Gå til innhold

Hvem skal jeg velge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle komme i denne situasjonen, men har nå truffet to stykker jeg liker veldig godt, og jeg aner ikke hvem jeg skal velge å date videre. Jeg er forresten 19 år. 

1. person:
- 26 år
- Traff først på vors, var på date en uke senere som endte opp med å vare i 3 timer
- Flytter sannsynligvis til Oslo etter dette året 
- Går samme studie, noe begge brenner for
- Har opplevd en del dritt (som meg)
- Har sagt at han sliter med få skikkelig følelser for folk
- Sykt kjekk, og høy
- Har kanskje mer interessante samtaler enn med 2. person ettersom vi begge har utfordringer i livet, noe person 2 tydeligvis ikke har
- Han kommer til å få en utrolig bra jobb


2. person:
- 20 år
- Traff hverandre på tinder, har møttes flere ganger
- Kommer fra et kristent miljø, jeg selv anser meg som kristen, men er ikke helt overbevist
- Han har ikke banneord i vokabularet sitt, og jeg føler for å unnskylde meg hver gang et ord glipper ut av meg
- Han har overnattet og vi har hatt sex 
- Han er genuint interessert og har snakket om meg til familie og venner
- Har et veldig "perfekt" liv. Spurte rett ut om han hadde opplevd noe trist i livet, uten at han kom på noe.
- Lettere å introdusere for venner, ettersom vi er nærmere i alder
- Ikke i nærheten av like kjekk, men ser bra ut
- Hadde kjærest i 3 år, frem til ca. jul i fjor

Så dette var litt stikkord om begge personene.. jeg sliter veldig med å avvise noen av dem, og ville helst hatt begge. Noen synspunkter? 

Anonymkode: 0144c...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr. 1. Du skriver om han først og virker som du liker han best. Ikke sikkert du ender opp med han, kanskje blir det ikke noe og du går fornr.2 i stedet, men virker som du er betatt av nr.1 og tror ikke du vil falle til ro med nr.2 om du ikke har prød å få det til å fungere med nr.1.

 

Avvis nr.2 på fin måte, si du har truffet en anner. Dersom nr.2 er veldig betatt kan det vær dere finner tilbake til hverandre senere😊

Anonymkode: d4b2b...d99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr. 1. Du skriver om han først og virker som du liker han best. Ikke sikkert du ender opp med han, kanskje blir det ikke noe og du går fornr.2 i stedet, men virker som du er betatt av nr.1 og tror ikke du vil falle til ro med nr.2 om du ikke har prød å få det til å fungere med nr.1.

 

Avvis nr.2 på fin måte, si du har truffet en anner. Dersom nr.2 er veldig betatt kan det vær dere finner tilbake til hverandre senere😊

Anonymkode: d4b2b...d99

Enig! 

Anonymkode: 1b1b9...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:


- Har sagt at han sliter med få skikkelig følelser for folk

Anonymkode: 0144c...56b

Kan du få han da?

Anonymkode: b9427...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. 

( fordi 1 sliter med å få følelser for andre=veldig dårlig egenskap. De fleste som sier sånt finner ingen som er god nok for dem. Noen gang. )

Anonymkode: 9fd3c...bcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. At du dater to stk samtidig tyder på at ingen av dem var nok for deg. Håper du har informert mannfolkene at du driver dobbeltdating her?? 

 

Anonymkode: 8da19...85c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nr. 1. Du skriver om han først og virker som du liker han best. Ikke sikkert du ender opp med han, kanskje blir det ikke noe og du går fornr.2 i stedet, men virker som du er betatt av nr.1 og tror ikke du vil falle til ro med nr.2 om du ikke har prød å få det til å fungere med nr.1.

 

Avvis nr.2 på fin måte, si du har truffet en anner. Dersom nr.2 er veldig betatt kan det vær dere finner tilbake til hverandre senere😊

Anonymkode: d4b2b...d99

Mao, hold ham på gress? Fint å se at det oppfordres til å bruke mennesker her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er kristen, men driver å puler på to stykker? LOL. 

Anonymkode: cd4bd...c7e

HAHA

Anonymkode: 377a9...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart nummer to. Kjæresteemne. Ikke et sek. tvil på at han er beste valget.
Nummer en sliter jo med å få skikkelig følelser for folk.

Anonymkode: 55803...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr 1 sliter med å få følelser for folk - men det kan jo hende at han har det for deg, har han sagt noe om det? Vet du sånn cirka hvor interessert han er? Pass på så du ikke blir såret av han; enig i at det kan være en varsellampe, MEN det kommer an på.

Jeg er selv en som sliter med å få følelser, men ønsker virkelig å finne kjærligheten likevel. Hvordan var settingen da han sa dette? Nr 2 høres kanskje mer ut som kjæreste-materiale ja, han har jo også et 3 år langt forhold bak seg, noe som faktisk er et bra tegn på at han er stabil. Men får han det til å kile i magen hos deg, da?

