Gå til innhold

Jeg har liten penis-angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Magefølelse, intuisjon.. Paradise Hotell faktorer og personlighetstrekk.. Følger mange sleazye mennesker på sosiale medier.. osv

Anonymkode: 5ba45...0cd

Hva har dette med penistørrelser å gjøre?

Kan dere holde dere til tema? Små peniser!

Anonymkode: 5b089...f38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket andre kjennetegn er det da? Du nevner kamerater, mye ute på byen og har en flørtete tone. Noen flere, siden disse sjelden er pålitelige faktorertil å dra en slik konklusjon?

Anonymkode: 022da...608

Ja, jeg nevner guttevenner, kanskje som man også har en flørtete tone med. Det er ikke bare det at man er mye ut på byen, men hva slags steder man går på sier også noe om hvem man er. Og dersom dette er et typisk "kjøttmarked" man frekventerer så er det jo mer sannsynlig at hun er en "ons'er". 

Videre sier andre interesser noe om personligheten. Er det generelt mye festing i miljøet hun oppholder seg i? hva slags jobb har hun, kanskje en jobb der man som regel er veldig ekstrovert? Mange firmafester, samlinger med kolleger og kunder etc.? Veldig mye reising i jobb og/eller fritid? Alt dette kan være tegn på at man "ons'er". Poenget mitt er at det ikke finnes noe fasitsvar, men kombinasjonen av faktorer, magefølelse, vurdering av personlighet, interesser, miljø osv. er alle momenter som sier noe om det. 

Anonymkode: 57a66...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med penistørrelser å gjøre?

Kan dere holde dere til tema? Små peniser!

Anonymkode: 5b089...f38

Greit nok, diskusjonen om man er "ons'er" eller ikke er jo for så vidt et sidespor. Men for å trekke den tilbake til trådens tema så er det jo mange som har mange ONS som har mer spesifikke krav til hvordan mannen/kvinnen skal se ut, for eksempel dette med penisstørrelse. Min erfaring er at mange som har mange ONS er mindre villige til å tilpasse seg et annet menneske og til å inngå kompromisser fordi de hele tiden søker etter mer spenning og det "perfekte". 

Anonymkode: 57a66...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en liten penis ifølge dere egentlig? :fnise: Post gjerne bilder :fnise:

Se for dere dette: Dere møter en mann det klaffer med på alle måter og dere har det kjempegøy sammen. Dere har først sex etter flere dater. Da ser du at penisen hans ikke akkurat er stor, men mer "normal", er dette da så turn off at dere ikke vil satse mer på han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magefølelse, intuisjon.. Paradise Hotell faktorer og personlighetstrekk.. Følger mange sleazye mennesker på sosiale medier.. osv

Anonymkode: 5ba45...0cd

Så alle damene du har ligget med stemmer overens med denne beskrivelsen fordi dem har sagt "ånei du har rett! jeg er ONS-dronning. der tok du meg"

Anonymkode: 9debe...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok, diskusjonen om man er "ons'er" eller ikke er jo for så vidt et sidespor. Men for å trekke den tilbake til trådens tema så er det jo mange som har mange ONS som har mer spesifikke krav til hvordan mannen/kvinnen skal se ut, for eksempel dette med penisstørrelse. Min erfaring er at mange som har mange ONS er mindre villige til å tilpasse seg et annet menneske og til å inngå kompromisser fordi de hele tiden søker etter mer spenning og det "perfekte". 

Anonymkode: 57a66...7e1

Det er jo helt feil! Jeg har droppet hvertfall 15 ONS siste året pga liten penis. Så det er motsatt; har du "mye ons" er du mer kresen. Du har nemlig mulighet til det fordi du ikke gidder å ligge med alt som kryper men er selektiv. Så du motsa deg selv ganske mye der

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt feil! Jeg har droppet hvertfall 15 ONS siste året pga liten penis. Så det er motsatt; har du "mye ons" er du mer kresen. Du har nemlig mulighet til det fordi du ikke gidder å ligge med alt som kryper men er selektiv. Så du motsa deg selv ganske mye der

Anonymkode: 9debe...53e

Fantastisk at du ikke greide å lese det jeg skrev korrekt, det du skriver der er jo nøyaktig det jeg sa med andre ord. Hvilken del av setningen som dreide seg om at de som ONS'er har mer SPESIFIKKE krav til partneren skjønte du ikke?? At du dropper folk på grunn av det understreker jo nøyaktig hva jeg sa. 

