Gå til innhold

Tatoveringer er harry.


Gjest besserwesser

Anbefalte innlegg

Gjest besserwesser

Er det bare meg eller har tatoveringer blitt skikkelig harry igjen? 

Tidligere ble tatoveringer ansett som harry (bortsett fra i enkelte subkulturer), så kom massen diltene etter og tatoveringer ble mote. Min påstand er at tatoveringer i ferd med å bli griseharry igjen. Tatoveringer har blitt et kjennemerke for etterdiltere og posører.

Det koster å være en del av saueflokken..... Hva med å tenke selv?..

Endret av besserwesser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordommer er harry. Ingenting er mer flokkmentalitet og diktert av massen en fordommer mot mennesker man ikke kjenner.

Anonymkode: e5ff5...302

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? I likhet med hva jeg har på meg av klær eller hvordan klesstilen min er så gir jeg blaffen i hva andre mener om slikt.

Forresten skrives det 'besserwisser'.

Anonymkode: 3c1b5...3a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig harry. Det dummeste jeg kan høre er de som blir avhengige. Bare må ta en til ..... 

Jeg føler meg ganske unik som ikke har blekk på kroppen. Jeg kjenner ikke få uten, utenom mannnen min .

Anonymkode: bf5a3...c94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besserwesser
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordommer er harry. Ingenting er mer flokkmentalitet og diktert av massen en fordommer mot mennesker man ikke kjenner.

Anonymkode: e5ff5...302

Tåpelig utspill. Skal det ikke være lov å mene noe om noe? Forskning viser at tatoveringer sier mye om personligheten til et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest besserwesser
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig harry. Det dummeste jeg kan høre er de som blir avhengige. Bare må ta en til ..... 

Jeg føler meg ganske unik som ikke har blekk på kroppen. Jeg kjenner ikke få uten, utenom mannnen min .

Anonymkode: bf5a3...c94

Jeg tror det handler om oppmerksomhet. Vi lever i en narssistisk verden hvor folk er i ferd med å minste seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besserwesser
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva? I likhet med hva jeg har på meg av klær eller hvordan klesstilen min er så gir jeg blaffen i hva andre mener om slikt.

Forresten skrives det 'besserwisser'.

Anonymkode: 3c1b5...3a2

Det vet jeg, men besserwisser var opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig.. Er veldig harry, og de blir ikke akkurat penere med årene heller. 
De som er uenig har tatovering selv :fnise:

Anonymkode: 5cf72...0e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tatovering er enten harry, kitsch eller bare fæl. Uten unntak men i varierende grad.

Tenker først og fremst på alle tribal-greier, kinesiske tegn, navn og/eller fødselsdato på barn, alt av roser og annet organisk krimskrams, delfiner, hjerter og ikke minst komplekse "fantasy-motiver", ulende ulver i fullmåne osv... *grøss*

Anonymkode: b8fb6...ada

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små diskrete tatoveringer synes jeg ikke er harry. Men folk som tapetserer armer og bein med barnas navn i krigstyper synes jeg er noe av det mest harry jeg ser. Joda, jeg vet at du er forelder. Du trenger ikke smøre det utover begge armer og bein for hele verden!

Anonymkode: c30d9...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns navn på barna med fødselsdato er de verste. Enda verre hvis de tatoverer hele navnet á la theodora leandra Josefine Cornelia Hansen, født 03.01.2009 med løkkeskrift og fotavtrykk. Hva er vitsen? 

Anonymkode: 1844b...a52

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, besserwesser skrev:

Tåpelig utspill. Skal det ikke være lov å mene noe om noe? Forskning viser at tatoveringer sier mye om personligheten til et menneske.

Det gjør et behov for å utrykke egne negative fordommer om andre og. Det er forskjell på å ha lov til å mene noe og ha et behov for å kritisere og snakke stygt om alt man ikke liker :) 

Anonymkode: e5ff5...302

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, besserwesser skrev:

Tåpelig utspill. Skal det ikke være lov å mene noe om noe? Forskning viser at tatoveringer sier mye om personligheten til et menneske.

Det er dårlig skikk å "vise til forskning" uten å faktisk vise til forskning. Link fra en troverdig kilde som underbygger denne påstanden er nødvendig for at det skal være så mye som et snev av grunn til å høre på det. 

Jeg har selv ikke tatoveringer og vil nok aldri ta det. Jeg synes små tatoveringer kan være veldig fint, men synes personlig ikke det er så fint med store tatoveringer. Men det er da en personlig preferanse! Jeg har selvsagt ikke noe imot at andre har tattoveringer, ei heller føler jeg at jeg har noen som helst rett til å kalle det harry eller noe annet. Alle gjør det som de har lyst til - er det ikke flott at ikke alle liker det samme?  

 

Anonymkode: 45089...0a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig harry. Det dummeste jeg kan høre er de som blir avhengige. Bare må ta en til ..... 

Jeg føler meg ganske unik som ikke har blekk på kroppen. Jeg kjenner ikke få uten, utenom mannnen min .

Anonymkode: bf5a3...c94

Unik er du da ikke, faktisk så er det flere i verden som ikke har tatovering enn de som har. 

Jeg har heller ikke tatovering, og jeg kjenner kun 2 stk som har, så så jævla spesielt å være uten er det ikke :P

Anonymkode: d3124...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. september 2016 at 0.56, AnonymBruker skrev:

Er så enig.. Er veldig harry, og de blir ikke akkurat penere med årene heller. 
De som er uenig har tatovering selv :fnise:

Anonymkode: 5cf72...0e5

Vel, jeg har ikke tatoveringer selv, men jeg synes at det er kunst. Med unntak selvfølgelig.  <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...