Gå til innhold

hvorfor skal han velge meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo! Jente 29 her. Jeg har et problem i denne dating-fasen som tærer på selvtilliten. Jeg takler sykt dårlig konkurransen fra alle de smellvakre jentene på tinder, happn, instagram osv og føler at jeg ikke kan konkurrere. Ikke bare er det så utrolig mange nydelige jenter der ute rent utseende-messig, men det er så mange spennende, interessante, morsomme, kule og attraktive jenter.. Har egentlig god selvtillit og synes jeg har mye å tilby, men etter å ha blitt dumpa til fordel for en annen noen ganger kjenner jeg at jeg blir stressa, usikker og får dårlig selvtillit når jeg blir interessert i en fyr. Har datet en noen ganger nå som har vært av og på hele veien. Nå har han ikke tatt noe kontakt på en uke og jeg tenker på alt det teite jeg gjorde, at jeg ikke er spennende nok, pen nok osv. 

Noen andre som har det sånn eller er jeg helt fucka?

Anonymkode: 11361...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har litt samme tankemønster som deg. Det var værre, har jobbet ganske mye med det. 

Anonymkode: 82315...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på dine positive sider, og lag en liste over hvorfor noen skal velge deg.

Min er: jeg er passe pen, jeg er ganske kul (interessante hobbyer), jeg er intelligent og har en jobb jeg elsker, jeg elsker å reise men ønsker også å slå meg til ro - jeg vil ha en partner, noen å dele hverdagen og livet med. Jeg er ganske klar (ovenfor meg selv) på hva jeg ønsker. Dersom noen ikke liker det, synd for dem, det fins flere fisk i havet.

Anonymkode: 387fe...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville da ikke valgt noen fordi de elsker jobben sin og elsker å reise. Isåfall måtte det vært fordi jeg elsket å reise selv.

Jeg ville heller bli valgt pga sjarm, personlighet, humor. Ikke pga fin bil og mye penger (fra en jobb jeg ikke elsker, men ikke direkte misliker heller)

Anonymkode: d49c9...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville da ikke valgt noen fordi de elsker jobben sin og elsker å reise. Isåfall måtte det vært fordi jeg elsket å reise selv.

Jeg ville heller bli valgt pga sjarm, personlighet, humor. Ikke pga fin bil og mye penger (fra en jobb jeg ikke elsker, men ikke direkte misliker heller)

Anonymkode: d49c9...a09

Dette er ting jeg liker ved meg selv, som jeg ønsker at en partner også skal like. Derfor er de på lista. Jeg har heller ikke sagt at min liste er lik som alle andres og at TS må ha samme interessert og verdier som meg.

Anonymkode: 387fe...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hallo! Jente 29 her. Jeg har et problem i denne dating-fasen som tærer på selvtilliten. Jeg takler sykt dårlig konkurransen fra alle de smellvakre jentene på tinder, happn, instagram osv og føler at jeg ikke kan konkurrere. Ikke bare er det så utrolig mange nydelige jenter der ute rent utseende-messig, men det er så mange spennende, interessante, morsomme, kule og attraktive jenter.. Har egentlig god selvtillit og synes jeg har mye å tilby, men etter å ha blitt dumpa til fordel for en annen noen ganger kjenner jeg at jeg blir stressa, usikker og får dårlig selvtillit når jeg blir interessert i en fyr. Har datet en noen ganger nå som har vært av og på hele veien. Nå har han ikke tatt noe kontakt på en uke og jeg tenker på alt det teite jeg gjorde, at jeg ikke er spennende nok, pen nok osv. 

Noen andre som har det sånn eller er jeg helt fucka?

Anonymkode: 11361...1bc

Men ikke gå etter en som er av og på da??? Hva med å finne en som er litt stabil og viser at han er interessert?

Anonymkode: 9b378...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fpr du opp andre jenter på Tinder og happn lurer jeg på da? Jeg har aldri sett en profil til noen av mitt eget kjønn men kunne tenke meg å søke litt

Anonymkode: 71857...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...