Gå til innhold

Tatoveringer er harry.


Gjest besserwesser

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Peanut skrev:

Vel, jeg har ikke tatoveringer selv, men jeg synes at det er kunst. Med unntak selvfølgelig.  <_<

Har du vurdert å tatovere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, HenLu skrev:

Jeg synes det er mindre pent. Har to tatoveringer selv, dessverre 

Hvor lang tid tok det fra du tok dem til du angret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
På 27-9-2016 den 0.54, besserwesser skrev:

Tåpelig utspill. Skal det ikke være lov å mene noe om noe? Forskning viser at tatoveringer sier mye om personligheten til et menneske.

Nå er jeg vel litt nysgjerrig på hvor mye av personligheten tatoveringer kan vise gjennom en person? Eller hva tenker du om dette? Hvordan personlighet tenker du at en person med en eller flere tatoveringer har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man vet man bør være skeptisk når noen slenger ut "forskning viser..." uten å vise til forskning. Kanskje sier de mye om personligeheten til et menneske, men jeg våger å tro at det er stor forskjell på personligheten til backpacker-hippie som får seg bambustatovering i mandalastil av en buddhist i Nepal, en heavy metal-fyr med dødningehodetatoveringer, en rosablogger med tramp stamp og kinesiske tegn hun ikke vet hva betyr, eller han som er litt lett på tråden, med blond sleik og tatoveringer av berter med svære ballonger, tatt på guttetur til Pattaya. Jeg ser liksom ikke for meg at den gjengen er bestiser, men hvem vet. (Eller, de to siste er kanskje det?)
Men kanskje viser forskningen at de med tatovering generelt er mindre konforme? Mer trygge på egen smak? Ser ikke helt det negative i det. 

Ellers har du selvsagt lov til å synes tatoveringer er harry. Men hvorfor du hisser deg sånn opp av den grunn, det forstår jeg ikke. Les litt nyheter, finnes så mye annet mer givende å hisse seg opp over her i verden! Jeg har for så vidt heller aldri skjønt at det skal være et kvalitetsstempel at noe er trendy. Heller tvert i mot. 
Jeg har ingen tatoveringer selv, men synes noen kan være nydelige, den rene kunst og utrolig stilige til personen. Og noen synes jeg er stygge. Men det er jo ikke så nøye så lenge de ikke synes det selv.  

Anonymkode: 99f0b...643

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er og forblir harry, uten unntak. Fyller lymfene med drit også. 

Anonymkode: 5d89a...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 16.26, AnonymBruker skrev:

Det er dårlig skikk å "vise til forskning" uten å faktisk vise til forskning. Link fra en troverdig kilde som underbygger denne påstanden er nødvendig for at det skal være så mye som et snev av grunn til å høre på det. 

 

Anonymkode: 45089...0a3

http://www.businessinsider.com.au/do-tattoos-mean-sex-2012-5

 

Anonymkode: 0065b...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringsstiler er like forskjellige som klesstiler. Du kan ikke gå bredt ut og si at alle tatoveringer er harry, det sier meg bare at du ikke har sett hvor totalt forskjellige to tatoveringer kan være. Som AB over sier; Hva hver og en tatovering sier om eieren er vidt forskjellig. En tatovering av kinesiske tegn (gjerne stavet feil) gjort for tjue år siden på en strandpromenade, og en Sak Yant gjort av en buddhistmunk er eksempler på tatoveringer som er gjort av helt ulike grunner. 

Skal man generalisere kan man like gjerne si at kunst er tull. Eller musikk er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 0.54, besserwesser skrev:

Jeg tror det handler om oppmerksomhet. Vi lever i en narssistisk verden hvor folk er i ferd med å minste seg selv.

@WubWub Se, noen misbruker diagnosen din! ATTACK!

Anonymkode: d130d...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri likt tatoveringer enten det har vært ute eller inne.

Men Harry? Det har jeg ikke tenkt på.

Og kan synes det er greit med en liten diskret en på en kvinne. Men det har mer med hva jeg syns om kvinnen å gjøre...  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, September 29, 2016 den 0.35, Testosteron skrev:

Hvor lang tid tok det fra du tok dem til du angret?

Et par år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Monday, September 26, 2016 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Fordommer er harry. Ingenting er mer flokkmentalitet og diktert av massen en fordommer mot mennesker man ikke kjenner.

Anonymkode: e5ff5...302

Signerer. Turn off med de som dømmer andre. 

Anonymkode: 62a61...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, besserwesser skrev:

Det er jo liten tvil om hva som er den grunnleggende psykologien bak en tatovering: OPPMERKSOMHET.

Ja og så...? 

Spiller det noen rolle for deg om en person vil ha oppmerksomhet gjennom å uttrykke det med tatoveringer..? Hvis det betyr noe for en person, så la no personen ha det da uten at du skal blande deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Jippi!!!! Jeg er HARRY! 👍🤓

Jeg også :)

Skal vi dra på Harryhandletur sammen? :)

Anonymkode: 13f92...2ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også :)

Skal vi dra på Harryhandletur sammen? :)

Anonymkode: 13f92...2ba

Jepp!

Begynner å bli snaut med bacon, rullings og billig brennevin, så det er på tide med en tur til harryland!👍

Noen som vet om ei god tatoveringssjappe der borte? ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt på at tatoveringer er harry. Eller, kanskje på tidlig 2000-tallet da alle fikk seg tribal tatoveringer. Men ikke nå. Vil ikke si det er harry, vil si det har blitt mainstream. Det er ikke noe dumt med at det er mainstream, syns det bare er kult jeg. Folk vil skille seg ut, og jeg ser stadig flere varianter og ideer. Ser på tatoveringer som kunst, og en betydning for nettopp deg. Hvordan er det harry? Jeg har tatovering selv, og jeg ønsker meg en til. Så jeg er vel blodharry jeg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...