behandling. 

Anbefaler å ringe helsestasjon eller lege om du er i tvil.

Ønsker deg god bedring

Anonymkode: 0461f...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du feber så ring barsel! Jeg fikk alvorlig infeksjon i mitt KS,  og hadde det ikke vært for mannen som ringte til sykehuset, hadde jeg trolig ikke sittet her i dag. 

Anonymkode: 961ad...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du feber så ring barsel! Jeg fikk alvorlig infeksjon i mitt KS,  og hadde det ikke vært for mannen som ringte til sykehuset, hadde jeg trolig ikke sittet her i dag. 

Anonymkode: 961ad...10d

Hadde dere smerter i såret ? Hvordan så såret ut ? Mitt ser helt fint ut ..

Anonymkode: 4424d...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere smerter i såret ? Hvordan så såret ut ? Mitt ser helt fint ut ..

Anonymkode: 4424d...28f

Det kan være på innsiden, og også i såret etter morkaken. Ring lege du!

Anonymkode: fe41d...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere smerter i såret ? Hvordan så såret ut ? Mitt ser helt fint ut ..

Anonymkode: 4424d...28f

Jeg hadde smerter i såret ja, men ikke mer enn at jeg tenkte det var normal. Jeg fikk ikke sett så mye på det før det var åpnet igjen, så usikker på hvordan det så ut. Men infeksjonen var på innsiden, som hun over her også skriver. 

Anonymkode: 961ad...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok KS 12.sep og fikk som du influensafølelse etter en ukes tid. Hadde på det tidspunktet også svært vondt ved amming pga sprekker i brystvortene. Var livredd for brystbetennelse siden jeg har hatt det tidligere. Hadde likevel ikke feber, men følte meg "syk". Tror det bare er kroppen som jobber med alt mulig, som krever mye av oss. Nå, en uke senere er jeg bortimot 100%, ingen smerter i arret og brystene er mye bedre. Best å sjekke ut med legen pm du føler deg dårlig, men jeg tror det bare er kroppen som jobber med å gjøre seg bra igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...