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du er så opptatt av å søke aksept for det. Du lever ditt liv, vi med andre verdier lever vårt. Du behøver ikke bekymre deg for at vi noensinne kommer til å treffes, for jeg hadde aldri hverken tatt initiativ ovenfor deg eller ønsket å ligge med deg, da høres halshogging i Saudi Arabia faktisk mer fristende ut ;)

Anonymkode: 57a66...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det ekke kuken min som erfor liten, bare fetta di som e så stor" er en sang som heter.. Ikke vet jeg, men kan jo også være for at du er litt vid? Jeg selv liker små/medium. Løper om det kommer en stor hestekuk😳 Det er jo bare så inn i granskauen vondt😨 Bra at ting kommer i forskjellig størrelse, så alle har noe å velge mellom!😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så trist jeg må ha blitt av alt dette som gjør av at jeg faktisk velger å svare her..

Om du TS, velger å ikke være med en penis som er stor nok er det nå virkelig ditt valg og ingen andre her verken burde eller skal påvirke ditt valg. Det du dog burde tenke på er om du vil fremstå som ett bra ligg/en ok kjæreste, eller bare en frekk jente. Før du downwoter anbefaler jeg at du leser:

JA! Kvinner skal selvsagt få ha preferanser til underliv i likhet med det vi(og undertegnede) har i dag, ikke sant?

MEN; du må tenke på at vist jeg som mann stikker min penis ikke i en jente, og sier "ikke godt nok", ødelegger det en hel del selvtillit? Så om jeg var med en jente hjem som var veldig trang og jeg VILLE ligge med henne, er det OK, ferdig og STIKK, og jeg føler meg IKKE voldtatt som lå med en mindre trang jente enn jeg gjerne ville.(Bare før dere begynner).

Problemer oppstår dog vist jeg tar med meg en jente hjem fra byen. Dette har faktisk skjedd, en del ganger. Men bare to ganger har det skjedd at hun har født ett barn, la oss illustrere den første; vi lå sammen og jeg kjente, for å være helt ærlig, veldig lite. Jeg blir dog veldig tent av kvinnekroppen og ja jeg kom av det. Betyr ikke at jeg ikke ville foretrukket noen som var mye trangere og litt mer livligere? For ja, hun var en tømmerstokk. Sier på ingen måte at det er normen, men i det tilfellet så ja, det var slik det gikk for seg. 

Er ikke veldig løs, har hatt samleie med 11 jenter(alle norske, for de som bryr seg som slikt), og det er en viss variasjon i alle. 

Kjæresten min i dag er den DESIDERT trangeste jeg har vært sammen med, og vi må stort sett varme opp med en finger eller to før jeg kan "komme inn", om ikke er det mye kyssing og litt inn og ut(uten å faktisk være inni). Har ikke noe imot det, det er nå bare deilig og vi liker hverandre veldig godt :-)

Min eks derimot, fra 5 år siden(har stort sett bare hatt sex i forhold) var ikke slik. Litt oppvarming er nå bra, men for mye gjorde hun faktisk FOR våt, så hun ikke kjente så mye. 

Det var dog dessverre min EX det var diggest å ha sex med, for hun kom vaginalt.. Min nåværende kjæreste gjør ikke det, men fy søren hun er mye trangere så det er faktisk en helt annen verden å ligge med henne.. Det er helt SYKT mye bedre. Altså for meg..  Forskjell på jenter uavhengig av "vidde".

Og det er ikke nødvendigvis pga jeg er enorm(er 16cm, noe tykk) eller at hun er trang, det er fordi vi passer så enormt godt sammen..Hun sier jeg er det beste ligget hun har hatt, og ja, hun er definitivt mitt også.. Og det er ikke bedre fordi hun er "gal og vill"; men fordi hun er utformet på en måte som passer min penis veldig bra(nesten for bra). 

 Og ja, har prøvd "diverse" for at hun skal komme vaginalt, men det er klitoris som gjelder her. Og i bytte mot følelsen av tidligere jenter? LETT verdt det.

