Gå til innhold

Jeg har liten penis-angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg har det også sånn. Jeg ble bortskjemt tidlig...

Jeg sjekker alltid hender, føtter, nese o.l i håp om at det skal gi en pekepinn.

Vi er nok mange egentlig...

Anonymkode: a2eff...4c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange kvinner ikke tørr å innrømme at størrelse betyr noe, og de som sier det ikke gjør det har aldri møtt ett monster..Jeg var sånn som ikke brydde meg så mye INNTIL jeg møtte en med størrelse. Wooow, det var så digg og turn on. Når jeg møter "vanlig" penis så blir jeg skuffa og føler sexen blir bortkasta... :/ 

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ONS (har bare hatt 3) hvor penisen var så liten og skled ut HELE tiden! Han jokka febrilsk på og bare bomma og jokka mye mellom lårene før han fikk den inn igjen. Så datt den ut. Også måtte jeg hjelpe til. Det var slitsom og avventende og jeg fikk ingenting utav det. Sååå... etter det har jeg også litt angst for små peniser.  Har ikke lyst til å oppleve det igjen. Desverre!

Anonymkode: 3f400...785

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg <3 små peniser. Skjerp deg TS. Bedre å kunne ha rabbitsex og bli tatt så hardt som bare det av en liten penis enn av å bli bunna og blø og få grisevondt og komplikasjoner med en stor. 

Anonymkode: 4eb56...70c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange kvinner ikke tørr å innrømme at størrelse betyr noe, og de som sier det ikke gjør det har aldri møtt ett monster..Jeg var sånn som ikke brydde meg så mye INNTIL jeg møtte en med størrelse. Wooow, det var så digg og turn on. Når jeg møter "vanlig" penis så blir jeg skuffa og føler sexen blir bortkasta... :/ 

Anonymkode: 9debe...53e

Eller så finnes det bare mange kvinner som har preferanser som er annerledes enn dine :) 

Anonymkode: 022da...608

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angst ? Virkelig ? Hjertebank, svimmelhet, stor redsel, tror du blir gal eller dør ? Bare dumt å utvanne begrepet om ikke det er slik.

Vel, alle har sine seksuelle preferanser og må leve med dem. Voks opp. Selvsagt kan du tenne på hva du vil. Du trenger ikke være politisk korrekt. Det funker vel dårlig. Som å le av noe en ikke synses er morsomt. Det er ikke kynisk å ha en mening.  Dette er ett sårbart tema for menn. Så ikke skad noen. Heller ikke deg.

Men skjønner det er vanskelig å finne ut av det før avdekking. Skrive det i kontakt-annonse ?

Anonymkode: 9c7aa...ec3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer angst for stor penis. Det gjør vondt! Stakkars menn. Siden de færreste har monster penis,  så må mange menn få komplekser av å lese på KG. Kan jo ikke velge partner etter størrelsen på penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sjukt å høre egentlig... er det virkelig sant eller er du bare ute etter å bølle? 

1. Blitt dumpet av en med liten penis eller 2. Dama di bedro deg med en som hadde mindre penis?

Anonymkode: 5ba45...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg <3 små peniser. Skjerp deg TS. Bedre å kunne ha rabbitsex og bli tatt så hardt som bare det av en liten penis enn av å bli bunna og blø og få grisevondt og komplikasjoner med en stor. 

Anonymkode: 4eb56...70c

Eh, hvilke jenter liker rabbitsex? Hjelper ikke å bli tatt hardt om man ikke kjenner penisen da, da er jo hele poenget borte. Den kan gjerne være kort så lenge den er tykk, det er perfekt!

Anonymkode: 23325...4c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde sier jeg :)

Jeg går alltid for de over 187++og sko str 46+ jeg har ikke vært skuffet enda hehe:P 

Dette er for ons/elskere for det meste, for forhold kan jeg sikkert gå ned i krav.

 

Anonymkode: 8e73d...5a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teorien din bommer litt hos meg. Kan være sjenert ovenfor jenter, spesielt de jeg liker. Er 180 høy, bred over skuldrene, hatt full skjeggvekst siden 16, men fremdeles lite på hår på resten av overkroppen et godt tiår etter. Mellom beina er det rett over 20cm langt og ca 17cm omkrets.

Anonymkode: fe936...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teorien din bommer litt hos meg. Kan være sjenert ovenfor jenter, spesielt de jeg liker. Er 180 høy, bred over skuldrene, hatt full skjeggvekst siden 16, men fremdeles lite på hår på resten av overkroppen et godt tiår etter. Mellom beina er det rett over 20cm langt og ca 17cm omkrets.

Anonymkode: fe936...568

17 cm i omkrets, da snakker vi om botox penis...

Anonymkode: 2af84...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange kvinner ikke tørr å innrømme at størrelse betyr noe, og de som sier det ikke gjør det har aldri møtt ett monster..Jeg var sånn som ikke brydde meg så mye INNTIL jeg møtte en med størrelse. Wooow, det var så digg og turn on. Når jeg møter "vanlig" penis så blir jeg skuffa og føler sexen blir bortkasta... :/ 

Anonymkode: 9debe...53e

Du er sikkert en mann med stor penis som vil tro på dette for full hals.

Anonymkode: 5ba45...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Den beste replikken fra Sex and the city: "Maybe my penis isnt too small, maybe your vagina is too big.."

Anonymkode: 8c1a0...e22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Javel! Synd for deg da... flere å velge mellom for meg!

Anonymkode: 4ee7b...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg hadde du nok fått kjempeangst iallefall. Jeg kan virke selvsikker og laidback (selv om jeg også har en introvert og sjenert side), men har ikke mye å vifte med. En mann er ikke hans penis. Selvtilliten ligger heller ikke i antall cm, selv om penis er utrolig viktig for mange menn.

Og ja, vi skjønner hvorfor det plutselig ikke blir noe etter dere har sett oss nakne, eller kjent på oss først. Bare husk på det at vi tross alt har tatt en risiko for å være med akkurat deg. Vi blir med akkurat deg fordi vi liker deg veldig godt, og føler at du kan være verdt den risikoen. For det er en jævlig følelse å vite at det ikke blir noe mer på grunn av manglende cm på manndommen. Det gir et realt slag i selvtilliten. Spesielt når det har skjedd noen ganger. Men heldigvis er det kvinner som ser forbi slikt også. Som skjønner at man kan ha herlig sex uansett. Som ser utfordringer i stedet for problemer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Sphere skrev:

Med meg hadde du nok fått kjempeangst iallefall. Jeg kan virke selvsikker og laidback (selv om jeg også har en introvert og sjenert side), men har ikke mye å vifte med. En mann er ikke hans penis. Selvtilliten ligger heller ikke i antall cm, selv om penis er utrolig viktig for mange menn.

Og ja, vi skjønner hvorfor det plutselig ikke blir noe etter dere har sett oss nakne, eller kjent på oss først. Bare husk på det at vi tross alt har tatt en risiko for å være med akkurat deg. Vi blir med akkurat deg fordi vi liker deg veldig godt, og føler at du kan være verdt den risikoen. For det er en jævlig følelse å vite at det ikke blir noe mer på grunn av manglende cm på manndommen. Det gir et realt slag i selvtilliten. Spesielt når det har skjedd noen ganger. Men heldigvis er det kvinner som ser forbi slikt også. Som skjønner at man kan ha herlig sex uansett. Som ser utfordringer i stedet for problemer.

Haha! Måten du skriver på skulle en tro du har en svær en.

Anonymkode: 8e73d...5a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Er ganske laidback jeg ass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...