Viktig at du ihvertfall tar et valg, og ikke fører noen bak lyset over tid!

Anonymkode: f1edb...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

2. 

( fordi 1 sliter med å få følelser for andre=veldig dårlig egenskap. De fleste som sier sånt finner ingen som er god nok for dem. Noen gang. )

Anonymkode: 9fd3c...bcc

Hahah... alltid like morsomt å se hva man klarer å finne av meninger på KG.

Anonymkode: dffae...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av dem kan du se for deg et liv med da?

Jeg tror nr 1 sier at han sliter med å få følelser for folk, også deg, men det må du nesten spørre han om. Personlig tror jeg han sier det for å bekrefte at han ikke kan se for seg at det blir noe mer mellom dere to, og bruker deg for sexen.

Anonymkode: d3a48...fb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft

Litt latterlig at du nevner at du er kristen og dater to samtidig, men om du skulle velge så blir det nummer 2. Å slite med å ha følelser for folk er en downvote fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er kristen, men driver å puler på to stykker? LOL. 

Anonymkode: cd4bd...c7e

Jeg er ikke kristen nei, han er. Og nei, jeg har kun ligget med en av dem. Planen var å vente en stund, men når klokka ble 4 og vi skulle begge på forelesning dagen etter klarte vi ikke mer. Har planer om å vente noen uker til neste gang for å finne ut av forholdet først. 

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av dem. At du dater to stk samtidig tyder på at ingen av dem var nok for deg. Håper du har informert mannfolkene at du driver dobbeltdating her?? 

 

Anonymkode: 8da19...85c

 Begge er nok for meg. De er totalt forskjellige og kan ikke sammenliknes. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du få han da?

Anonymkode: b9427...a08

Jeg har sjans, men det er jo slettes ikke sikkert jeg ender opp med noen av dem til slutt :)

 

1 time siden, Lovecraft skrev:

Litt latterlig at du nevner at du er kristen og dater to samtidig, men om du skulle velge så blir det nummer 2. Å slite med å ha følelser for folk er en downvote fra meg.

Jeg tror det kan finnes noe, men er slettes ikke sikker. Lar meg ikke styre av bibelen. Jeg er litt bekymra for at hans tro er litt too much for meg, men tanke på å gå i kirken hver søndag osv. Ikke helt mi greie. Men troen i seg selv har jeg ingen problem med. 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av dem kan du se for deg et liv med da?

Jeg tror nr 1 sier at han sliter med å få følelser for folk, også deg, men det må du nesten spørre han om. Personlig tror jeg han sier det for å bekrefte at han ikke kan se for seg at det blir noe mer mellom dere to, og bruker deg for sexen.

Anonymkode: d3a48...fb7

Det er det han mener. Jeg sliter også litt med akkurat det.. men for meg pleier det å komme etterhvert om jeg er interessert. Sikkert en slags forsvarsmekanisme for å unngå å bli såret av avvisning. Vi har forresten ikke hatt sex heller. Første gang vi møttes var på vors, han spanderte øl, vi gikk hjem og lå i senga og snakket i flere timer før han ga meg et kyss når han gikk. Andre gangen gikk vi tur i en times tid og endte med å sitte på torgtrappene å snakke i to timer. Sist var vi på kafé... 

Anonymkode: 0144c...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke kristen nei, han er. Og nei, jeg har kun ligget med en av dem. Planen var å vente en stund, men når klokka ble 4 og vi skulle begge på forelesning dagen etter klarte vi ikke mer. Har planer om å vente noen uker til neste gang for å finne ut av forholdet først. 

 

 Begge er nok for meg. De er totalt forskjellige og kan ikke sammenliknes. 

Jeg har sjans, men det er jo slettes ikke sikkert jeg ender opp med noen av dem til slutt :)

 

Jeg tror det kan finnes noe, men er slettes ikke sikker. Lar meg ikke styre av bibelen. Jeg er litt bekymra for at hans tro er litt too much for meg, men tanke på å gå i kirken hver søndag osv. Ikke helt mi greie. Men troen i seg selv har jeg ingen problem med. 

 

Det er det han mener. Jeg sliter også litt med akkurat det.. men for meg pleier det å komme etterhvert om jeg er interessert. Sikkert en slags forsvarsmekanisme for å unngå å bli såret av avvisning. Vi har forresten ikke hatt sex heller. Første gang vi møttes var på vors, han spanderte øl, vi gikk hjem og lå i senga og snakket i flere timer før han ga meg et kyss når han gikk. Andre gangen gikk vi tur i en times tid og endte med å sitte på torgtrappene å snakke i to timer. Sist var vi på kafé... 

Anonymkode: 0144c...56b

Da må du nesten bare spørre han om han liker deg og om han kunne tenke seg noe mer. Hvis ikke tror jeg du kommer til å angre.

Anonymkode: d3a48...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...