 

Så til dere gutter og jenter: Det er IKKE mulig å finne en fasit. Jenter og gutter er forskjellige. Jenter vil gjerne ha en penis på 18CM men med min penis på 16CM(som er litt tykkere) har jeg avbrutt flere samleier enn jeg har hatt jentene skrike i glede av lengden min. Og det er ikke kjekt.

 

Om du er vant med å skuffle en dildo på 25 cm inn og ut er det gjerne slik at problemet ligger med og ikke din gjennomsnittlige kjæreste. Selvsagt kan dere være kinky, og han kan gjerne hjelpe deg om du liker slikt(som jo gjerne KG liker?) Men ikke klag på at slike menn ikke fines, for det gjør de ca ikke. Fins oss menn som vil at du skal ha deg godt og da hjelper deg med det :-)

Før noen sier jeg er en bitter tulling: jeg er høyt utdannet, har gode venner, og enda bedre kjæreste som jeg håper at en dag vil gifte seg med meg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, hvis det er angst du har, er det den letteste psykiske lidelsen å behandle. 4-5 timer. Dvs 4-5 tusen. Kan være verdt det, om du tenker at livet er mer enn svære ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29. september 2016 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Du har vel for stor fitte. Jeg har angst for store vide fitter. 

Anonymkode: 4a551...43e

stor-fitte kortet. klassiker for bittre småpenismenn

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29. september 2016 den 23.40, Galning1988 skrev:

Herregud, så trist jeg må ha blitt av alt dette som gjør av at jeg faktisk velger å svare her..

Om du TS, velger å ikke være med en penis som er stor nok er det nå virkelig ditt valg og ingen andre her verken burde eller skal påvirke ditt valg. Det du dog burde tenke på er om du vil fremstå som ett bra ligg/en ok kjæreste, eller bare en frekk jente. Før du downwoter anbefaler jeg at du leser:

JA! Kvinner skal selvsagt få ha preferanser til underliv i likhet med det vi(og undertegnede) har i dag, ikke sant?

MEN; du må tenke på at vist jeg som mann stikker min penis ikke i en jente, og sier "ikke godt nok", ødelegger det en hel del selvtillit? Så om jeg var med en jente hjem som var veldig trang og jeg VILLE ligge med henne, er det OK, ferdig og STIKK, og jeg føler meg IKKE voldtatt som lå med en mindre trang jente enn jeg gjerne ville.(Bare før dere begynner).

Problemer oppstår dog vist jeg tar med meg en jente hjem fra byen. Dette har faktisk skjedd, en del ganger. Men bare to ganger har det skjedd at hun har født ett barn, la oss illustrere den første; vi lå sammen og jeg kjente, for å være helt ærlig, veldig lite. Jeg blir dog veldig tent av kvinnekroppen og ja jeg kom av det. Betyr ikke at jeg ikke ville foretrukket noen som var mye trangere og litt mer livligere? For ja, hun var en tømmerstokk. Sier på ingen måte at det er normen, men i det tilfellet så ja, det var slik det gikk for seg. 

Er ikke veldig løs, har hatt samleie med 11 jenter(alle norske, for de som bryr seg som slikt), og det er en viss variasjon i alle. 

Kjæresten min i dag er den DESIDERT trangeste jeg har vært sammen med, og vi må stort sett varme opp med en finger eller to før jeg kan "komme inn", om ikke er det mye kyssing og litt inn og ut(uten å faktisk være inni). Har ikke noe imot det, det er nå bare deilig og vi liker hverandre veldig godt :-)

Min eks derimot, fra 5 år siden(har stort sett bare hatt sex i forhold) var ikke slik. Litt oppvarming er nå bra, men for mye gjorde hun faktisk FOR våt, så hun ikke kjente så mye. 

Det var dog dessverre min EX det var diggest å ha sex med, for hun kom vaginalt.. Min nåværende kjæreste gjør ikke det, men fy søren hun er mye trangere så det er faktisk en helt annen verden å ligge med henne.. Det er helt SYKT mye bedre. Altså for meg..  Forskjell på jenter uavhengig av "vidde".

Og det er ikke nødvendigvis pga jeg er enorm(er 16cm, noe tykk) eller at hun er trang, det er fordi vi passer så enormt godt sammen..Hun sier jeg er det beste ligget hun har hatt, og ja, hun er definitivt mitt også.. Og det er ikke bedre fordi hun er "gal og vill"; men fordi hun er utformet på en måte som passer min penis veldig bra(nesten for bra). 

 Og ja, har prøvd "diverse" for at hun skal komme vaginalt, men det er klitoris som gjelder her. Og i bytte mot følelsen av tidligere jenter? LETT verdt det.

 

Så til dere gutter og jenter: Det er IKKE mulig å finne en fasit. Jenter og gutter er forskjellige. Jenter vil gjerne ha en penis på 18CM men med min penis på 16CM(som er litt tykkere) har jeg avbrutt flere samleier enn jeg har hatt jentene skrike i glede av lengden min. Og det er ikke kjekt.

 

Om du er vant med å skuffle en dildo på 25 cm inn og ut er det gjerne slik at problemet ligger med og ikke din gjennomsnittlige kjæreste. Selvsagt kan dere være kinky, og han kan gjerne hjelpe deg om du liker slikt(som jo gjerne KG liker?) Men ikke klag på at slike menn ikke fines, for det gjør de ca ikke. Fins oss menn som vil at du skal ha deg godt og da hjelper deg med det :-)

Før noen sier jeg er en bitter tulling: jeg er høyt utdannet, har gode venner, og enda bedre kjæreste som jeg håper at en dag vil gifte seg med meg :)

Takk for eventyret ditt:snipp snapp snute i dont give a shit om trang/vid vagina på din eks eller kjæreste. Innlegget ditt ga ikke noe mening ifht debatten

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

stor-fitte kortet. klassiker for bittre småpenismenn

Anonymkode: 9debe...53e

Det er ofte de ekle med videst fitte som kommer med slik kommentar

 

Anonymkode: 4a551...43e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, TS. Jeg har ikke tall på hvor mange dårlige sex-opplevelser jeg har hatt med små peniser. Jeg digger store, og helst brede (bredde er viktigere enn lengde for meg). Det handler om preferanser, så hvorfor ikke være ærlig om hva man liker og ikke liker?

Anonymkode: cd11f...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

stor-fitte kortet. klassiker for bittre småpenismenn

Anonymkode: 9debe...53e

Sier heller liten kuk kortet. Klassiker for vide bøttefitter haha. Hvem vil pule ei vid fitte egentlig?Er jo bare å fylle badekaret med lunket vann. Samme følelse😂

Anonymkode: fdcdb...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg godt, TS. Jeg har ikke tall på hvor mange dårlige sex-opplevelser jeg har hatt med små peniser. Jeg digger store, og helst brede (bredde er viktigere enn lengde for meg). Det handler om preferanser, så hvorfor ikke være ærlig om hva man liker og ikke liker?

Anonymkode: cd11f...ee7

Oversatt: Fitta mi er som et åpent sår. Har alltid vært slapp der nede, så sliter med å kjenne en monsterkuk.😂

Anonymkode: fdcdb...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2016 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en ONS (har bare hatt 3) hvor penisen var så liten og skled ut HELE tiden! Han jokka febrilsk på og bare bomma og jokka mye mellom lårene før han fikk den inn igjen. Så datt den ut. Også måtte jeg hjelpe til. Det var slitsom og avventende og jeg fikk ingenting utav det. Sååå... etter det har jeg også litt angst for små peniser.  Har ikke lyst til å oppleve det igjen. Desverre!

Anonymkode: 3f400...785

Dette var nok en fyllepenis... ikke bra å blande sex og alkohol. Selv store peniser kan bli dårlige av etanol! Gå i dem selv Frøken, og ta lærdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier heller liten kuk kortet. Klassiker for vide bøttefitter haha. Hvem vil pule ei vid fitte egentlig?Er jo bare å fylle badekaret med lunket vann. Samme følelse😂

Anonymkode: fdcdb...28a

Dette er tøys. De fleste kvinner er trange når de har eggløsning. Ellers i måneden, må man gjerne nyte sex, men da er ting annerledes nedentil. I denne tråden er man altfor fokusert på detaljer, og jeg synes alle som deltar her, fullstendig mangler helhetssyn. Hva med store sjeler, store hender, eller å ha det høyt under taket? Skjerp dere alle penis- og fitteangst- tråd deltakere! Var jeg moderator, slettet jeg hele denne tråden, for den er usaklig, og teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...